krzyzko90

Pasjonat
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O krzyzko90

    Informacje

    • Imię
      Adrian
    • Lokalizacja
      Sint-Michiels

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2009
    • Silnik
      2.0 TFSI
    • Kod silnika
      CDNC
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG
    1. krzyzko90

      Podziękował za opinię i kontakt kolego.
    2. krzyzko90

      Jeśli możesz daj linka do tego modelu 3d. Co do hybrydy a gtx masz rację i przekonujesz mnie, możesz mi napisać na priv firmy które są warte polecenia? Wnioskując sam też tunujesz auta i również na priv możesz dać swoje namiary bo jeszcze nie wybrałem nikogo. Co do hebli to mają byc max na felgę 18 cali, drogi w Belgii nie zawsze są zaje..ste ... Co do silnika, chciałbym zrobić mały remont, napewno tłoki i pierścienie (z tego co widziałem to oryg tłoki mahla kosztują tyle co kute wossnera więc wolałbym kute, korby napewno kute bo przy tej mocy już wypada awaryjnie, no i panewki bo to one mają za zadanie się zużyć) co do wału bloku i reszty jeśli będą w dobrym stanie nie będę dotykał, jeśli będzie coś nie tak wymienie bądź zregeneruje ale jeśli ie będzie to konieczne, daruje sobie. Auto przewidywane na ulice a nie na wyścigi. Także poproszę od wiadomość priv, bo jeśli sam tunujesz i znasz temat zaufam Tobie :)
    3. krzyzko90

      Co do układu paliwowego to wystarczy wkład autotecha czy potrzebna jest wymiana mocniejsza pompa ta w baku? Co do IC to zostanę przy fimic. Wiem że pasują, ale dzięki za info. Co do turbo to k04 hybrydy nie jestem przekonany bo boję że się rozszczelni czy coś się innego stanie, chętnie założył bym coś bardziej p&p. Bo koszt GTXa i dorabiania barana no i osprzętu wyszedł by drożej niż k04 na hybrydzie, bo k04 z s3 kosztuje 4k przeróbka na hybrydę przez peruna to 2k więc 6k. Słyszałem też o firmie turbo technik z austrii że topowo robią. Chciałbym przebić 400hp i to mi wystarczy. Co do hamulców muszę głębiej webrnąć o co chodzi z tymi adapterami bo, jakby co będę pisał. Co do filtra powietrza jest bardzo podobnie zrobiony jak w b7. Dostałem wycenę compotów i za stage 3 zawołali okolice połowy kwoty której założyłem do mojego silnika na okolice 350hp, teraz mam pytanie czy przy robieniu takiego setupu jak silnik jest sprawdzany? Chyba trzeba zrobić jakiś przegląd silnika? Czy jest on rozbierany żeby zobaczyć w jakim stopniu wyglądają wałkini inne części krytyczne ruchome? Auto będzie robione w Polsce tutaj to dużo droższy biznes. Koszt części podobny ale robocizna w jurkach
    4. Witam jak w temacie posiadam takie audi i chciałbym wiedzieć kilka rzeczy, a mianowicie co trzeba wymienić by osiągnąć tą moc na tym silniku. Troszkę czytałem co nieco i część rzeczy do wymiany znam, jeśli ktoś wie o jakiś jeszcze potrzebnych modyfikacjach na ten setup bardzo proszę o udzielenie info. Dodam że chciałbym rozebrać i zregenerować silnik by wyeliminować wadę olejową czyli tłoki i pierścienie. Korzystając z okazji rozebranego silnika chciałbym złożyć go na kutych tłokach, korbowodach, nowych panewkach oraz wałkach rozrządu. Nie mam doświadczenia dlatego jeśli coś jeszcze warto zrobić to również proszę o info. Proszę też o informację ile mniej więcej może kosztować taka regeneracja silnika, mam na wydanie 30tys zł i mam nadzieję że się w tej kwocie zmieszczę. Co do rzeczy do wymiany to będzie Turbo Gtx2860r z obudową 0,57 żeby szybko wstawała, kolektor typu baran z łączeniem vband do turbo, wkład pompy wysokiego ciśnienia, układ wydechowy millteka 2.75 cala + dp z katem (auto musi przejść przegląd w Belgii dlatego potrzebny jest certyfikat WE który ma milltek) (ewentualnie będę zamieniał wydech customowy na ori na czas przeglądu), do tego IC wraz z orurowaniem i z tego co widziałem będą potrzebne wtryski z rs4. Warto by też włożyć lepsze hamulce, jeśli dobrze wyczytałem jarzma i zaciski podchodzą z a6 c7 3.0 bitdi lub sq5 tylko tarcze trzeba minimalnie stoczyć bo fanryczna jest za duża. Jeśli ktoś wie co jest więcej potrzebne albo do tego co wcześniej napisałem niech się odniesie i mnie poprawi. Z góry dziękuję za info.
    5. krzyzko90

      Wałkami? One znoszą dużo większą moc niż np korbowody a te dają radę nawet przy mocach 400+, na stronie compotów na stage4 430-450 nie ma nic o wymianie pompy niskociśnieniowej... Hmm Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
    6. krzyzko90

      A jeśli dać dp 3 cale i wydech od 3.0tdi 2.6cala pamiętając o tym że nie ma tłumika środkowego więc dźwięk powinien być ciekawszy, k04, co do IC od 3.0tdi biturbo kosztuje 600zł myślę że lepiej dać z fmic za 750 masz wraz z orurowaniem oraz łącznikami wydajność chłodzenia bdo 450hp więc takim możliwie tańszym kosztem masz też stage3[emoji16]. Nurtuje mnie tylko czy dalszym ograniczeniem jest k04 bez przeróbek na hybryde i wkład autotecha żeby przebić 350+. Gregor10 wypowiesz się?[emoji16] Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka