Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mod Audi A4 B8 2.0 TFSI QUATTRO CDNC 211HP na okolice 400HP


krzyzko90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak w temacie posiadam takie audi i chciałbym wiedzieć kilka rzeczy, a mianowicie co trzeba wymienić by osiągnąć tą moc na tym silniku. Troszkę czytałem co nieco i część rzeczy do wymiany znam, jeśli ktoś wie o jakiś jeszcze potrzebnych modyfikacjach na ten setup bardzo proszę o udzielenie info. Dodam że chciałbym rozebrać i zregenerować silnik by wyeliminować wadę olejową czyli tłoki i pierścienie. Korzystając z okazji rozebranego silnika chciałbym złożyć go na kutych tłokach, korbowodach, nowych panewkach oraz wałkach rozrządu. Nie mam doświadczenia dlatego jeśli coś jeszcze warto zrobić to również proszę o info. Proszę też o informację ile mniej więcej może kosztować taka regeneracja silnika, mam na wydanie 30tys zł i mam nadzieję że się w tej kwocie zmieszczę.
Co do rzeczy do wymiany to będzie Turbo Gtx2860r z obudową 0,57 żeby szybko wstawała, kolektor typu baran z łączeniem vband do turbo, wkład pompy wysokiego ciśnienia, układ wydechowy millteka 2.75 cala + dp z katem (auto musi przejść przegląd w Belgii dlatego potrzebny jest certyfikat WE który ma milltek) (ewentualnie będę zamieniał wydech customowy na ori na czas przeglądu), do tego IC wraz z orurowaniem i z tego co widziałem będą potrzebne wtryski z rs4.
Warto by też włożyć lepsze hamulce, jeśli dobrze wyczytałem jarzma i zaciski podchodzą z a6 c7 3.0 bitdi lub sq5 tylko tarcze trzeba minimalnie stoczyć bo fanryczna jest za duża. Jeśli ktoś wie co jest więcej potrzebne albo do tego co wcześniej napisałem niech się odniesie i mnie poprawi.
Z góry dziękuję za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach