Skocz do zawartości

nieznajomynie69

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nieznajomynie69

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia nieznajomynie69

0

Reputacja

  1. Hue hue Masz racje Damianie strasznie tu pusto ?
  2. Martwe forum , mozna by se tu monolog poprowadzic ?????????
  3. Witam w związku z dziwnymi zachowaniami silnika miedzy innymi: -dymienie na biało -slabe przyspieszanie -odcinki mocy przy przyspieszaniu -rozgrzany ma problem z odpaleniem trzeba pare razy zakrecic Postanowiłem sczytać blędy i oto one : 17656,17969. Podejrzewam ze siadła mi pompa co o tym sądzicie? Nie wrzucam logów z turbiny bo są wzorowe tak samo przepływka oczywiscie jeśli bedą potrzebne to udostępnie . I jeszcze jedna rzecz otuż do auta ostatnio lalem paliwo zaa gramanicy ktore trzymałem w beczce 200 litrowej na dnie odstalo cos i paliwo bylo dziwnie mętne białe przerobiłem około 60 litrów tego paliwa.
  4. Witam panowie, mam problem z moja Audiczka od jakiegoś czasu zmniejszył jej sie V-max , strasznie kopci (na czarno) i na dużych obrotach 3 - 4 tys jest takie uczucie jakby przez chwilę nie było dostarczone paliwo, wie ktoś może o co może chodzić?
  5. Witam , chciałbym wiedzieć czy przepływka działa prawidłowo tutaj logi http://vaglogi.pl/log-003_011_R7dfKg.html .
  6. Turbo Ci nie pompuje, sprawdź szczelnosc przewodów podcisnienia najlepiej wakumetrem, gruszkę sprawdź strzykawka czy trzyma Ci podcisnienie.
  7. Panowie problem rozwiązany ponownie rozkręciłem turbo i potraktowałem miekką "mosiężną" szczotką drucianą na wkrętarce moje ostatnie czyszczenie nie było dostateczne także polecam ten sposób jakby ktoś miał problem z przeładowaniem jak widać nie wystarczy tu pędzelek i benzyna a mocniejsze środki lekko przeładowuje przy wysokich obrotach ale podejrzewam że ma to związek z nowym programem który ktoś kiedyś tam wsadził zapewne podkręcając minimalnie turbo nie wyrzuca mi już trybu awaryjnego i o to chodziło , dzięki wszystkim za zainteresowanie i poświęcony czas , POZDRO !
  8. był tryb awaryjny i błąd w VAGu ale to wiadomo który przeładowanie , nie mam pojęcia co tam się dzieje na dniach podmieniam zaworek od innego auta jeśli nic nie da to idzie cała turbina na podmiane bo już nie mam pomysłów . -turbina czyszczona (dobrze złożona) -przewody wymienione (sprawdzane wakumetrem trzyma podcisnienie) -n75 zamieniany z n18 (na dniach n75 z innego samochodu dla pewnośći) -gruszka trzyma ciśnienie -sztanga chodzi lekko ruch ok 1,5 cm Jakieś sugestie pomysły panowie ?
  9. Panowie po wymiane przewodów podciśnienia jest jeszcze gorzej może ktoś zerknąć ? http://vaglogi.pl/log-011_EkSjG.html
  10. A czy możliwe jest że przeładowanie to efekt "podkręcenia" tej śrubki regulacji na turbinie ?
  11. Patrząc na błąd w VAGu i logi powiedziałbym że to przepływka ale niech wypowiedzą się bardziej doświadczeni koledzy
  12. Masz na myśli że ktoś zmieniał mapę ? Nie wiem już co robić z tym autem ...
  13. Wezyki sprawdzone wakumetrem trzyma ciśnienie, głuchy nie ruszałem , turbina napewno dobrze złożona a tutaj logi najnowsze Po wymianie wszystkich przewodów podcisnienia : http://vaglogi.pl/log-003_008_011_A5tzS.html Edit:podmienialem zaworki n75 z n18 to samo przeladowuje jakieś sugestie panowie
  14. Co może być w takim razie nie tak ? ps.dodam jeszcze że lubi mocno zadymić jak depne naprawdę mocno
×
×
  • Dodaj nową pozycję...