gacekkstb
Pasjonat-
Postów
57 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O gacekkstb
Informacje
-
Imię
Marian
-
Miasto
Olsztyn
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wyłączenie sondy lambda w Audi A4 B7 1.8T LPG
gacekkstb odpowiedział(a) na gacekkstb temat w Szukam serwisu
@przem8 Czyli pedału gazu na maksa nie wciskać ? -
Wyłączenie sondy lambda w Audi A4 B7 1.8T LPG
gacekkstb odpowiedział(a) na gacekkstb temat w Szukam serwisu
@przem8 dzięki Wiesz może jak się robi logi na skrzyni Tiptronic ?😇 -
Wyłączenie sondy lambda w Audi A4 B7 1.8T LPG
gacekkstb odpowiedział(a) na gacekkstb temat w Szukam serwisu
@przem8 dzwoniłem do magika z mojej okolicy i krzyknął 500 złotych 😇 Mam mpps -
Siemka Wymieniłem katalizator na zamiennik i wywala mi błąd 16804 - system katalizatora - za mała skuteczność oraz co chwilę checka, którego muszę kasować VCDSem. Podobno idzie to wyłączyć zdalnie lub na miejscu okolice Olsztyna, samochód Audi A4B7 1.8T 4x4 i LPG
-
Błąd 17536 i 16804 w Audi A4 B7 1.8T BFB
gacekkstb odpowiedział(a) na gacekkstb temat w Audi A4 B6/B7
Wymiana tipa pomogło -
Błąd 17536 i 16804 w Audi A4 B7 1.8T BFB
gacekkstb odpowiedział(a) na gacekkstb temat w Audi A4 B6/B7
@Łukasz13 wymieniłem tipa mógłbyś zerknąć Logi statyczne: 001+003 i 002+033 Log #870692 LOG.TUNEZILLA.COM Log #870693 LOG.TUNEZILLA.COM Logi dynamiczne: 002+033 Log #870694 LOG.TUNEZILLA.COM 003+020 Log #870696 LOG.TUNEZILLA.COM 115+118 Log #870697 LOG.TUNEZILLA.COM -
Błąd 17536 i 16804 w Audi A4 B7 1.8T BFB
gacekkstb odpowiedział(a) na gacekkstb temat w Audi A4 B6/B7
@przem8kurcze szkoda właśnie zamówiłem tipa 😕 Opaskę zgubiłem , a podobno te zwykłe lubią spadać ? -
Błąd 17536 i 16804 w Audi A4 B7 1.8T BFB
gacekkstb odpowiedział(a) na gacekkstb temat w Audi A4 B6/B7
@Łukasz13 a opaskę na tipa przy turbo polecisz ? 🙋♀️ -
Błąd 17536 i 16804 w Audi A4 B7 1.8T BFB
gacekkstb odpowiedział(a) na gacekkstb temat w Audi A4 B6/B7
@Łukasz13 muszę wybrać tipa używkę oryginał , silikon fmic czy tipa z kwasówki ? -
Błąd 17536 i 16804 w Audi A4 B7 1.8T BFB
gacekkstb odpowiedział(a) na gacekkstb temat w Audi A4 B6/B7
@Łukasz13 chyba znalazłem przyczynę tipa urwało na pół przy wlocie do turbiny.. Dwa tygodnie temu wymieniałem turbinę na nową w serwisie , który się specjalizuje w naprawie i regeneracji turbin to normalna sprawa ? Dzisiaj rano odpalam auto i po paru sekundach zgasł mi 2 razy.. Na ciepłym silniku lub później jak ostygnie wszystko chodzi normalnie.. -
Błąd 17536 i 16804 w Audi A4 B7 1.8T BFB
gacekkstb odpowiedział(a) na gacekkstb temat w Audi A4 B6/B7
@Łukasz13 myślisz drgania auta to przyczyna przepływki ? Przepływomierz wymieniałem na nowy 70 tysięcy km na boscha mógł już paść ?:D Tak katalizator zamiennik, przejmować się tym czy zostawić w spokoju ?? -
Cześć, Mam problem ze swoim autem Audi A4B7 1.8 T silnik BFB Z LPG . Przy porannym odpaleniu auta przy około 10 °C drga budą z 10 sekund i wskakują na wysokie obroty. Druga usterka wyświetla błąd check po około 30 kilometrach przejechanych. Dwa tygodnie temu odebrałem auto z zakładu gdzie wymieniłem turbinę, a firma specjalizują się w naprawie/regeneracji turbin. Przy okazji wymiany turbiny, został wymieniony katalizator, DV i N75. Od tamtego momentu zrobiłem około 150 kilometrów i dzieją się dziwne rzeczy. Wyskakują mi 2 błędy i wrzucam logi. 17536 ---> Zespół 1 adaptacja mieszanki (mult.) P1128-001 - mieszanka za uboga 16804 ---> Zespół 1 system katalizatora P0420 - C02 - za mała skuteczność Logi statyczne: 001+003 i 002+033 Log #866960 LOG.TUNEZILLA.COM Log #866961 LOG.TUNEZILLA.COM Logi dynamiczne: 002+033 Log #866963 LOG.TUNEZILLA.COM 003+020 Log #866964 LOG.TUNEZILLA.COM 115+118 Log #866965 LOG.TUNEZILLA.COM 002+033 LPG Log #866968 LOG.TUNEZILLA.COM
-
Temat rozwiązany padnięte turbo
-
@Rob@kten zestaw podpasuje do Audi 1.8T A4B7 163 konie quattro ?
-
@przem8Stara przepuszczała powietrze , N75 było wcześniej dobrze i nic nie było grzebane.. Chyba , że mógł coś mechanik źle podpiąć przy wymianie Tipa.. Ewentualne gdzieś jeszcze szukać przyczyny ?