Skocz do zawartości

sensey

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O sensey

  1. W takim razie jak dozyje do niedzieli to zjawie sie na spocie :>
  2. W takim razie zaczne od logow i zobaczymy co to moze byc. Dzieki panowie za pomoc
  3. No i wlasnie tu pojawia sie problem, bo rozmawialem dzis z gosciem ktory wymienial jakis czas temu kumplowi w B5 zawor N75 i on raczej wykluczyl ten zawor. Chcialem to zrobic u niego, ale on twierdzi, ze po wyczyszczeniu trzeba podniesc moc auta, aby w przyszlosci sytuacja sie nie powtorzyla i tym mnie zbil z tropu, bo nie wiem czy tak sie robi czy tylko chce na mnie zarobic w ten sposob...
  4. Objawy sa takie, ze w najmniej odpowiednim momencie autko traci moc. Zyskuje ja w momencie gdy go ponownie odpale wiec wydaje mi sie, ze to wina lopatek. Nie dzieje sie to non stop. Nie ma okreslonych obrotow silnika, ani predkosci auta. Czasem jest tak, ze przejezdze tydzien i nic, a czasem w ciagu dnia zlape mula dwa razy...
  5. Witam. Wiem, ze pisze nie w temacie. Wiem, ze zostane skarcony za to, ze nie pojawiam sie na spotach, ale mimo wszystko sprobuje o cos spytac Mam maly lub duzy problem z moja A4 B5 1.9 tdi. Wiele czytalem o tym na forum i wychodzi na to, iz mam zapieczone lopatki w turbinie. Doradzcie mi prosze gdzie w kraku jest jakis dobry fachowiec ktory by cos zrobil z tym fantem? Z góry dzięki za i sorki, ze nie w temacie...
  6. To i ja postaram sie podjechac i zapoznac z szanownym towarzystwem
  7. Witam Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 Długo polowałem i upolowałem grafitowe 1.9 tdi z 97r. Narazie jestem na etapie poznawania tego autka, ale już czuje, że będzie się działo Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...