Skocz do zawartości

matmet92

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O matmet92

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Bytom

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia matmet92

0

Reputacja

  1. Brakowało czasu, bo Audi ciągle służy mi w dojazdach ~17 km do pracy i drugie tyle spowrotem gdzie nie ma dobrego połączenia bus/tramwaj żeby można było ją oddać na jakieś naprawy. Jedyne co udało się ogarnąć to nowe koło 16' (logo audi to naklejki) oraz małe woskowanie. Jakiś czas temu po przygodzie z dziurą w drodze trafiła się już wymiana opony.
  2. Witam, Jakie 17 lub 18 calowe felgi mogę założyć pod a4 B5 avant 1.9 TDI ajm z 2001 roku. Rozstaw śrub napewno 5x112. Ale jakie et podejdą a jakie nie? No i rozmiar opon tak żeby było optymalnie, czyli bez utraty mocy i bez wystawania, obcierania. Z ofert znalazlem: 17: (235/45 7,5jx17h2 et 45); (225/45 7j);(225/50); (225/55 et42) 18: (7,5jx13h2 et26 225/40); 19: (245/35 et 43) Nie we wszystkich ofertach miałem wszystkie dane. Aktualnie mam 15' oryginalne audi, zawieszenie fabryczne. Szukam z letnimi oponami lub z calorocznymi.
  3. Pytaliście o płyn hamulcowy. Ja w ciągu roku dolałem już chyba całą buteleczkę. 2 razy mi komputer dawał znać o małym poziomie płynu. Do tego mam nieokreślony problem z drganiem na wolnych obrotach. Czy ubytek płynu hamulcowego ma coś wspólnego z dwumasą np?
  4. Dałoby radę samo radio wywalić i wstawić coś innego spasowanego? Z navi niekorzystam. Jedynie radio FM i zmieniarka 6cd z bagażnika. Chciałbym jednak pozbyć się zmieniarki na rzecz złącza usb lub aux . Climatronic ten który mam jest wporządku, wszystko śmiga jak należy. Radio raczej też, nie licząc tego że strasznie słabo łapie nawet popularne stacje. chyba że da radę zrobić magię wyświetlania na ekranie obrazu z telefonu np
  5. Dzień dobry, Na razie jedna fotka z jesiennego mycia gdzie złapało fajny połysk, jeszcze na alu 15' (teraz zimówki + stal). Po pracy dodam więcej fotek, w tym środek ze śmiesznie spasowanym radiem. Fotele, deska, kierownica też granatowe, jedynie podłokietnik wymieniłem bo poprzedni się nie nadawał do regeneracji. Poproszę od razu o sugestie co można fajnego zrobić ale tak żeby to był zadbany "oryginał", bo środków na jakieś super modyfikacje nie mam niestety. Pod maską 1.9 TDI AJM czyli te 115 KM. Niestety coś do wyregulowania, naprawienia bo czuć drgania. Nikt nic przy nim nie modził. Planuję doprowadzić go do mitycznego stanu "igła" czyli doprowadzić do tego żeby wszystkie podzespoły pracowały na tip top. Z wizualnych rzeczy: przyciemnić lekko szyby tylnych drzwi, bagażnika; może jakieś 17-18' felgi; zrobić coś z tym radiem; fotele skóra + podgrzewanie którego aktualnie brak; boczki + roleta bagażnika do naprawy; naprawić fis który trochę przygasa jak się nagrzeje; Zdjęcie z telefonu i do tego pomniejszane ale widać nie dopasowaną górę, boki, które dodatkowo są podrapane. Nie bardzo mam pomysł co z tym zrobić. Wyświetlacz jak widać uszkodzony tak że część pasków nie wyświetla się poprawnie. Chętnie bym go wymienił ale nie mam osoby, która by mi to polutowała.
  6. Widzę że masz na panelu opcję podgrzewania foteli. Tez mam AJM ale przełączników nie mam na desce a pod fotelami jakieś luźne kabelki są. Podgrzewane mam tylko lusterka. Wymieniałeś ten panel climatronica? Alufelgi widzę też eleganckie, mam oryginał 15 z Audi i myślę nad jakimiś 16-17. Zmieniarkę płyt mam na 6 cd ale bez MP3 :/ u Ciebie jaka opcja?
  7. Witam, Ja mam swój problem z hamowaniem podwójny. Po pierwsze już 2 razy w ciągu 15000 km dolewałem płyn hamulcowy ponieważ komputer krzyczał że jest niski poziom płynu. Mechanik nie stwierdził wycieków. Za bardzo nie dopytywałem czy to normalne że razem prawie całe opakowanie dolewałem. Po drugie wcześniej już opisywany problem - jadę 100 kmh, lekko hamuję/zwalniam pedał wciśnięty gdzieś na 1/4 - tak około 60-50 kmh lekko wpada w podłogę i następuje mocne zahamowanie, praktycznie blokada, że aż szarpnie jakbym mocno docisnął pedał i słychać zgrzyt. Miałem hamowanie awaryjne i abs działał poprawnie. U mechanika byłem bo świecił się abs i esp. Podobno włącznik świateł stopu. Serwis zrobiony, jeden czujnik poszedł, naprawiono, podobno ustawiono, wyczyszczono przy każdym kole układ hamulcowy. Kontrolek od długiego czasu nie widziałem. Jednak problem z szarpnięciem przy zwalnianiu z dużej prędkości delikatnym hamowaniem się pojawia nadal. Jestem z Bytomia. Chciałbym to w najbliższym czasie zrobić. Za ostatni serwis skasowali mnie 200 zł (robota 2 dni + 1 czujnik w kole).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...