Mattteuszzz
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Mattteuszzz
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Polska
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Mattteuszzz
0
Reputacja
-
Witam, jestem posiadaczem audi a4 b7 1.8t + lpg Auto zakupiłem od znajomego przez ok. 6 tys km wszystko było w porządku, po tym przebiegu zamontowałem instalacje lpg, po przejechaniu ok. 3 tys km wyświetliła się kontrolka o min poziomie oleju. Po obserwacji stwierdzam, że auto bierze ok 200ml / 1000km oleju. Dzisiaj w trasie po ok 5 min od rozruchu silnika, na 5 biegu i obrotach 2000-3000 silnik zaczął szarpać i wyświetliła się kontrolka CHECK ENGINE. Zjechałem na bok wyłączyłem silnik, ikonka znikła spróbowałem dalej ruszyć w trase i miałem wrażenie że przy obrotach powyżej 2500 brakuje mocy, ale po chwili było już normalnie. W czym może tkwić problem?
-
A jaka płukanke polecasz? LIQUI MOLY czy MOTUL ? Jakiś konkretny model tych marek?
-
Auto sprowadzone z Niemiec przez sąsiada przy przebiegu ok 185tys km, zrobił nim ok 3tys km i odsprzedał mi, ja zrobiłem nim ok 3tys km po czym założyłem gaz i zmiana oleju z 5w30 na 5w40. Jeżeli mógłbyś wyjaśnić co dadzą wymienione przez Ciebie czynności? I jak płukanka, to co polecasz?
-
audi a4 b7 1.8T z LPG przebieg 198 tys km za ok. 4 tys km wymiana oleju, obecnie jest zalany castrol fully synthetic 5w40. Mam 2 pytania: 1. Samochód bierze 200-250ml na 1000 km, szukać przyczyny czy przy LPG tak może się dziać? 2. Robiąc wymianę obecnego oleju chcę zmienić na LIQUI MOLY SYNTHOIL HIGH TECH 5W40 lub MOTUL 8100 X-CESS 5W40 który olej będzie lepszy w mojej sytuacji dla tego silnika i czy ewentualna zmiana na któryś z powyższych oleji zredukuje pobór oleju przez silnik lubsprawi całkowity brak poboru? Jakieś dodatkowe wskazówki?