Skocz do zawartości

Mateo1989

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mateo1989

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Świebodzin

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    BXE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mateo1989

0

Reputacja

  1. Też właśnie jestem ciekaw. Słyszałem że trzeba zmieniać również wał ale czy to prawda to nie wiem i druga sprawa niby gorzej silnik pracuje czy to też prawda?
  2. Rozumiem. Coś czuje że skoro ktoś już tam zaglądał to może być nieciekawie ale zobaczymy co wy stwierdzicie bo to jest najważniejsze teraz bo nie ma co iść totalnie na łatwiznę by zaraz ponownie dawać auto na podnośnik. Tylko mam pytanie ile taki imbus po wymianie na nowy wytrzymuje ? Tylko wspomniane około 20tysiecy km ?czy więcej ? bo jeśli tak mało to nawet nie opłaca się wymieniać samego imbusa to fakt.
  3. Czasami jest tak i o to mi właśnie chodzi że jeśli pompa po wymianie Imbusa pochodzi jeszcze z dobry rok lub 2 lata bo jest w dobrym dość stanie gniazdo, a w danym momencie nie bardzo ma się te kilka stów około 1200 zł z olejem i pracą mechanika to może lepiej przeczekać i później zrobić? Wysłanie do Was na sprawdzenie za wiele nie kosztuje wiec to wydaje mi się być dobre rozwiązanie chyba że pompa do Was przychodzi i od razu ją naprawiacie bez informowania że jeszcze można jeździć jak się Imbus zmieni na nowy tylko trzeba mieć na uwadze że w końcu trzeba to zrobić . Moja odpowiedz bierze się z tego choćby nawet podobnego powodu co miał mój brat który robił pompę w niedaleko sąsiadującej z Wami firmie która z automatu naprawiła pompę ,choć ta mogła jeszcze spokojnie po wymianie imbusa chodzić dobry rok lub więcej bo było to widać bo stanie imbusa i gniazda ale wymienili wszystko bez konsultacji od razu, trochę takie podejście by tylko kasę przytulić. U mechanika jak wyciągali pompę to od razu sprawdzili jak to wygląda w środku itp i było dobrze ale wysłali by być pewnym do tamtej firmy i od razu naprawili i odesłali tłumacząc że niby gniazdo było mocno zniszczone co ewidentnie mijało się z tym co mechanik i brat widział na warsztacie. W sumie brat mógł w ogóle tego nie robić bo co się okazało za 7 miesięcy sprzedał auto i naprawa z jego strony była zbędna. Proszę się nie obrazić że tak to wszystko opisałem w Waszym kierunku ,nie jest toi żaden atak,tylko chciałem dowiedzieć się czy jesteście bardziej profesjonalni w tym temacie niż tamci jeśli dobrze to ująłem Pozdrawiam serdecznie.
  4. #FUTURUM jeśli po zdjęciu pompy i wysłaniu do Was okaże się że Imbus jest tylko lekko zarysowany i stwierdzicie że pompa jeszcze się nadaje do jazdy i wymiana imbusa na jakiś czas pomoże to czy informujecie o tym telefonicznie czy z automatu robicie pompę choć nie trzeba by tego robić ? Zawsze to mniejsze koszta i w sumie tylko kurier do Was i z powrotem . Wiem że to tylko na jakiś czas zapobiega ale czasami może sie okazać że w niedługim czasie pozbędę się auta i bez sensu wywalać tyle kasy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...