Skocz do zawartości

Drennei

Pasjonat
  • Postów

    214
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Drennei

Informacje

  • Imię
    Szymon
  • Miasto
    Jastrzebie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. 1. A masz może numer przewodu tego co idzie powrót z listwy . Jest gumowy a potem przechodzi w ten plastikowy. 2. Czym sćiagnać przewód gumowy, moze byc np coś takiego (zdjecie) - zamiast opaski ślimakowej
  2. Chodzi o to allegro.pl ALLEGRO.PL To jest jakby plastik ( nie stal) i szukam dokładnie czegoś takiego poprostu,zeby pocignać na nowo, ale moze poprostu kupie używke po numerach
  3. U mnie nie są ze stali tylko z jakiegoś czarnego plastiku. Ida od pompy/filtra do listwy. Właśnie poszukuje czegoś takiego, aby dołożyć drugi taki. Z tego co wiem ludzie ładują te tekalan/ ew teflonowe. Ps czy to Roku na profilowym?
  4. Cześć Z czego są oryginalnie zrobione przewody paliwowe? Tekalan/poliamidowe? Chce przerobić listwę paliwową na tę z powrotem. Nie chce dawać węży gumowych bo nawet najlepsze wytrzymują około 2 lat. Kiedyś słyszałem o tych tekalan dedykowanych ? Co myślicie?
  5. Cześć Parę lat temu czyściłem pod maską podciśnienia z sai/egr itp itd. Teraz chciałbym dodać (tylko) spowrotem zaworek n249 - w celu ochrony turbo. Nie bardzo wiem jak go teraz podłączyć, ponieważ usunąłem zbiornik na podciśnienie. Macie jakiś pomysł jak to moge zrobić ?
  6. Ja to zmieniałem jakiś czas temu. Kolektora nie ruszałem , ale odkreciłęm przepustnice ( tam tez warto zmienić uszczelkę), oraz zbiorniczek płynu( mozna odkrecic i przesunąć w lewo). Wtedy będzie bez problemy dostęp.
  7. Cześć . Jak ustawić rozrząd na znaki w 1.8t bfb. Robiłem uszczelkę pod głowicą oraz było ściągane koło pasowe oraz te koło wału ( wszystko dobrze klin nie jest ścięty) Ale jest problem ze znakami. Jeśli pierszy tłok od rozrządu jest w pozycji gmp to koło pasowe pokrywa się ze znakiem (zdj1) Ale problem jest taki iż znak z tyłu silnika nie pokrywa się . Jeżeli się pokrywa(zdj 2) to tłok nie jest w gmp i znak z przodu na kole pasowym jest o 10 cm przesunięty w prawo (zdj3) Poradzicie co robić ? I co może być nie tak ? jak rozbierałem to nie zwróciłem uwagi niestety
  8. Cześć Jestem podczas remontu silnika 1.8t bfb. Dwa tłoki mam do wymiany. Oryginalnie wyciągnąłem 81p32 + + , ale na denku było napisane 1.8 5vt 80,950 Wyciągnąłem z drugie silnika także 1.8t bfb a4 b7. Z tym że numery są te same 81p32 + +, ale na denku nic nie jest napisane. Obie wersję maja ten sam numer , oraz wytłoczone logo audi/vw. Czy mogę to stosować zamiennie ? 2x z napisem na denku 2x bez?
  9. No okej, to może jednak wyjmę silnik A co do szarej włókniny, moge to samo zrobić na panewkach korby i wale? szara włóknina i zmywacz?
  10. Tzn, chciałem tylko zmienić te 77 338 600 - kolben. Wykręcił bym stopki, śruby ( z łbem szesciokątnym) i to podmienił, po kolei, zeby nie przesunał się. Przy okazji jak wyciągnięte tłoki z korbami to zmieniłbym tam oraz te na wale. Dobrze rozumiem?
  11. Z tego co widzę na znizkach z IC to koszt około 150zł koble/mahle
  12. Oki dzięki wielkie. Wymieniłem te tłoki na nowe mahle dla świętego spokoju. Poprosiłem także mechanika z okolicy o podjazd i pomierzenie ( jest dobrze.) kolejna sprawa. Czy warto odrazu profilaktycznie zmienić panewki całego wału ? Wyciągać i wkładać pojedynczo? Czy raczej przerost formy nad treścia?
  13. Super a podałbyś mi jeszcze rozrząd ( pompa wody , napinacz itp) ?
  14. No własnie mam problem, bo wzialem z tego samego silnika 2x tłok, i nie ma oznaczeń na denku chociaż od srodka ma logo audi/vw oraz numer 81p32 ++ . Wszystkie 4 takie maja. Masz może jakis link do tej serwisówki, szukam ale niestety nie umiem znalezc
  15. Cześć A4 b7 1.8t bfb Jakie są momenty dokręcania: 1. panewek korbowodu 2. Pompy oleju
×
×
  • Dodaj nową pozycję...