Skocz do zawartości

Klaud

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Klaud

Informacje

  • Imię
    Klaudiusz
  • Miasto
    Kalej

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Klaud

0

Reputacja

  1. Rozebrałem przód, porozklejałem izolację na przewodach ale wygląda, że wszystko powinno działać a jednak ciagle w tym jednym gnieździe cisza... wtyczki przy module też sprawdzane, nawet sam moduł wyciągnąłem ale nie mam pojęcia tam co do czego ? Może po podłączeniu trzeba coś w vcdsie pogrzebać? Usunąć błąd? Czy samo z siebie powinno zadziałać??
  2. Witam, szukam rozwiązania problemu niedziałającego jednego z czujników parkowania z przodu. Chodzi o lewy-środkowy czujnik, jest nieaktywny, tak jakby nie działał, jednak wytargalem zderzak, wymieniłem czujnik, podmieniałem w inne gniazda i ciągle problem występuje w tym jednym lewym-środkowym gnieździe... Dlatego wykluczam awarie czujnika a poszukuje winy w wiązce, z tym, że nie wiem gdzie mogę szukać dokładnie. Wiem, ze moduł jest w bagażniku, a gdzie idą kable z przodu? Może maja jakieś wrażliwe miejsce podatne na przetarcia kabli? Ktos już bawił się w takie zagadki? Szukanie igły w stogu siana, ale światło w bagażniku również mi nie działało bo przewody okazały się przetarte, więc może tutaj tez maja jakieś miejsce, gdzie są powyginane i podatne na takie sytuacje? ?
  3. Heloou! Czy jest tutaj ktoś, kto zrobiłby przekladkę w ALT? Mam multi ale jest z nią problem odkąd mam samochód-od roku poszarpuje sobie przy jeździe poniżej 2tys obrotów. Z tego co się rozgladalem to naprawa wychodzi więcej niż swap.. Dlatego szukam kogoś kto zrobilby to kompletnie? Dolnośląskie lub śląskie byłoby najlepiej
  4. Witajcie, odkąd kupiłem B6, występuje takie problem: Pilotów nie mogłem zakodować, bo wywołało błąd zamka tylnych prawych drzwi. Po jakimś czasie, wymieniłem ten zamek - fis nie widział ich otwarcia, nie świeciły się lampki po ich otwarciu. Po wymianie, lampki zaczęły działać, Fis widział otwarte drzwi, ale pilotów nie miałem czym wtedy zakodowac. Minął jakiś czas i znowu ten sam problem z tylnymi prawymi drzwiami.. przypadek, że zamek czy tam mikrostyk w zamku też się zepsuł czy coś innego powoduje awarie? Druga sprawa to bagażnik. Jest to sedan. Po otwarciu bagażnika nie ma w nim światła i również Fis nie pokazuje otwartego bagażnika. Zaraz po kupnie, w pewnym ułożeniu klapy, lampka potrafiła się zaświecić, ale teraz już wcale bie reaguje. Przewodami w klapie próbowałem ruszać/zginac ale nic nie reagowało. Centralny zamyka drzwi i bagażnik bez problemu. Ktoś ma jakieś rady na te problemy?
  5. Pewnie już gdzieś o tym było, ale nie znalazłem konkretu. Mam skrzynię FSF, problem polega na tym, że po rozgrzaniu (kilka km jazdy), jadąc z obrotami silnika poniżej 2tys, skaczą obroty co chwilę. Im większe jest obciążenie (górka czy delikatne przyspieszanie), tym mocniej poszarpuje całym autem. Kiedy wkreci się powyżej 2tys obrotow - zadnego problemu nie ma... Tryb awaryjny się nie uruchamia. Czasami ale w sumie rzadko, po wrzuceniu "drajwa" z biegu wstecznego i puszczeniu hamulca pojawia się taka jakby chwila zwłoki i szarpniecie. Czy ktoś rozwiazywal taki problem? Jakis patent? Sprawdzony mechanik? I czy to juz wiąże się z kosztami kilku grubych tysięcy czy jedbak da się to coś ogarnąć bez wielkiej straty pieniężnej? Olej zmieniony zaraz po kupnie.
  6. Witajcie, może macie jakieś namiary na kogoś we Wrocławiu, kto robi przekladkę z multi? Skrzynia na chodzie, ale poszarpuje poniżej 2tys obrotów, znany temat z tego co widziałem, ale w sumie nie znalazłem odpowiedzi na pytanie co jest przyczyną dlatego chyba wolę mieć pewnego manuala niż się męczyć i niewiadomo jak pieścić ten wynalazek pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...