Jump to content

Klaud

Pasjonat
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Klaud

Informacje

  • First name
    Klaudiusz
  • Location
    Kalej

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2001
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    ALT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Heloou! Czy jest tutaj ktoś, kto zrobiłby przekladkę w ALT? Mam multi ale jest z nią problem odkąd mam samochód-od roku poszarpuje sobie przy jeździe poniżej 2tys obrotów. Z tego co się rozgladalem to naprawa wychodzi więcej niż swap.. Dlatego szukam kogoś kto zrobilby to kompletnie? Dolnośląskie lub śląskie byłoby najlepiej
  2. Witajcie, odkąd kupiłem B6, występuje takie problem: Pilotów nie mogłem zakodować, bo wywołało błąd zamka tylnych prawych drzwi. Po jakimś czasie, wymieniłem ten zamek - fis nie widział ich otwarcia, nie świeciły się lampki po ich otwarciu. Po wymianie, lampki zaczęły działać, Fis widział otwarte drzwi, ale pilotów nie miałem czym wtedy zakodowac. Minął jakiś czas i znowu ten sam problem z tylnymi prawymi drzwiami.. przypadek, że zamek czy tam mikrostyk w zamku też się zepsuł czy coś innego powoduje awarie? Druga sprawa to bagażnik. Jest to sedan. Po otwarciu bagażnika nie ma w nim światła i również Fis nie pokazuje otwartego bagażnika. Zaraz po kupnie, w pewnym ułożeniu klapy, lampka potrafiła się zaświecić, ale teraz już wcale bie reaguje. Przewodami w klapie próbowałem ruszać/zginac ale nic nie reagowało. Centralny zamyka drzwi i bagażnik bez problemu. Ktoś ma jakieś rady na te problemy?
  3. Pewnie już gdzieś o tym było, ale nie znalazłem konkretu. Mam skrzynię FSF, problem polega na tym, że po rozgrzaniu (kilka km jazdy), jadąc z obrotami silnika poniżej 2tys, skaczą obroty co chwilę. Im większe jest obciążenie (górka czy delikatne przyspieszanie), tym mocniej poszarpuje całym autem. Kiedy wkreci się powyżej 2tys obrotow - zadnego problemu nie ma... Tryb awaryjny się nie uruchamia. Czasami ale w sumie rzadko, po wrzuceniu "drajwa" z biegu wstecznego i puszczeniu hamulca pojawia się taka jakby chwila zwłoki i szarpniecie. Czy ktoś rozwiazywal taki problem? Jakis patent? Sprawdzony mechanik? I czy to juz wiąże się z kosztami kilku grubych tysięcy czy jedbak da się to coś ogarnąć bez wielkiej straty pieniężnej? Olej zmieniony zaraz po kupnie.
  4. Witajcie, może macie jakieś namiary na kogoś we Wrocławiu, kto robi przekladkę z multi? Skrzynia na chodzie, ale poszarpuje poniżej 2tys obrotów, znany temat z tego co widziałem, ale w sumie nie znalazłem odpowiedzi na pytanie co jest przyczyną dlatego chyba wolę mieć pewnego manuala niż się męczyć i niewiadomo jak pieścić ten wynalazek pozdrawiam!
×
×
  • Create New...