Skocz do zawartości

niekojarze255

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O niekojarze255

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Włocławek

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia niekojarze255

0

Reputacja

  1. Witam , pacjent to A4 B6 1.9 TDi AWX 2001r .Problem polega na tym,że podczas przyśpieszania czuć takie chwilowe hamowanie i przy dochodzeniu do 1500obr czuć ,że idzie ale gdy przychodzi zmiana biegu na wyższy to znów czuć ,że coś hamuje silnik i jak dochodzi do ok 1500obr to czuć ,że idzie i tak na kazdym mozliwym biegu póki silnik nie rozgrzeje sie do 80 stopni.Po rozgrzaniu do ok 80 stopnu problem znika. Zgasze samochód i jak ostygnie do 70 stopni problem powraca póki nie złapie 80 stopni. Jakieś pomysły ? na kompie brak błędu. Kolejny problem to dziwne dzwieki podczas zmiany biegów takie jakby szuranie dość głośne dochodzące z przodu
  2. Był komputer podłączony , i pokazało czujnik ciśnienia , po sprawdzeniu brak czynnika. Ma to jakiś wpływ ?
  3. Witam , Posiadam a4 b6 1.9 tdi 130km AWX, problem zaczął się od zimnego powietrza z nawiewów , wymieniony termostat (nawet 2 razy) , nadal to samo. Wąż gdzie jest termostat jest ciągle zimny , ew na postoju trzymajac go na 2.5tyś obr zaczyna być trochę letni ale nadal zimne powietrze dmucha. Przewody od nagrzewnicy są gorące (zasilanie i powrót) . Dodatkowo na climatronicu sam włącza się ECON. Jakieś pomysły co można jeszcze zrobić ?
  4. Witam , spotkał się kiedyś ktoś z takim problemem a mianowicie chodzi o to,że moja audi ładnie idzie, zbiera się , problem pojawia się po przekroczeniu 2.5 tyś obr .. zaczyna dziwnie szarpać i nagle traci moc , jeśli staram się powoli przyśpieszać to dojdzie do 130km/h i znowu to samo. Nie mam żadnych komunikatów na desce po ograniczeniu mocy. Turbina wymieniona jakieś 3 miesiące temu i było wszystko ok. Zauważyłem wyciek hmm .. na EGR tjb na łaczeniu czy coś. Nie kopci , oleju też nie ubywa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...