oko29
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O oko29
Informacje
-
Imię
Grzegorz
-
Miasto
KRAKOW
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
2.0 FSI
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia oko29
0
Reputacja
-
@error32856 zapytam mechanika , A czy jest możliwość sprawdzenia na vcds sondy? lub sond . ?
-
@MaTeo85 mechanik sprawdził węże wszystkie 2x , i ja też , niektóre wymienione i stanowczo stawia na serwo @przem8 wymieniony :c .
-
@radekjez " i wymieniłem kolektor dolotowy (plastikowy). wraz z gruszką (nową )" Gruszka jest nowa , nie urwana dzwignia , sprawdziłem teraz , w starym nie było urwane .
-
Witam wszystkich Audi maniaków i nie tylko . Borykam się od niedawna z "małym" problemem , Gdy odpalam auto rano niezależnie od temperatury otoczenia czy to -5 czy +10 to auto pokazuje Check Engine , po podpięciu pod Vcds pokazuje wypadanie zapłonu na każdym cylindrze więc zacząłem szukać po internecie i pod maską , wymieniłem odmę, zawór odpowietrzania pokrywy zaworów , ponieważ odma była uszkodzona, przy okazji zmieniłem olej cewki na nowe oraz świece .(stare zostawiłem na zapas), a problem nie ustał więc udałem się do mechanika (sprawdzonego), na kolejny dzień stwierdził że może to być zawór. więc zgodziłem się na zdjęcie głowicy , zawory były w porządku ale zaś łańcuch od zmiennych faz i wariator (chyba tak to się nazywa) nie pasował mechanikowi bo było słychać a na kompie pokazywało jemu źle coś (??) , zmieniliśmy łańcuch i wariator i chyba jakiś czujnik, (nie tanio ) , ale już sobie powiedziałem ,będzie "z głowy" po złożeniu wszystkiego i odpaleniu auta, nagrzaniu i ustawieniu przepustnicy(adaptacji) poczekaliśmy do rana(temperatura ok. 2 stopnie C) , i tutaj okazało się że błąd dalej ten sam się pojawia , wypadanie zapłonu na każdym cylindrze(KOMPRESJA OK). Było tak przed i po naprawie, że tylko na zimnym, na ciepłym silniku błąd usuwałem i jeździł jak rakieta , ale jak postał całą noc to już problem wracał (mrygająca kontrolka Check engine) . Więc na polecenie mechanika wysłał mnie do swojego elektromechanika co by posprawdzał przewody itp , sprawdził wymienił kostki od wtrysków i cewek na nowe, sprawdzał czy prąd dochodzi itp, mówił że nie ma pojęcia co to może być bo na kablach było wszystko ok. Więc wróciłem z autem do swojego mechanika diagnoza kolejna , wtryski(czy też rozpylacze). wymieniłem na NOWE , wraz z listwą , ale to nie uleczyło problemu więc, na własną rękę kupiłem, przepływomierz i przepustnice nową , wraz z rurą co idzie od filtra do przepustnicy ( w razie czego mogę ją zwrócić) po wymianie, okazało się że nie pomogło nic a nic, więc szukałem po internecie itp , i wymieniłem kolektor dolotowy (plastikowy). wraz z gruszką (nową ) . ale problem dalej był . już ręce opadają naprawdę , auto posiadam z 4 lata , naprawdę nigdy nie miałem problemu z samochodem, tylko serwis filtry i olej , i chodził jak złoto , oleju prał max do 0.5L na 10tyś KM. Aż do dnia kiedy się zapalił check.. CZY KTOŚ BORYKAŁ SIĘ Z TAKIM PROBLEMEM ?? bo ja już nie mam sił a auta nie chce sprzedać ponieważ jeździ ... ŁO sie nim super przejechane ma 370tys. ETC, od niedawna też borykam się z problemem hamulców , twardy pedał hamulca prawdopodobnie serwo padło/pada (membrana czy coś) bo hamulce były odpowietrzanie . i wymieniane(klocki -tarcze). ale no przecież serwo nie może być powodem wypadania zapłonu , nawet mechanika o to pytałem , ( serwo zamówione , czekam na kuriera). PANOWIE/PANIE specjaliści , doradźcie coś ! . CZY KTOŚ wie może co może być powodem? Bo ja już myślę o zmianie silnika ;c