Jump to content
IGNORED

B6 ALT -WYPADANIE ZAPŁONU.


Recommended Posts

Posted

Witam wszystkich Audi maniaków i nie tylko :) .   Borykam się od niedawna z "małym" problemem , 

Gdy odpalam auto rano niezależnie od temperatury otoczenia czy to -5 czy +10 to auto pokazuje Check Engine ,

po podpięciu pod Vcds pokazuje wypadanie zapłonu na każdym cylindrze więc zacząłem szukać po internecie i pod maską , 

wymieniłem odmę,  zawór odpowietrzania pokrywy zaworów  ,  ponieważ odma była uszkodzona,  przy okazji zmieniłem olej

cewki na nowe oraz świece .(stare zostawiłem na zapas), a problem nie ustał  więc udałem się do mechanika (sprawdzonego), 

na kolejny dzień stwierdził że może to być zawór. więc zgodziłem się na zdjęcie głowicy , zawory były w porządku ale 

zaś łańcuch od zmiennych faz i wariator (chyba tak to się nazywa) nie pasował mechanikowi bo było słychać a na kompie 

pokazywało jemu źle coś (??) , zmieniliśmy łańcuch i wariator i chyba jakiś czujnik,  (nie  tanio :( ) , ale już sobie powiedziałem ,będzie  "z głowy"

po złożeniu wszystkiego i odpaleniu auta, nagrzaniu i ustawieniu przepustnicy(adaptacji) poczekaliśmy do rana(temperatura ok. 2 stopnie C) , i tutaj

okazało się że błąd dalej ten sam się pojawia , wypadanie zapłonu na każdym cylindrze(KOMPRESJA OK). Było tak przed i po naprawie, że tylko na zimnym,

 na ciepłym silniku błąd usuwałem i jeździł jak rakieta , ale jak postał całą noc to już problem wracał (mrygająca kontrolka Check engine) . 

Więc na polecenie mechanika wysłał mnie do swojego elektromechanika co by posprawdzał przewody itp  , sprawdził wymienił kostki od wtrysków i cewek na nowe,

sprawdzał czy prąd dochodzi itp, mówił że nie ma pojęcia co to może być bo na kablach było wszystko ok. Więc wróciłem z autem do swojego mechanika

diagnoza kolejna , wtryski(czy też rozpylacze). wymieniłem na NOWE , wraz z listwą , ale to nie uleczyło problemu więc, na własną rękę kupiłem,

przepływomierz i przepustnice nową , wraz z rurą  co idzie od filtra do przepustnicy ( w razie czego mogę ją zwrócić) po wymianie, okazało się że nie pomogło nic a nic,

więc szukałem po internecie itp , i wymieniłem kolektor dolotowy (plastikowy). wraz z gruszką (nową ) . ale problem dalej był . już ręce opadają naprawdę , 

auto posiadam z 4 lata , naprawdę nigdy nie miałem problemu z samochodem, tylko serwis filtry i olej , i chodził jak złoto , oleju prał max do 0.5L na 10tyś KM.

Aż do dnia kiedy się zapalił check..   CZY KTOŚ BORYKAŁ SIĘ Z TAKIM PROBLEMEM ?? bo ja już nie mam sił a auta nie chce sprzedać ponieważ jeździ ... ŁO sie nim super

przejechane ma 370tys.  ETC, od niedawna też borykam się z problemem hamulców , twardy pedał hamulca prawdopodobnie serwo padło/pada  (membrana czy coś)  bo hamulce były odpowietrzanie . i wymieniane(klocki -tarcze).  ale no przecież serwo nie może być powodem wypadania zapłonu , nawet mechanika o to pytałem ,

( serwo zamówione , czekam na kuriera).    

 PANOWIE/PANIE specjaliści , doradźcie coś !  .  CZY KTOŚ wie może co może być powodem? Bo ja już myślę o zmianie silnika ;c

 

 

Posted
Witam wszystkich Audi maniaków i nie tylko [emoji4] .   Borykam się od niedawna z "małym" problemem , 
Gdy odpalam auto rano niezależnie od temperatury otoczenia czy to -5 czy +10 to auto pokazuje Check Engine ,
po podpięciu pod Vcds pokazuje wypadanie zapłonu na każdym cylindrze więc zacząłem szukać po internecie i pod maską , 
wymieniłem odmę,  zawór odpowietrzania pokrywy zaworów  ,  ponieważ odma była uszkodzona,  przy okazji zmieniłem olej
cewki na nowe oraz świece .(stare zostawiłem na zapas), a problem nie ustał  więc udałem się do mechanika (sprawdzonego), 
na kolejny dzień stwierdził że może to być zawór. więc zgodziłem się na zdjęcie głowicy , zawory były w porządku ale 
zaś łańcuch od zmiennych faz i wariator (chyba tak to się nazywa) nie pasował mechanikowi bo było słychać a na kompie 
pokazywało jemu źle coś (??) , zmieniliśmy łańcuch i wariator i chyba jakiś czujnik,  (nie  tanio [emoji20] ) , ale już sobie powiedziałem ,będzie  "z głowy"
po złożeniu wszystkiego i odpaleniu auta, nagrzaniu i ustawieniu przepustnicy(adaptacji) poczekaliśmy do rana(temperatura ok. 2 stopnie C) , i tutaj
okazało się że błąd dalej ten sam się pojawia , wypadanie zapłonu na każdym cylindrze(KOMPRESJA OK). Było tak przed i po naprawie, że tylko na zimnym,
 na ciepłym silniku błąd usuwałem i jeździł jak rakieta , ale jak postał całą noc to już problem wracał (mrygająca kontrolka Check engine) . 
Więc na polecenie mechanika wysłał mnie do swojego elektromechanika co by posprawdzał przewody itp  , sprawdził wymienił kostki od wtrysków i cewek na nowe,
sprawdzał czy prąd dochodzi itp, mówił że nie ma pojęcia co to może być bo na kablach było wszystko ok. Więc wróciłem z autem do swojego mechanika
diagnoza kolejna , wtryski(czy też rozpylacze). wymieniłem na NOWE , wraz z listwą , ale to nie uleczyło problemu więc, na własną rękę kupiłem,
przepływomierz i przepustnice nową , wraz z rurą  co idzie od filtra do przepustnicy ( w razie czego mogę ją zwrócić) po wymianie, okazało się że nie pomogło nic a nic,
więc szukałem po internecie itp , i wymieniłem kolektor dolotowy (plastikowy). wraz z gruszką (nową ) . ale problem dalej był . już ręce opadają naprawdę , 
auto posiadam z 4 lata , naprawdę nigdy nie miałem problemu z samochodem, tylko serwis filtry i olej , i chodził jak złoto , oleju prał max do 0.5L na 10tyś KM.
Aż do dnia kiedy się zapalił check..   CZY KTOŚ BORYKAŁ SIĘ Z TAKIM PROBLEMEM ?? bo ja już nie mam sił a auta nie chce sprzedać ponieważ jeździ ... ŁO sie nim super
przejechane ma 370tys.  ETC, od niedawna też borykam się z problemem hamulców , twardy pedał hamulca prawdopodobnie serwo padło/pada  (membrana czy coś)  bo hamulce były odpowietrzanie . i wymieniane(klocki -tarcze).  ale no przecież serwo nie może być powodem wypadania zapłonu , nawet mechanika o to pytałem ,
( serwo zamówione , czekam na kuriera).    
 PANOWIE/PANIE specjaliści , doradźcie coś !  .  CZY KTOŚ wie może co może być powodem? Bo ja już myślę o zmianie silnika ;c
 
 
Sprawdz gruszke kolektora ssacego moze byc urwana dzignia

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Posted

@radekjez

i wymieniłem kolektor dolotowy (plastikowy). wraz z gruszką (nową )"

Gruszka jest nowa , nie urwana dzwignia , sprawdziłem teraz , w starym nie było urwane . 

Posted

Jakies problemy ze wspomaganiem hamulcy też Ci się pojawiają więc może warto sprawdzić wszystkie węże itp. od podciśnienia.

Posted

Eżektor był sprawdzany?

Posted
@radekjez
" i wymieniłem kolektor dolotowy (plastikowy). wraz z gruszką (nową )"
Gruszka jest nowa , nie urwana dzwignia , sprawdziłem teraz , w starym nie było urwane . 
To jest masakra

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Posted

@MaTeo85 mechanik sprawdził węże wszystkie 2x , i ja też , niektóre wymienione i stanowczo stawia na serwo

@przem8 wymieniony :c .

 

Posted

no to masz zagadkę, spróbuj sonde podmienić

Posted

@error32856 zapytam mechanika ,

A czy jest możliwość sprawdzenia na vcds sondy? lub sond . ? 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...