Skocz do zawartości

luk001

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O luk001

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CSUA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia luk001

0

Reputacja

  1. Mój błąd. Miałem na myśli temperaturę silnika - wskazówka jak w każdym samochodzie. Co do komputera był raz podpięty i nic nie wykazywał, jednak nie było to bezpośrednio po problemie z odpaleniem. Spróbuję podjechać na komputer i podpiąć go od razu po tym jak problem wystąpi, może wtedy coś wykaże.
  2. U mnie: Miasto - 8,5 - 9.5 Droga krajowa lekka noga - 5-5,5 Droga krajowa wyprzedzanie wszystkiego co jedzie mniej niż 100 - 6,5-7 Autostrada tempomat 144- 8 Opony zimowe 225/40/18 Czytając post pilKOZAK-a zacząłem się zastanawiać, jak myślicie przy jakiej prędkości i biegu spalanie będzie najniższe? Myślicie że ten 6 bieg i 70km/h - 4,2l da się jeszcze pobić? Np 5 bieg 60km/h albo 6 i 80km/h? Nigdy tego nie sprawdzałem no i nie wiem czy samemu chwilowemu spalaniu można tak do końca wierzyć. Lekka górka/wiatr itp. itd.
  3. Witajcie! Na forum jest kilka tematów dotyczących długiego kręcenia zanim odpali, jednak mój problem jest trochę inny. Gdy samochód jest całkowicie zimny, odpala na strzała. Gdy jest całkowicie rozgrzany, gdy wskazówka temperatury oleju silnika chociaż trochę się podniesie, odpala na strzała. Jednak kiedy samochód postoi kilka godzin, ale nie na tyle żeby całkowicie się wychłodzić, mam problem z odpaleniem. Rozrusznik kręci jakieś 4-5 sekund i dopiero załapuje. Zauważyłem też, że jeśli po ok trzech sekundach kręcenia wyłączę zapłon i ponownie włączę odpala od razu. Dla przykładu - przejechałem dzisiaj jakieś 15 km w ruchu ulicznym, silnik nie był w pełni rozgrzany, po dwóch godzinach wsiadłem do samochodu, wskazówka temperatury oleju silnika się nie poruszyła, ale był jeszcze lekko ciepły, audi kręcił długo. Gdybym poczekał jeszcze z godzinę, może dwie, jestem pewien że samochód odpalił by na strzała. Dodam jeszcze, że nie świeci się żadna kontrolka po odpaleniu samochodu. Czy ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...