Skocz do zawartości

loon119

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O loon119

Informacje

  • Imię
    Maciek
  • Miasto
    Koszalin

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2019
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CY
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia loon119

0

Reputacja

  1. Sonda ktora posiada mój model CAGA 03L906262. Temat do zamknięcia.
  2. Witam Serdecznie. Zapaliła mi sie kontrolka silnika, po podłączeniu pod kompa wyskoczył błąd sonda lambda 1 Moja prośba, czy moze ktos mi podac z etki numer kat sondy? chce kupic używkę na allegro a numerów do 2.0Tdi jest bardzo duzo. Pozdrawiam.
  3. Super czujnik wymieniony wraz z adaptacja, koszt 80zł w Bosch Serwis, wygląda na to ze wszystko jest w porządku, niestety myslalem ze blad zwiazany z wyswietlaniem sie kontrolki chack engine to powod czujnika różnicy ciśnień, nic bardziej mylnego, to klapa w kolektorze ssącym jest powodem wyswietlania kontrolki, gosc w serwisie powiedzial ze trzeba zostawic samochod na dzien, dwa zeby porobić logi, testy itp. 5346 - Klapa w kolektorze ssącym zespoł 1 zwarcie do masy. Wiem ze to przepustnica ale czy cala jest do wymiany? spotkaliście sie juz z podobnym bledem?
  4. Dzieki bardzo za pomoc, powiedz prosze gdzie znajduje sie ten czujnik dokłanie i czy chodzi wlasnie o taki: http://allegro.pl/czujnik-roznicy-cisnien-dpf-audi-a1-a3-a4-b8-a6-c7-i4505652979.html. Do co Klap to juz jestem umowiony ale czujnik to chyba sam moge wymienic w garazu?
  5. Witam, kilka dni temu na urlopie zapaliła mi się kontrolka check engine, właśnie co wróciłem z urlopu i odrazu udalem się do mechanika żeby powiedział mi co jest grane, po podłączeniu pod komputer wyskoczylo kilka (ponoć) interesujacych błędów, niestety nie jestem specem od samochodów dlatego to pytanie kieruje do was, proszę o pomoc w analizie i ewentualnej naprawie usterki… Dodam ze po skasowaniu błędów tylko błąd 5346 Kolektor ssacym wyskakuje cały czas. 5346- Klapa w kolektorze ssacym; zespol 1 P2009 00 [175] zwarcie z masa 5162- Filtr cząstek stałych; czujnik roznicy cisnen P2453 00 [232] niewiarygodny sygnal 5182- FIltr cząstek stałych zespol 1 P2002 00 [096] za mala skuteczność 5253- Filtr cząstek stałych; czujnik roznicy cisnenia P2452 00 [040] usterka elektryczna
  6. To jest dobry wyznacznik dla osób które być może maja problem ze spalaniem... Brakowało takiego tematu. Ja w sobotę wybieram się do Poznania to sobie posprawdzam dokładnie wszystko. (Nie uważam ze ten samochód dużo pali ale z drugiej strony jak na 2.0 tdi to tez nie mało) ---------- Post dopisany at 12:45 ---------- Poprzedni post napisany at 12:15 ---------- Cos to duzo pali w cyklu miejskim wtryski sprawdzałes ? Jeszcze nic nie sprawdzałem, od miesiaca smigam po polskich drogach tym cudem.
  7. Witam niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem b8 2.0tdi. Jest to moja trzecia a4 (b5,b6) i zarazem najbardziej paliwozerna ze wszystkich. A powinno chyba być na odwrót, przecież wszyscy dążą do redukcji a tu proszę... Producent podaje: Zużycie paliwa: 5,3 l/100 km(cykl mieszany) 6,8 l/100 km(cykl miejski) 4,5 l/100 km(cykl pozamiejski) Teraz moje spalanie: Zużycie paliwa: 7-8l/100 km(cykl mieszany) 10-11 l/100 km(cykl miejski) 5,8 l/100 km(cykl pozamiejski) max prędkość 100/110 6bieg Na postoju (zimny 0,9 ciepły 0,7-0,8) Napiszcie jak to wyglada u was... Sprecyzujemy te dane, bo nie wiem czy to jest normalne spalanie czy możliwe ze coś jest nie tak.
  8. Byłem na stacji zawieszenie okey. Amorki po 78% , zbierzności w porządku, martwi mnie sam kąt prawej strony Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 0ab45f8362ffb.jpg Przed sekunda zauważyłem w książce serwisowej ze nie mam standardowego zawiszenia 1BA tylko 1BE. Jak jest roznica i co to moze oznaczać?
  9. Witam ja miałem podobna sytuacje.. Okazalo sie ze miałem krzywa belke, Wymienilem belki i było ok. Ścianki obie opony od wew.
  10. Panowie powiedzcie mi proszę co może być powodem dziwnego rwania opony z przodu? Własnie zauważyłem ze z jednej ze stron mam poszczepioną oponę od zew. strony. Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 350229863c5e3.jpg
  11. Mam to na uwadze akita, na razie zrobione 30tys tak szybko chyba nie padnie
  12. Witam. Ja mam 214tys i 3 dni temu wymieniłem łożysko z przodu z lewej stronicy, przy 180tys wymieniony rozrząd (w Aso Niemcy) Zauważyłem niedawno dziwne dzwieki co jakiś czas z lekkim szarpaniem na luzie, bez skakania obrotów, podejrzewam ze to dwumas ale głowy nie dam... bede czekał aż sytuacja sie rozwienie. Poza tym wszystko ok, zbiera sie niezle, cicho chodzi, nie dymi, srednie spalanie w granicach 6L-7L
  13. W tej audi prawdopodobnie można zmienić kat nachylenia, ponoć do całkowitego ustawienia geometrii potrzebne jest specjalne narzędzie które maja tylko w aso. Pytanie pozostaje czy kąty sa znaczące i czy mogą wpływać bezpośrednio na zabkowanie opon. Dzwonienie dziś do aso koszt geometrii to 450zl tylko powiedziano mi rownież ze geometra raczej nie wpływa na zabkowanie. Ponoć opony same w sobie nie pasują do tego rodzaju audi. śmieszne? Prawdziwe?
  14. Dzięki za szybka odp. Nie ruszali zbieznosci bo ponoć mieściło się to w normie a zbieżność robili laserem... ---------- Post dopisany at 23:13 ---------- Poprzedni post napisany at 23:04 ---------- Lukwas jutro dam znać co i jak za zbieznoscia dokładnie. Śmigne tam do nich jeszcze raz albo pojadę do konkurencji, zobaczę co oni powiedzą. ---------- Post dopisany 20-10-2012 at 11:50 ---------- Poprzedni post napisany 18-10-2012 at 23:13 ---------- Właśnie co wróciłem ze stacji diagonostycznej, okazuje sie ze sa parametry do poprawy (moim zdaniem) lecz nic nie robiłem gdyż chciałbym zasięgnąć waszych rad co do tego schematu. Pozdrawiam i czekam na odp. Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 0ab45f8362ffb.jpg
  15. Witam, postaram się napisać w skrócie. Od niedawna jestem posiadaczem b8 która zakupiłem w Niemczech. Od niedawna zauważyłem dziwne buczenie/huczenie wydobywające się z okolic kół. Początkowo myślałem ze to może być łożysko lecz mechanik wykluczył to i kazał sprawdzić opony, ku mojemu zdziwnie okazało sie ze mam wyząbkowane opony co najdziwniejsze tylko z prawej strony przód (Semperit Speed-Life 225/55 r17 6mm) i tył (Toyo 225/55 r17 6mm) Zostało sprawdzone zawieszenie, wszystko w porządku, następnie amortyzatory 78% i na końcu zbieżność która wykazała na czerwono prawą stronę lecz nic nie poprawiali gdyż uznali ze jest to w dopuszczalnej normie lekkie odchylenia. Moje pytanko jest, co sprawiło ze opony się wyząbkowały? Może w Niemczech wsadzili bubel przed sprzedażą... Słyszałem ze nie powinno się używać opon kierunkowych.. Nie mam zamiaru kupować nowych opon do dopóki nie dowiem się co może być przyczyną owej sytuacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...