Skocz do zawartości

l_krupinski

Pasjonat
  • Postów

    179
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O l_krupinski

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia l_krupinski

0

Reputacja

  1. czasami jest tak że występuje z minutę po odpaleniu a czasami jak już sinik jest dobrze rozgrzany. Pompa była włożona używana i maglownica też. Od kogoś słyszałem że to może wariować sterownik servotronica. ---------- Post dopisany 30-03-2013 at 11:40 ---------- Poprzedni post napisany 29-03-2013 at 12:43 ---------- A i mam jeszcze jedno pytanie. Jak kręcę kierownicą i ona mi się przyblokowuje to jednocześnie słyszę dźwięk bardzo podobny do pstrykania przekaźnika i dochodzi on z panelu lewarka skrzyni biegów? Co tam się znajduje?
  2. ja płyn to miałem już wymieniony z 6 razy, za każdym razem leje ori z ASO. Pompę już miałem przez kilka dni podmienioną i nic to nie dało, teraz mam maglownicę podmienioną i dalej awaria wspomagania jest. Czy to możliwe że siadł sterownik Servotronica? i Gdzie on się znajduje jak coś???
  3. Witam i bardzo proszę o pomoc Ostatnio zakupiłem sobie A6 C6 z 2007 roku 2.0 TDI. Po 4 dniach od zakupu pojawił się problem ze wspomaganiem. Problem poruszyłem już na forum A6 ale tam nikt nic mi nie potrafi zasugerować co to może być. Od jakiegoś czasu walczę z awarią układu wspomagania. Podczas kręcenia kierownicą przycina (blokuje się) mi się co jakiś czas wspomaganie. Takie przyblokowanie trwa bardzo krótko i po chwili puszcza i dalej mogę normalnie kręcić kierownicą czy w prawo czy w lewo. Wymieniłem już rolkę alternatora, napinacz, pompę wspomagania, maglowicę. Dzis odebrałem po wymianie maglownicy i podmianie węża łączącego pompę w maglownicą. Cały dzień jeżdżąc po wymianie było wszystko dobrze, natomiast wieczorem wracając do domu znów na kole kierownicy odczułem co jakiś przy wykonywaniu skrętów na skrzyżowaniach przyblokowywanie się. Czasami też odczuwam na kierownicy jak np. jestem na rondzie i skręcam w lewo to tak jakby kierownica sama szarpiąc chciała wrócić do położenia na wprost. Jaka tego może być przyczyna? Proszę pomóżcie ---------- Post dopisany 29-03-2013 at 10:15 ---------- Poprzedni post napisany 28-03-2013 at 23:15 ---------- A i dodam że te zacinanie (blokowanie się) kierownicy trwa z 2 minuty a potem już jest dobrze do końca dnia. Dodam że są dni że w ogóle to nie występuje.
  4. Witam. Problem rozwiązałem. Okazało się sprawcą błędu 00792 był przerwany przewód w wiązce od czyjnika wysokiego ciśnienia klimy. Po zlutowaniu kabla i kompresor i wentulator odpala i wszystko chodzi Temat można zamknąć.
  5. ja mam u siebie identycznie i tez nie wiem co już robić. Tylko że ja jeszcze nie mam napiecia na kostce od sprężarki mimo że przekaźniki i bezpieczniki całe i prąd do nich dochodzi. ---------- Post dopisany 05-06-2012 at 08:43 ---------- Poprzedni post napisany 04-06-2012 at 12:53 ---------- Może ktoś orientuje się czemu przekaźnik nr 267 w serwisie Audi kosztuje 350zł? Co on ma takiego w sobie i czy można go zastąpić zwykłym przekaźnikiem czy musi być oryginalny?
  6. czynnik nabijałem jakies 5 dni temu, klima nie odpaliła od razu jak tylko po zakonczeniu cyklu przez maszynę chciałem sprawdzić czy klima działa. Weszło czynnika 710g. Czy to możliwe aby nowy czujnik wysokiego ciśnienia byl od nowości zły bo ciągle na Vagu pokazuje jego błąd??
  7. Witam. Po podłaczeniu auta pod Vag pokazuje mi błąd klimy: 00792 - A/C Pressure Switch (F129) 31-00 - Open or Short to Ground Nie włącza mi się kompresor i wentylator. Ostatnio wymieniłem czujnik wysokiego ciśnienia i zamontowalem go firmy Thermotec. Pomimo wymiany czujnika w/w błąd nie ustąpił i dalej nie włącza mi sie kompresor i wentylator. Dodam, że klima nabita po wymianie czujnika. Oczywiście sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i przekaźniki. Prąd dochodzi na przekazniki i bezpieczniki 40A i 50A znajdujące sie pod kierownicą, mimo to nie ma prądu na wtyczkach od kompresora i wentylatora które znajdują się przy zbiorniczku płynu wspomagania. Dodam że podłączając na krótko wentylator czy kompresor to wszystko sie uruchamia i klima chłodzi. Gdzie mogę szukać przyczyny błędu?
  8. Przeciez tu nie ma jakiejś filozofi przy odkręcaniu koła pasowego i przykręceniu nowego. Czy to mozliwe żeby łożysko tak szybko dostalo luzu?
  9. Witam. Czy koło pasowe altka przy zwiekszaniu abrotów powinno mieć jaki kolwiek ruch wzdłużny na osi wirnika? Bo zauwazyłem ze u mnie koło jak by się zsuwało z wirnika w stronę chłodnicy przy dodawaniu gazu i wtedy tez bardzo głosno szumi i wyje pasek. Dodam że koło wymieniałem na INA jakiś miesiac temu bo stare sie zapiekło i pasek tez był wymieniany.
  10. Witam. Chciałbym kupić nowe te koło firmy Ruville ale zauważyłem na InterCars że są dwa rodzaje i różnią się szerokością koła o dokładnie 1,6mm. Na allegro zauwazyłem że sprzedawcy sprzedają jedno i drugie koło i piszą ze kazde z nich pasuje do mojego Audi. Z tym że zauważyłem że jedne koło posiada 5 żeber a drugie 6 żeber. Więc które wybrać koło?
  11. witam Miesiąc temu zalozylem pasek wielorowkowy Bosch, po około tygidniu zaczał strasznie piszczeć dopiero po bardzo dlugiej jezdzie sie wyciszał. Wiec wymieniłem go na Conti i przez dwa tygodnie była cisza, ale od 3 dni znow zaczal sie pisk i dodam ze jak psikne np WD na koło pasowe wspomagania to pisk na godzine sie wyciszy ale potem pisk wraca. Rok temu wymienialem napinacz na ori i koło wspomagania a w tym roku wymienialem sprzegiełko alternatora. Co moze byc ze ten pisk sie pojawił
  12. Wzmień kostkę stacyjki i bedziesz miał po problemie na 100%. Najpierw dla pewności rozbierz obudowę stacyjki i dopchnij kostkę i lepiej dokręć ją i powinno pomóc na jakiś czas. Pozdrawiam
  13. A jak takie uszkodzenie rozpoznać, na co zwrócić uwage??
  14. Dziś poprawiłem sobie kąt wtrysku na wartośc 53-55 i od razu poprawił się dzwięk silnika i zapalanie, oraz nie dymi już tak na czarno przy przyspieszaniu na 1 czy 2 [br]Dopisany: 01 Lipiec 2010, 17:05_________________________________________________Witam. Dziś znów zaczał mi toche dłuzej kręcić przy zapalaniu. Po podpięciu Vag okazuje się ze kąt wtrysku znów się przestawił na wartość 48. Czy to nastawnik jestes już na wykonczeniu ze co tydzien kąt mi spada??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...