Jump to content

Pittt

Pasjonat
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About Pittt

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    Podkarpacie

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A wystarczy, że usunę błędy i pompuje jak powinno Może wymagana jakaś korekta softu?
  2. Wrzucam kolejną porcję logów. Generalnie szukam powodu błędu bogatej mieszanki. Parę postów wyżej wrzucałem logi po skasowaniu i wtedy korekty długoterminowe się "zerują" i jedzie normalnie. Obserwowałem kanały jak niżej przed pojawieniem się checka: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i
  3. U siebie mam wydech z 2.0tfsi + kata sportowego i dla mnie jest idealnie. Nie jestem tez zwolennikiem przesadnie głośnego wydechu. Jak jadę spokojnie jest cicho, jak deptam to slychac, czasami i nawet strzeli przy odcince
  4. Tak, po skasowaniu błędów. Miałem nadzieje, że logi coś pokażą, bo czasem też odczuwalnie spada mi moc, ale po jakimś czasie (kilkanaście minut) wszystko wraca do normy i jedzie normalnie. Myślałem, że to ma jakiś związek. Spróbuje w przyszłości zlogować moment w którym traci moc, może wtedy będzie coś widać. Dzięki za pomoc!
  5. Cześć, nie chce zakładać nowego tematu, więc wrzucam tu - w razie czego jest jakaś historia. W trasie wyrzuciło mi dwa błędy jak niżej: 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17535 - Fuel Trim Bank 1 (Mult): System too Rich P1127 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Załączam komplet logów poniżej. Widać w nich coś nieprawidłowego? Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostę
  6. U siebie mam takie: N1-90RS Ø90 120mm kielich: 45mm
  7. W logach jak się przypatrzysz to znajdziesz Mogę na razie tak jeździć czy czekać na poprawkę?
  8. Też nad tym myślałem, porównując sobie niektóre grupy do seryjnego programu. Poniżej seria dla info Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  9. Logi po wymianie przepływki na nową: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej fo
  10. Filtr knecht - zmieniany ok. 20 tyś. km temu. Pompa paliwa oryginał, przy odpalaniu 1-2 sekundy zabuczy, w trakcie jazdy cisza. Spróbuje sprawdzić ciśnienie paliwa na dniach. Turbo było sprawdzane, uszczelnienia są ok, w rurze za turbo delikatne zaolejenie. Ok, ogarnę przepływkę i zrobię ponownie logi.
  11. Cześć, jakąś chwile po programie silnik zaczął spalać olej, do 0,4l /1000km (więcej w trasie). Sprawdzone wszystkie uszczelnienia, brak wycieków. Po sprawdzeniu turbo, przypuszczam, że EGT jest zbyt wysokie - biały nalot na wirniku, cały kolektor wydechowy w środku biały i nalot na tłokach też jest. Świece czyste. Po wkładzie katalizatora (sportowy) nie było widać jeszcze uszkodzeń wkładu. Brak błędów silnika. Proszę o spojrzenie na logi poniżej i ewentualne nakierowanie co jeszcze mógłbym sprawdzić albo może program jest do poprawy. Dzięki z góry. Statyczne: Show log -
  12. Czy przy swapie z 255 na 288 potrzebuje linki ręcznego z S4?
×
×
  • Create New...