Jump to content

Pittt

Pasjonat
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Pittt

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    Podkarpacie

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. U siebie mam takie: N1-90RS Ø90 120mm kielich: 45mm
  2. W logach jak się przypatrzysz to znajdziesz Mogę na razie tak jeździć czy czekać na poprawkę?
  3. Też nad tym myślałem, porównując sobie niektóre grupy do seryjnego programu. Poniżej seria dla info Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  4. Logi po wymianie przepływki na nową: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  5. Filtr knecht - zmieniany ok. 20 tyś. km temu. Pompa paliwa oryginał, przy odpalaniu 1-2 sekundy zabuczy, w trakcie jazdy cisza. Spróbuje sprawdzić ciśnienie paliwa na dniach. Turbo było sprawdzane, uszczelnienia są ok, w rurze za turbo delikatne zaolejenie. Ok, ogarnę przepływkę i zrobię ponownie logi.
  6. Cześć, jakąś chwile po programie silnik zaczął spalać olej, do 0,4l /1000km (więcej w trasie). Sprawdzone wszystkie uszczelnienia, brak wycieków. Po sprawdzeniu turbo, przypuszczam, że EGT jest zbyt wysokie - biały nalot na wirniku, cały kolektor wydechowy w środku biały i nalot na tłokach też jest. Świece czyste. Po wkładzie katalizatora (sportowy) nie było widać jeszcze uszkodzeń wkładu. Brak błędów silnika. Proszę o spojrzenie na logi poniżej i ewentualne nakierowanie co jeszcze mógłbym sprawdzić albo może program jest do poprawy. Dzięki z góry. Statyczne: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Dynamiczne: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  7. Czy przy swapie z 255 na 288 potrzebuje linki ręcznego z S4?
  8. Witam serdecznie, Jako, że w niedługim czasie planuję delikatne podniesienie mocy, prosiłbym o analizę poniższych logów bardziej doświadczonych kolegów. http://vaglogi.pl/log-115_118_kzV4W.html http://vaglogi.pl/log-003_020_mDJne9.html http://vaglogi.pl/log-002_033_G840a3.html Wątpliwości mam odnośnie przepływu i ubogiej mieszanki w wyższej partii obrotów, ale może ktoś zauważy coś więcej. Dzięki, pozdrawiam.
×
×
  • Create New...