Skocz do zawartości

arturo891

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O arturo891

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Puławy

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, moje auto to A4B7 BFB quattro z programem fabrycznym ABT na teoretycznie 192PS/265NM, posiada LPG. W trasie zapalił mi się check engine, następnie sam zgasł i już nie powrócił. Po podpięciu pod VAG miałem następujące błędy: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded. Następnie wykonałem logi: statyczne na PB http://vaglogi.pl/log-002_033_57dVefZ.html http://vaglogi.pl/log-001_003_EGpso.html dynamiczne na PB http://vaglogi.pl/log-002_033_6XXHi91.html http://vaglogi.pl/log-003_020_9wQAEn.html http://vaglogi.pl/log-115_118_6sOV0q0.html dynamiczne na LPG http://vaglogi.pl/log-002_033_72R1Zb3.html Proszę o analizę logów oraz o poradę za co sie najpierw zabrać, logi robiłem pierwszy raz i nie mam doświadczenia jeśli chodzi o te tematy, pozdrawiam.
  2. Witam, mam na imię Artur, pochodzę z lubelszczyzny ale obecnie mieszkam w Pruszkowie. Posiadałem do tej pory BMW serii 3 e36 oraz e46 ale uznałem że czas na zmianę. Poszukuję A4B7 z silnikiem 1.8 turbo i najlepiej z napędem quattro. Liczę na pomoc kolegów którzy mają doświadczenie z tym modelem. Pozdrawiam serdecznie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...