Skocz do zawartości

Amadeus

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Amadeus

Informacje

  • Imię
    Amadeusz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A będzie różnica w przypadku B6 i B7? szerokość błotnika jest taka sama? Z ciekawości, jakie masz zawieszenie do takiej konfiguracji (obniżenie) i jakie opony?
  2. Amadeus

    Znaczenie ET Felgi

    Teoretycznie fabrycznie już jest 2cm niżej niż seria. Tył generalnie siedzi dość przyzwoicie, tzn. opona prawie na równo z nadkolem. Z przodu jest więcej miejsca (w planie miałem talerzyki od B5, aby wyrównać "wizualnie" różnice). Czyli reasumując, z 15mm dystansem wyjdzie felga 8,5" ET37. I rozumiem, że to jest już na równo z nadkolem i każdy mm dodatkowy powoduje wystawanie koła poza obrys?
  3. Amadeus

    Znaczenie ET Felgi

    Parę razy pomagałem komuś na forum, więc mam nadzieję, że pomoc wróci i do mnie Mam dylemat. Posiadam A4 B6 Quattro na zawiasie 1BE. W moje ręce wpadły ciekawe felgi od Porsche, 18" o szerokości 8,5" i Et52. Pytanie. Jaki dystans dać, żeby dobrze to siadło. Z tego co obliczyłem, przy dystansie 15mm felga będzie miała takie samo ET jak ori S-Line. Z tym, że będzie o 12mm bardziej wysunięta na zewnątrz. Niestety obecnie nie mam jak przymierzyć i pytanie, będzie ok? Czy może dystans 20mm też podejdzie? Nie chcę, aby felgi wystawały poza obrys auta. Glebę, negatywy i naciągi trenowałem w poprzednich autach Teraz muszę mieć coś "normalnego". Opony, jakie planuje to 225/40/18.
  4. To nie lepiej i prościej oddać do regeneracji? Są firmy, które robią to na prawdę dobrze. A używany to zawsze będzie używany. Niestety. Kupno alternatora z auta, które ma rok też nie do końca rozwiązuje kwestię awaryjności, bo często części z początków produkcji są zamieniane na inne numery katalogowe, gdyż po roku-dwóch użytkowania okazuje się, że coś było wadliwe, nie wytrzymuje określonego przebiegu itp Oczywiście nie musi tak być w tym przypadku, ale warto wziąć to pod uwagę.
  5. Niestety kod silnika nie jest jedynym wyznacznikiem w dobraniu odpowiedniego alternatora. Musisz albo wymontować stary, albo sprawdzić po numerze VIN, jaki miałeś fabrycznie. Występowały zarówno Valeo jak i Bosch w wersjach 120A, 140A i 150A. Dodatkowo występowały różne numery katalogowe w zależności od miesiąca produkcji (również nr VIN niezbędny). Tu masz numery alternatorów do silnika BEX 06B903016AC - Valeo 150A 06B903016AF - Valeo 140A 06B903016AE - Valeo 120A 06B903016Q - Bosch 150A 06B903016AB - Bosch 140A 06B903016P - Bosch 120A
  6. Taki był też cel Zapraszam! jeśli mogę komuś pomóc, to czemu nie.
  7. Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum Jak sam dział wskazuje, jestem tu świeżakiem, ale w branży motoryzacyjnej już ładnych kilka lat. Dotychczas w moim garażu parkowały najczęściej Bawarki z Monachium oraz coś z polskiej, zabytkowej motoryzacji. Jednak zawsze z tyłu głowy siedziało gdzieś to "quattro"... i w końcu nadarzyła się okazja - stałem się posiadaczem i użytkownikiem A4 B6 1,8T quattro. Przygoda póki co krótka, ale mam nadzieję, będzie się rozwijała. Prywatnie pracuję w ASO Audi, więc z marką mam do czynienia na co dzień myślę, że dzięki temu nie tylko będę czerpał wiedzę z forum, ale przede wszystkim pomagał w jej zdobywaniu przez innych użytkowników. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...