Skocz do zawartości

siulamy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O siulamy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia siulamy

0

Reputacja

  1. Auto od tamtego momentu stało, dzisiaj sprawdziłem ciśnienie. Zimne koło 5 barów - bieg jałowy Ciepły - bieg jałowy 900 obrotów na początku 1,5 potem spadło do 1,2 (może by spadło jeszcze niżej jak by się jeszcze rozgrzał); 3-4k obrotow są to wartości do od 5 do 5,5 bara. Pompa się już tu kończy czy to ewidentnie zapchany smok? Jeśli się pompa kończy to jaką warto kupić. Tylko orginalna, a może FEBI albo jeszcze jakieś innej firmy? Silnik ANB
  2. Drugi raz z rzędu trasa koło 2 godzin, gdzie ostatni odcinek to droga szybkiego ruchu/autostrada (na nim zapala się kontrolka od oleju; Prędkość około 140-160 przez 40 km). Zwalniam do 90 km/h (bez przyśpieszeń obroty poniżej 2,5k) kontrolka gaśnie. Dojeżdżam już do miejsca docelowego parę świateł i już się świeciła cały czas jak już były przyśpieszenia i hamowania. W drugą stronę gdzie zaczynam trasę od autostrady, a później zwykłe drogi. To raz pikło i od razu zgasło (przy dojeździe do świateł po 1,5h jazdy. Co może być przyczyną czujnik, pompa oleju czy coś innego? Miał ktoś taki problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...