Skocz do zawartości

FreddyKa

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O FreddyKa

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    elbląg

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia FreddyKa

0

Reputacja

  1. Witam. Zauwazylem ostatnio ze ubywa mi plynu i zlokalizowalem miejsce w ktorym jest mokro.. jak otworze maske to po lewej stronie chlodnicy na samym dole.. podpwie ktos z czego to leci i jak sie do tego zabrac, ewentualnie co wymienic? Caly dol chlodnicy jest mokry https://images84.fotosik.pl/1009/b58f1b78f36b3c45med.jpg
  2. Witam. Zauwazylem ostatnio ze ubywa mi plynu i zlokalizowalem miejsce w ktorym jest mokro.. podpoqie ktos z czego to leci i jak sie do tego zabrac, ewentualnie co wymienic? Z gory dziekuje
  3. Witam. Zauwazylem ostatnio ze ubywa mi plynu i zlokalizowalem miejsce w ktorym jest mokro.. podpoqie ktos z czego to leci i jak sie do tego zabrac, ewentualnie co wymienic? https://images84.fotosik.pl/1009/b58f1b78f36b3c45med.jpg Z gory dziekuje
  4. Sluchaj masz racje.. i jesli myslisz ze mam mulowaty styl jazdy to jestes w bledzie.. ale kupujac auto 15 letnie to chyba poprzedni wlasciciel lub jeszcze 3 przed nim mogli sie przyczynic do tego.. ? Jesli w tej uzywanej na geometrii bedzie juz duzy nagar to raczej nie bede mial juz na to wplywu aby znikla bez rozbierania prawda? A na te turbiny co znalazlem na olx daja gwarancje na rok wiec raczej przez ten okres bede mial spokoj tak?
  5. Z tym ze kupisz uzywke i skad wiesz ile Ci posmiga? Moze wsadze i kuzwa znow notlaufy bede mial.. a ja juz dziekuje za rozbieranie turbiny.. w zyciu juz tego gowna nie tkne
  6. Pewnie bylo tak jak mowisz... Znalazlem na OLX cos takiego https://www.olx.pl/oferta/130-awx-turbosprezarka-audi-vw-110km-afn-do-CID5-IDqbN2T.html Na jakiej zasadzie to dziala? Ja daje swoje turbo doplacam 350zl a oni daja mi swoje zregenerowane? Czy moze sie myle i jest jakis haczyk? Bo zdziwila mnie tak niska cena..
  7. Musze niestety poki co wlozyc ta turbine... na ta chwile nie jetem przygotowany finansowo aby kupic druga... Dodam ze Ta podkladka jest peknieta ajjj :/
  8. A skad ta podkladka pod wirnikiem? Jest luzna... powinna taka byc?
  9. Panowie tak na szybko... Tak wyglada moj wirnik https://images84.fotosik.pl/995/3ddf406aab1bc99dmed.jpg Lopatki sa pozadzierane? Czy ta turbina bedzie sprawna?
  10. A powiedz mi czy moge wsadzic turbo od motoru 2.5?
  11. Na innym forum kolega napisal cos takiego... Z logów wygląda, że turbina w ogóle Ci nie ładuje. Obawiam się tego, że nie do końca zbiłeś razem turbinę i Ci poszcza powietrze, bo widać jej osmolenie. Najlepiej szczotką stalową na wiertarce dokładnie wyczyścić miejsca styku przy skręcaniu turbiny. Musi się to swobodnie składać. Co o tym myslicie? Kurcze na moje oko gosc wie co mowi.. Bo bardzo zastanawial mnie ten nalot na turbinie i w zasadzie ma to jakis sens to co on napisal.. Chyba ze sie myle?
  12. Zaworki sprawdze jutro. A zaworek zwrotny czarna strona do vacum a bialy w dol. Dobrze ze nie szarpalem tych kostek od konektorow bo ja ciagnelem caly plastik.. nie wiedzialem ze odpina sie tylko wsuwki.. postaram sie to na dniach zrobic ponownie .. Sprawdzilem i Gruszka od turbo jak i egr trzyma podcisnienie.. Nizej film bo wcisnieciu bassic settings i zachowanie sztangi
  13. Czy doginanie konektorow masz na mysli docisniecie kostki elektrycznej do wstrysku? Czy chodzi o odpiecie kostki i wyczyszczenie stykow? Bo nie wiem czy te kostki wogole sie odczepia..?
  14. Dziekuje Ci za zainteresowanie i checi
  15. Witam. Mialem problem z turbina, lapala notlauf wiec Zdecydowalem sie na czyszczenie turbiny. Mialem troche problemy z demontazem ale jakos dalem rade. Fakt faktem lopatki byly pokryte strasznym nagarem https://www.fotosik.pl/zdjecie/5170aff1ed6e5d71 a wirnik wygladal tak: https://www.fotosik.pl/zdjecie/48f21778b6f7cce9 po wymoczeniu cala noc w ropie efekt zaskakujący : https://www.fotosik.pl/zdjecie/9dc21db518a71c99 Z tym że miałem problem z odkreceniem mechanizmu VNT poniewaz trzyma sie on na 3 śruby torks 2 poszly a 3 zaczela sie slizgac wiec nie chcialem ryzykowac ze pozniej tego nie złoze i poprostu tego nie demontowalem... Po złożeniu turbiny i zamontowaniu jej do auta bylem w szoku... Turbina naprawde zupelnie inaczej reagowala na pedał gazu... Aczkolwiek powiem tak.. Przed czyszczeniem auto zbieralo sie tez calkiem dobrze z tym ze turbina zalaczala sie o wiele szybciej aczkolwiek nie miala takiego ,,buta''. Po czyszczeniu turbina nie uruchamiala sie tak szybko jak wczesniej tylko dopiero przy wyzszych obrotach ale za to naprawde z kopnieciem az ,,wciskalo w fotel''. No i przede wszystkim nie łapało notlauf.. Dodam jeszcze ze wydawalo mi sie jakby troche bardziej gwizdze po tym czyszczeniu. Jezdzielm tak okolo 2 tygodni az do wczoraj.. Przy wyprzedzaniu nagle turbina sie wylaczyla i zaczelo syczec.. stanelem od razu i szukalem przyczyny lecz jej nie znalazlem.. po ponownym odpaleniu juz turbina wogole nie dzialala a syczenie ustapilo... Podlaczylem pod Vaga i wywala błąd: *17964 - Kontrola ciśnienia ładowania: Ujemne odchylenie P1556 - 35-10 - - - Przerywany Posprawdzalem wezyki cisnieniowe- wszystkie cale Zawor N75 i ten drugi dmuchalem w nie i powietrze przechodzi.. Nie wiem juz gdzie szukac dalej Co mnie troche zaniepokoilo gdy spojrzalem na turbine to zobaczylem ze jest troche jakby osmolona czarnym nalotem.. a wczesniej taka nie byla.. https://images81.fotosik.pl/985/c084c43483f203c3med.jpg https://images81.fotosik.pl/985/5b7360ad346dd0d9med.jpg Po 2 dniach takiego jezdzenia wywalilo mi na VAGU liste bledow : https://images84.fotosik.pl/987/1af9db306ec68ae9med.jpg A tu logi statyczne bloku nr 11 zrobione nie usuwajac bledów (moze to nie potrzebne ale na wszelki wypadek zrobilem) https://images84.fotosik.pl/987/b19d01614923ab13med.jpg https://images83.fotosik.pl/987/381d26430979444bmed.jpg Tu Logi bloku 011 juz po usunieciu bledow https://images83.fotosik.pl/987/8c77f1fa217560a1med.jpg https://images83.fotosik.pl/987/c8b54a51adc2e85cmed.jpg Zrobilem jeszcze Logi bloku 004 https://images84.fotosik.pl/988/ae3fbca26a4b1cafmed.jpg I jeszcze Logi grupy 000 nie wiem czy w czyms to pomoze https://images84.fotosik.pl/988/884b0ded8cd94505med.jpg Wezyki wszystkie wymienione, podlaczenie na nowo wedlug schematu https://images81.fotosik.pl/990/6385b9ad6edb1fe5med.png I dalej zadnych zmian... Prosze o pomoc, jazda autem jest koszmarem bez sprawnej turbiny Z gory dziekuje P.S Nie wiem czy cos widac na tych zdjeciach wiec wrzucam nizej link do pobrania skompresowanych plikow z logami https://megawrzuta.pl/download/af4cda84785c96d1166db521609fc247.html Tak przy okazji powie mi ktos od czego jest ta kostka? Pytam bo jak demontowalem turbine to lekko zachaczylem o nia, wydaje mi sie ze sie nie uszkodzila ale wolalbym wiedziec od czego ona jest https://images83.fotosik.pl/984/0a12fa7986278c44med.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...