-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Taz43
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Taz43
0
Reputacja
-
Witam mam problem z moim 2.0 fsi swieci kontrolka epc i check błąd jaki pokazuje to P0192 niby problem podsystemu układu dolotowego i paliwowego.co zostało zrobione i sprawdzone.wymieniona pompa wysokiego ciśnienia paliwa sprawdzona pompka w baku i cały układ paliwowy dolot oczyszczony i sprawdzony.mam jeszcze problem z wtykiem kostka która się rozpadła czujnika ciśnienia paliwa jeżeli ktoś mógłby napisać albo rzucić zdjecie jak mają być kable wpiete w ta kostkę od 1 do 3 byłbym wdzięczny bo tylko wiem ze w pierwszym pinie ma byC brązowy kabel A czerwony i niebieski nie mam pojęcia
-
Taz43 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Ktoś sobie z tym poradzil bo u mnie podobnie jest
-
Jednak przez odme tak się dzieje moje pytanie stara do niczego się nie nadaje gdzie kupić nową lub uzywke i czy coś jeszcze trzeba kupić dodatkowo
-
Teraz to można kombinować bo już nie wiedzą co dalej.juz kilka rzeczy wykluczyli
-
Auto u mechanika kombinują sprawdzają i narazie tylko był problem z pompa wysokiego ciśnienia bo dawała 1 kupiłem druga daje 6 ale auto nie pali zalewa świece narazie nie ma żadnych błędów.sprawdzane vagiem
-
Wyszedł jeszcze jeden problem zero błędów A auto nie odpala kręci czuć paliwo że podaje do komory ale nie pali.
-
Chodzi trochę lepiej ale to jeszcze nie to co ma być.zmienilem ja na wyłączonym zaplonie
-
Co jeszcze zauważyłem duże podciśnienie w silniku nie da się odkręcić korka od oleju A jak wyciągnę bagnet to strasznie zasysa powietrze
-
I zauwazylem ze na wolnych obrotacha czasem idą do góry tak na 1500 i spadaja
-
Po wymianie przepływomierz wywaliło dwa błędy i trzęsie nim jeszcze troszkę P1519 i P1504 ale tylko raz wywalilo
-
Chodzi na chwilę na obrotach dosłownie chwilę i spadają do normalnych A chyba na zimnym silniku dłużej powinien chodzić na wyższych obrotach
-
Jeszcze mam pytanie jeżeli przeplywka padła to czy ma to się jakoś do automatycznego ssania na początku bo strasznie szybko na zimnym silniku obroty spadają.pochodzi kilkanaście sekund i spadają obroty do normalnych
-
Nie wiem czy coś to jeszcze pomoże ale zrobiłem krótką trasę po mieście i wywaliło dwa razy esp chociaż hamulce są ok i potem zgasło.na ciepły jak i na zimnym ciężko mu zapalic
-
A koszt przeplywki???? Bo sondy nox już znam 3499 z niemiec