Skocz do zawartości

Damian85

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Damian85

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Czarnków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Damian85

1

Reputacja

  1. Musiałem rozwiercic na te 8,5 mm kryze bo sprężyną się zapalała, ale teraz już jest dobrze. To ja dziękuję za wszystkie odpowiedzi były bardzo pomocne i pozwoliły zaoszczędzić parę groszy Pozdrawiam.
  2. Wyczyściłem EGR i zamontowałem kryze z otworem. Czkawka zniknęła auto jedzie super ale jest jedno ale..... Słabo trzyma temperature. Jak mu wcisne na obwodnicy to dojdzie do 90° a przy spokojnej jeździe po mieście spada do 70° osobiście obstawiam termostat. Dodam że kryze rozwiercilem na oko wiertełem 6,5 jako że nie miałem większego troszkę poszerzyłem bokami i żaden błąd nie wyskakuje.
  3. Sorry zrobiłem błąd miało być (odłączona) ale już poprawiłem. Wyczyszcze go i zobacze jak będzie chodził.
  4. Więc tak. Byłem u mechanika i okazał się lepszy niż poprzedni. Czujnik jest w porządku komputer już nie pokazuje błędów. Kolega miał rację że to był stary błąd. Jeżeli chodzi o DPF mechanior powiedział że jest wywalony bo wtyczka na załączonym zdjęciu jest odłączona. Wymieniłem olej wszystkie filtry. Samochód lepiej chodzi lecz odcinki nadal są. Kupię zaślepke na allegro i wyczyszcze EGR zobaczymy... Ktoś poleci dobry sierodek do czyszczenia? Gościu od którego kupiłem audi okazał się kłamca bo mówił że olej itd... był wymieniany 1000 km wcześniej (gówno prawda) dlatego wymienię też rozrząd http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6973616805 mechanik powiedział jeszcze żeby wymienić w pompie oleju jakiś paluch... Dobry to pomysł? Niby tanie części ale robota z 300 zł
  5. Kabel jeszcze nie doszedł, ale póki co czy ktoś może mi powiedzieć czy w moim silniku jest DPF? Sorka że tak skacze po tematach ale auto jest nowo kupione i chce się najwięcej dowiedzieć.
  6. Hehe no tak moja audi jest jak bolid Chyba macie rację ale jeszcze się upewnię.
  7. U mnie nie ma żadnego problemu z opalaniem silnika. Mechanik sprawdził mi go pod kompem na szybkiego i wydawał się pewny swego. W każdym razie mam już czujnik lecz zaczekam z wymianą aż przyjdzie zakupiony kabel do VAG. Sam przyjrzę się co to był za błąd bo rzeczywiście może być po prostu stary. Coś mi się cały czas wydaje że to jednak jest EGR jak w tym temacie Dzięki za odpowiedzi dam znać jak się czegoś dowiem.
  8. Witam wszystkich. Moje Audi A4 B7 2.0 TDI BPW ma dziwne odcinki na 2 i 3 biegu. Gdzieś około 20 tyś. Obrotów. Na odpalonym silniku duszę gaz do dechy i nie przekroczy 30 tyś. Czytałem na internecie i wszystko wskazywało na zawór EGR. Lecz pojechałem na diagnostyke i pokazało błąd czujnika obrotów silnika czy jakoś tak. Mechanik powiedział że chodzi o czujnik wału korbowego. Zakupiłem więc owy czujniki i problem polega na tym że nie mam pojęcia gdzie on się znajduje w moim silniku. Może jakieś podpowiedzi? Chciałbym wymienić go samemu. Od razu też nasuwa się pytanie czy ktoś miał podobna sytuacje i czy wymiana czujnika pomoże? Dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...