
tomek1715
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O tomek1715

Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Piła
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
BKN
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Nic nie dostałem.
-
-
Siemka. Moja niunia dymi na niebiesko. Turbo 300km od regeneracji. W rurach od ic olej w odmie to samo. I ten luz. Wrzucam film i zdjęcia. Czy to dopuszczalne? Tymbardziej po regeneracji? Czy jechać na reklamację? Pomóżcie. received_352368978704264.mp4 received_2545625862176018.mp4
-
A turbo ma taki luz received_2545625862176018.mp4 received_352368978704264.mp4
-
Panowie zdjalem rury z ic i jest tyle oleju co na zdjęciach widać. Co to oznacza ? Turbo świeżo z regeneracji...
-
Ok dzięki za podpowiedź
-
Ok tak zrobię. A jeśli by to nie były jednak wtryski to obstawiać uszczelniacze?
-
Komputer.
-
Ok. Wtryski po diagnozie. 2 leją. Zobaczymy czy to ich wina była.
-
Wtryski to nie czarny dym?
-
Witam. Pacjent 3.0 tdi bkn. Zaczal kopcic na niebiesko. Jak się rozgrzeje na postoju oraz przy wciśnięciu gazu przy jeździe. Trzyma moc. Zero innych objawów. Turbo po regeneracji 300km temu. Czy możliwe że coś źle poskladali i turbo puszcza ? Jak szybko zdiagnozować że to turbo A nie uszczelniacze ? Jaki koszt wymiany uszczelniaczy ? Czy trzeba ściągać głowicę do tego zabiegu? Proszę o podpowiedzi bo nie wiem już co myśleć ?
-
Jedna ja druga brat
-
-
-
W sumie to widzą mi się pomarańczowe ?