Skocz do zawartości

Zweglacz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Zweglacz

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Trzebinia

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sprawdź czy gaz nie uciekł bo syczy tak jakby go było mało, mógł uciec przez zaworki przez które się nabija jak nie były ruszane tyle lat
  2. Możesz jeszcze spróbować dogiąć ten metalowy uchwyt żeby mocnej dociskał żeby, u mnie efekt był losowy, raz trzymał a raz nie wiec oszlifowałem
  3. Ja miałem to samo po wymianie tej rurki, u mnie problem był przy samej górze rurki gdzie wkładasz bagnet, spiłowałem papierem delikatnie pierścienie plastikowe na bagnecie które zaskakują po włożeniu bagnetu
  4. Skręć "palcami" w powietrzu, opuść i dokręć tak jak ma być
  5. Kata nie ma, właśnie po to regulowałem wg żeby pozbyć się tej dziury przy niskich obrotach, turbo jest suche, jedynie co to muszla jest popękana w tych miejscach i n75 nie jest szczelny pomiędzy króćcami co już pisałem
  6. Dzieki, delikatnie za późno się otwiera bo później trzyma ok
  7. Która tabelka jest od zadanego ciśnienia a która od rzeczywistego? Wychodzi na to że źle wyregulowałem wg, niedawno regulowałem ustawiłem początkowe otwarcie przy 0.3 bara bo taki wyczytałem
  8. http://vaglogi.pl/log-002_033_0y5Bl.html http://vaglogi.pl/log-003_020_r31KloF.html http://vaglogi.pl/log-003_033_ZVX3s.html http://vaglogi.pl/log-091_093_74GmBEY.html http://vaglogi.pl/log-115_118_Nr62He.html Paliwo 98. Świece które teraz siedzą to 14F-7DPUR02 BERU Tak to wygląda na dzień dzisiejszy, coś jeszcze na trzecim niedomaga ale reszta cylindrów widać sporą poprawę, ostatnie logi miałem w okolicach 7.5 a pierwsze były same 12 :D, w maju wrzucam świece ngk pewnie zbiją jeszcze kilka oczek w dół.
  9. U mnie druga sonda z emulatorem (tulejka metalowa) leży w okolicach podszybia i nie wyrzuca błędu. Na vagu jest ale na zgarach nie wyskakuje kontrolka, przy wkręconej w wydech z emulatorem wyrzucało check na zegarach. 5k już zrobione, zawsze warto spróbować niż wyrzucać tyle kasy na wycięcie tego w ecu
  10. Nie logowałem go ponownie ale pewnie dalej w okolicach 6-8, są słyszalne pod obciążeniem podczas jazdy, na postoju jak pisałem wcześniej cisza. Świece mam beru założone swego czasu logowałem na beru a później na bosch, beru wypadły lepiej wiec zostały.
  11. Witam, trochę mnie nie było ale nie miałem na to czasu ani głowy Auto jeździ dalej ale ze stukami nie uporałem się do tej pory mimo że przekopałem już polowe silnika. Jestem w sumie u progu decyzji o zrzucenia głowicy lub szukania drugiego słupka a co! Przez ten czas sprawdziłem: całą odmę ( wymieniłem tą gruszkę która jest z tyłu przy pokrywie zaworów), zrzuciłem kolektor ssący sprawdziłem obydwa elektrozawory, zawór odmy, wyczyściłem osadzenia i przykręciłem czujniki spalania stukowego 25nm , sprawdziłem całe podciśnienie idąc od turbiny przez dv pod kolektor i do kolektora zawór n75(do wymiany bo przepuszcza delikatnie ale po odpięciu sterowania i przy pełnym ładowaniu stuki dalej występują), działanie eżektora , uszczelniłem gniazda wtrysków, sprawdziłem ciśnienie paliwa pod obciążeniem i ciśnienie oleju. Po drodze jeszcze wymieniałem sprzęgło i sprawdziłem dwumase która nie wykazywała oznak nadmiernego zużycia Wrzucam filmiki z pomiarów Pytanie odnośnie ciśnienia oleju czy nie jest za małe to 4bary i przez to może źle napina i steruje wałkiem ssącym bo to ostatni punkt zaczepienia jaki mam, na wolnych obrotach jak widać trzyma ładnie około 1.4bara. Jeden film jest przy obrotach cały czas 3tyś drugi był z gazowania od 900 do 3-4.5tyś, silnik nagrzany po 30minutach pracy.
  12. Wrzucam komplet, przepływ poprawił się o 10-15g, 143g to max u mnie a ile powinien mieć bex? Dynamiczny: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_bt89w7.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_xQHonb.html Grupy 003, 032: http://vaglogi.pl/log-032_003_zC2t3g.html Grupy 091, 093: http://vaglogi.pl/log-091_093_CL6fsM.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_9WV75.html dodatkowo długi log z normalnej jazdy z opóźnieniami Dynamiczny: Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_tkbVu.html Jutro kolejne 450zl i wpadają 4 cewki beru ZSE043 moim zdaniem to one są problemem, może sie mylę i za miesiąc dwa będę zrzucać głowice? Narazie nie mam na to ochoty
  13. A na postoju też powinno pokazywać stuki? Nie zrobię dynamicznego bo już po % ale poszedłem i na postoju gazując do 4.5tyś 0.0 cały czas, zrobiłem dodatkowo 91+93, tutaj nie wiem, jedni piszą że powinno być 0.0 inni że do -3.0 jest ok. Wrzucam tak by było. Rano wsiadam, jadę i zrobię komplet 91+93, 002+033, 003+020 i 115+118 Statyczny: Grupa 020: http://vaglogi.pl/log-020_TEnxQ3.html Grupy 091, 093: http://vaglogi.pl/log-091_093_XNneE.html Taki offtop mały: Kiedyś miałem signum 3.2 211km i też szukałem tych koni, wsadziłem 5k i nie znalazłem wku****** się i sprzedałem czyżby szykowała się powtórka z rozrywki? Narazie nie licząc pakietu startowego to DP i przeplywka kosztowały mnie 700zł wiec zapas mam jeszcze 4300
  14. Wymieniłem przepływke i czuć różnice, logi na nowej wpadną jak znajdę troszkę czasu. GRADIENT możesz rozwinąć temat z głowicą i co dokładnie w niej pada że ma wpływ na te stuki? Kompresja ok, 1500km zero ubytków oleju, olej czysty jakby dopiero co wlany, na zimnym po odpaleniu nie słychać napinacza, i mam robić głowice? Jak miałbym zwalać głowice za 1500zł to wolałbym jeszcze zaryzykować wymianę cewek bo dwie mam z ngk a dwie pozostałem każda z innej parafii bez numerów od góry.
  15. Ok, jutro lecę zamówić, mam nadzieje że to będzie to i nie wywalę 400zł na próżno, bo pomysły mi się już skończyły czemu to nie jedzie tak jak powinno
×
×
  • Dodaj nową pozycję...