Jump to content

kichy

Pasjonat
  • Content Count

    250
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About kichy

Informacje

  • First name
    Przemek
  • Location
    Racibórz

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1997
  • Engine
    1.8
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Za dużo punktow jest na aucie żeby wyszlo tanio, jedynie pewnie drzwi wymienię a tak będę musiał sam pomalować pytanie czy stosować lakier akrylowy +klar z utwardzaczem czy lakier metalik+ klar z utwardzaczem? Czy może wystarczy sam lakier akrylowy +klar, oczywiście pod podkład akrylowy antykorozyjny
  2. Dodam jeszcze że jak ktoś chce zaslepiac to proponuję zaopatrzyć się też w nakretke kołpakowa i M10x1 i M12x1 ten drugi rodzaj też występuje i jest właśnie u mnieczy w jażmie jest wogole coś do regeneracji czy wystarczy dać nowe gumki i wyczyścić i nasmarować?
  3. Odkręcilem dzisiaj zacisk i tak tłoczek się rusza pod wpływem hamulca i ręcznie ruszając dźwignię od ręcznego pod guma jak lekko ja dzwignalem nie widzę na początku żadnych wżerów no chyba że są dalej, prowadnice od jazma jakoś pracują, klocki w takim stanie jeden jakoś krzywo zebrany
  4. Drzwi nie ma w takim kolorze, kupno innych wiąże się z przekładniem wszystkiego, następnie malowanie całych, tak więc koszta robią się już bardzo duże, rozumiem że lubisz wkładać tysiąc złotych w 23 letnie auto?
  5. Dzięki za pomoc, następnym razem nie udzielaj się jak nie masz nic konkretnego do napisania i polecam przejrzeć internet i zobaczyć czy takie auta lądują na szrocie
  6. Witam mam takie coś na aucie, chciałem się upewnić jakie materiały potrzebne? Po kolei co mam zrobić? Chcę malować sprayem.
  7. OK a co do reszty pytań? Ogólnie to chodziło mi o takie zaslepienie i pytanie czy jeszcze regenerujesz jak tak to za ile?
  8. Witam trochę odświeże, mi też nie działaja zaciski ręczny ciągnie porusza mechanizmem ale klocki stoją w miejscu, nozny chyba to samo, pytanie czy bawić się w regenerację, czy kupić nowe NTY? Czy jarzma też będą do wymiany? Jakie dokładnie dać podkładki, alu czy miedź i jaki wymiar? Rozumiem że przewod mogę zaslepic na czas regeneracji śruba 10?
  9. kichy

    BRC - dlawienie

    Ok filtry wymienione nawet źle nie wyglądały niestety objaw drgawek pozostał, a zauważyłem że im cieplejszy silnik tym lepiej się zachowuje, niestety dalej między 1,5-2 tys /obr. dostaje drgawek raz mniejsze raz większe, czy cewka z skv będzie ok? Ktoś miał z taką do czynienia?
  10. Witam mam podobny problem tylko u mnie najpierw nie szło przełączyć na paliwo a po 2 dniach, zatankowalem bo już była rezerwa a przycisk dalej nie przełącza(manualnie) na benzynę i dioda dalej miga na jednej kropce że rezerwa, choć przestała pipczec dioda i gazu wlazlo tyle co powinno, co może być, wina przycisku?
  11. Czy to może być nieszczelnośc? Nie wiem niestety czy to tam bylo
  12. Odkręcilem zaworki i nacisnalem w srodku ten wystający element i jest ciśnienie w jednym i w drugim, kompresor się załącza bo jest zmiana obrotów po włączeniu, może jest za dużo nabite?
×
×
  • Create New...