Jump to content

kichy

Pasjonat
  • Content Count

    252
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About kichy

Informacje

  • First name
    Przemek
  • Location
    Racibórz

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1997
  • Engine
    1.8
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ok przewód wymieniony ale na nowy zamiennik i teraz w srodku słychać buczenie przy kręceniu kierownica wcześniej tego nie było na starym wezu, pompa nie wyje ale słychać jak w srodku coś buczy. Czy to wina węża czy jednak pompy? Wąż z dolnej półki firmy max Gear
  2. Witam czy można kupić obojętnie jakiej marki ten przewód do wspomagania czy jest jakaś różnica w działaniu, jeżeli chodzi o markę? Niestety mój się rozciekl a o zakucia nie ma mowy bo powiedzieli ze nie zakupach bo są jakieś dlawiki itd i dlatego zastanawiam się czy mogę kupić przewód marki kogucik i będzie ok?
  3. Za dużo punktow jest na aucie żeby wyszlo tanio, jedynie pewnie drzwi wymienię a tak będę musiał sam pomalować pytanie czy stosować lakier akrylowy +klar z utwardzaczem czy lakier metalik+ klar z utwardzaczem? Czy może wystarczy sam lakier akrylowy +klar, oczywiście pod podkład akrylowy antykorozyjny
  4. Dodam jeszcze że jak ktoś chce zaslepiac to proponuję zaopatrzyć się też w nakretke kołpakowa i M10x1 i M12x1 ten drugi rodzaj też występuje i jest właśnie u mnie?czy w jażmie jest wogole coś do regeneracji czy wystarczy dać nowe gumki i wyczyścić i nasmarować?
  5. Odkręcilem dzisiaj zacisk i tak tłoczek się rusza pod wpływem hamulca i ręcznie ruszając dźwignię od ręcznego pod guma jak lekko ja dzwignalem nie widzę na początku żadnych wżerów no chyba że są dalej, prowadnice od jazma jakoś pracują, klocki w takim stanie jeden jakoś krzywo zebrany
  6. Drzwi nie ma w takim kolorze, kupno innych wiąże się z przekładniem wszystkiego, następnie malowanie całych, tak więc koszta robią się już bardzo duże, rozumiem że lubisz wkładać tysiąc złotych w 23 letnie auto?
  7. Dzięki za pomoc, następnym razem nie udzielaj się jak nie masz nic konkretnego do napisania i polecam przejrzeć internet i zobaczyć czy takie auta lądują na szrocie
  8. Witam mam takie coś na aucie, chciałem się upewnić jakie materiały potrzebne? Po kolei co mam zrobić? Chcę malować sprayem.
  9. OK a co do reszty pytań? Ogólnie to chodziło mi o takie zaslepienie i pytanie czy jeszcze regenerujesz jak tak to za ile?
  10. Witam trochę odświeże, mi też nie działaja zaciski ręczny ciągnie porusza mechanizmem ale klocki stoją w miejscu, nozny chyba to samo, pytanie czy bawić się w regenerację, czy kupić nowe NTY? Czy jarzma też będą do wymiany? Jakie dokładnie dać podkładki, alu czy miedź i jaki wymiar? Rozumiem że przewod mogę zaslepic na czas regeneracji śruba 10?
  11. kichy

    BRC - dlawienie

    Ok filtry wymienione nawet źle nie wyglądały niestety objaw drgawek pozostał, a zauważyłem że im cieplejszy silnik tym lepiej się zachowuje, niestety dalej między 1,5-2 tys /obr. dostaje drgawek raz mniejsze raz większe, czy cewka z skv będzie ok? Ktoś miał z taką do czynienia?
  12. Witam mam podobny problem tylko u mnie najpierw nie szło przełączyć na paliwo a po 2 dniach, zatankowalem bo już była rezerwa a przycisk dalej nie przełącza(manualnie) na benzynę i dioda dalej miga na jednej kropce że rezerwa, choć przestała pipczec dioda i gazu wlazlo tyle co powinno, co może być, wina przycisku?
×
×
  • Create New...