Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Wyciekł cały olej z silnika.


lucjano

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Chciałbym się podzielić moja historia, może po naprawie komuś się przyda. Wczoraj wracając z pracy nagle zapaliła mi się kontrolka oleju. Szybko wyłączyłem silnik i zjechałem na pobocze. Po sprawdzeniu okazało się, że calutki olej z silnika wyciekł. Pod autem na długości metra z wszystkich możliwych elementów kapał olej. Nie znam się niestety za bardzo na tym...poza tym silnik jest tak zabudowany, że nie byłem w stanie określić dokładnego miejsca wycieku. Oddałem go do mechanika i jego diagnoza to, tu zacytuję: "chyba grubsza sprawa" cieknie z wszystkich miejsc. Nie wydaje mi sie prawdopodobne, żeby silnik, do którego w ogóle nie musiałem dolewać oleju, samochód mam od maja. Jedyny raz kiedy dolewałem było to od 150-200ml i po tym cały czas trzymał poziom. Diagnoza jest taka,że na początku wymiana od góry, w pierwszej kolejności uszczelka pod klawiaturą i jeszcze jedna, która jest obok filtru oleju. A później jak będzie ciekło to dalej....lecimy z następnymi uszczelkami. Czy to jest możliwe, że w jednej chwili z każdego miejsca zaczęło cieknąć...jak twierdzi po wstępnym badaniu mechanik? Czy aż tak ciężko jest zdiagnozować źródło wycieku? Przecież wydaje mi się to trochę bezsensowne wymieniać wszytko po kolei.

Proszę o pomoc. Może ktoś zna we Wrocławiu kogoś, kto zna się na takich usterkach?

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co po przeczytaniu twojego postu przypomina mi się historia "kreatywnego handlarza" w życiu już ich kilku spotkałem :gwizdanie: