Skocz do zawartości

sparki

Pasjonat
  • Postów

    258
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sparki

Osiągnięcia sparki

0

Reputacja

  1. ja jestem użytkownikiem AHL'a od 5 lat i powiem ci że ten typ tak ma, że przy odpalaniu czasem łapie 1200 obr/min na zimnym, a przy dotknięciu gazu schodzi do ~900 i to nie jest nic złego najwyraźniej sterownik tego silnika tak zarządza paliwem przy rozruchu na zimnym i tyle. Powiem tylko że po uzyskaniu temp 60st w układzie chłodzenia taki stan rzeczy nigdy nie występuje, sprawdź u siebie
  2. ja mam podobne odczucie i jest to efekt starzejącego się katalizatora i nic więcej, oczywiście może to być problem z sondą lambda bądź przepływomierzem, ale jesli wykluczycie te 2 ostatnie to prawie na pewno problemem jest katalizator to urządzenie ma to do siebie ze przy małej temperaturze spalin nie działa efektywnie i nie stawia zbyt dużych oporów spalinom ale gdy temp staje sie optymalna i zaczynaja w nim zachodzić reakcje chemiczne (katalityczne) zaczyna ubywać Nm i to jest wlasnie to co odczuwa się po rozgrzaniu silnika
  3. Witam Miałem bardzo podobnie na zimnym wchodziły bardzo dobrze, na ciepłym pojawiał się opór, choć nie zawsze, skrzynie wykluczyłem po konsultacji z kilkoma mechanikami diagnoza jedna - problem z wyrobionym lewarkiem i przeniesieniem ruchu ręki na wbicie biegu, tam bym szukał problemu, grupa VAG ma pewne niedociągnięcia jeśli chodzi o precyzyjność pracy tego elementu nawet w nowych samochodach niestety
  4. To nie jest normalne spalanie dla zdrowego silnika 1.6 Zacznij od czujnika temperatury i termostatu. W takich warunkach jak teraz powinieneś dobić do dychy ale nie więcej. Przynajmniej tak jest w moim przypadku
  5. i avatarki Wam sie pozmieniały krolowi urosły suty
  6. Bry Streść mi który ostatnie pińcet stron bo ja już nie wyrabiam z wami
  7. Was na chwilę zostawic i człowiek z obiegu wypada :gwizdanie: no i widzę że goście z warszafki nas odwiedzają
  8. już myślałem że się na wytarmoś-mi-suty.eu przeniosłeś ale widziałem ostatnio furmankę i się zastanawiałem a ja wróciłem ale niebawem lecę znów nie tam wieje nudą, a że sprzedałem kilka organów to w końcu paździoch na aluskach pogina jest lans na wsi, a co
  9. a tak mnie jakoś nosi po Polsce rzadko kiedy łapie zasięg z forum a Ty SMS wrócił z zielonej krainy :?:
  10. przepraszam zachowałem się jak gówniarz moje zachowanie było naganne, i wecej nie bedzie to miało miejsca panie prezesie to ja nie wiedziałem że państwo prezesostwo się tak dobrze od tej strony znają
  11. Witam po dłuższej przerwie Wzieli zj***li prezesa prezesów i tyle.... poodbiera wam te wszystkie pedalskie kolorki i na tym sie skończy
  12. po pierwsze to nie masz silnika awx bo ten był montowany dopiero w b6 a kable wychodzące z fotela u Ciebie to airbag który od 1998r był w standardzie w ilości 4szt. ale z ciekawości pokaż fotki wtyczek może faktycznie przez pomyłkę wsadzili Ci grzane taborety
  13. sparki

    A4 B5 ADR ADP Termostat

    Tak wygląda orginalny termostat wyciągnięty z mojego auta firmy BTT najprawdopodobniej to 1 termostat wkładany jeszcze w fabryce: Ten kupiony przezemnie w ASO wygladał identycznie z tym że bez nadruku firmy BTT tylko logo VW/AUDI na twoim miejscu jednak kupił bym w ASO, wymieniasz raz i masz spokój mimo ze kosztuje 2,5 razy tyle co ten w aukcji to przynajmniej masz pewność że nie bedziesz tam musiał grzebać znów za tydzień a płyn G12+ tani nie jest.
  14. To Wy już do tysiaka dobiliście ale mam zaległości Co do pucka to bez jaj ja mam w rowerze felge 26 i komfort jest ok a wy mu jakąś 18stkę każecie kupić nieładnie koledzy nieładnie ...mam nadzieje że w piątek w końcu obejrzę to twoje padło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...