Skocz do zawartości

Maciek0000

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Maciek0000

Informacje

  • Imię
    Maciek
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    AFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Maciek0000

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich. Mam takie pytanko czy spotkał się już ktoś z stukaniem wtrysku sterującego? Wymieniłem walki kpl i dalej coś stuka w prawej głowicy od strony pasażera tam gdzie znajduje się właśnie wtrysk sterujący i to dziwne postukiwanie albo klepanie dochodzi właśnie blisko ściany grodziowej na prawej głowicy. Jeżeli ktoś przerabiał temat tego wtryskiwacza to jakie są objawy jego zepsucia czyli tylko stukot czy coś więcej? Dodam że jest to silnik Afb.
  2. Sprawa rozwiązana okazało się że tarcza była krzywa. Na zimnym silniku miała większy poślisk po docisku który też mi się wydaje że nie był za prosty po tej regeneracji a po nagrzaniu się sprzęgła tarcza zaczęła bardziej kleić i szarpanie było bardziej wyczuwalne.
  3. Maciek0000

    Doładowanie

    Ewidentnie masz kolego problem z turbiną a kąkretnie z przeładowaniem turbo. proponuje podłączyć vaga wejść na kanał 11 zobaczyć jaka jest wartość wymagana przez komputer a co dostaje od turbiny. Jeżeli jest za wysoka czyli przeładowywuje to musisz zobaczyć czy sztanga od łopat w turbo sie rusza ja sie rusza to trzeba sprawdzić przepływke w vagu ile jednostek daje .
  4. Pod spodem skrzyni są otwory przez które widać co nieco sprzęgłą i wygląda na suche, jak wyciągałęm stare sprzęgło to nie było widać wycieku oleju albo przedostawania sie oleju na tarcze. A co do kapania oleju na sprzęgło to ma to znaczenie ze szarpie tylko na ciepłym silniku i rozgrzanym sprzęgle czyli jak stoje w korku i ruszam co jakiś czas to szarpanie za każdym razem sie nasila.?
  5. Dzieki za odpowiedzi. Mam jeszcze jedno pytanie czy reklamować to regenerowane sprzegło czyli kpl czy lepiej wymienic tarcze i docisk na nowe a dwumase zostawić starą ? dodam jeszcze że gdy zawiozłem sprzęgło do regeneracji to właśnie z takimi objawami, po regeneracji było chwile spokoju ale nie długo, żadnego stukania dwumasa nie miała , jedyne co stwierdził gościu ten co regenerował mi sprzęgło to to że w dwumasie były połamane sprężyny tłumiące drgania sprężyny promieniowe i wymienił je na nowe, na tarcze zostały nabite nowe okładziny a docisk dostał nową część cierną . Ostatnie pytanie jest takie czy to tarcza z dociskiem powoduje takie szarpanie przy ruszaniu czy raczej znowu połamały sie te sprężyny w dwumasie? Dodam że po lekkim przypaleniu sprzęgła objawy ustępują ale na nie długo, najgorzej jest jak sie silnik i sprzęgło zagrzeje jak jest zimne to zero szarpania rusza bardzo płynie. sprzęgło stare nie było zalane olejem i teraz też nie jest.
  6. Witam wszystkich mam taki problem z moją a4. Dwa miesiące temu regenerowałem kpl sprzęgło czyli dwumas tarcza i docisk, łożysko oporowe zostało założone nowe. Problem jest w tym że podczas ruszania szarpie tak jakby tarcza była krzywa albo docisk łapał za mocno, to szarpanie jest strasznie irytujące bo trzęsie całą budą. Moje pytanie jest takie co może powodować takie działanie sprzęgła? Dodam że po regeneracji sprzęgła przejechałem tylko 5 tyś km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...