Skocz do zawartości

jok21

Pasjonat
  • Postów

    98
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jok21

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    WKZ

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jok21

4

Reputacja

  1. Tak,najpierw kupiłem nowy bosch na allegro niestety wywalał błąd niskiego ciśnienia na szynie,zmieniłem też cała szynę na taką z 19 roku z deklarowanym przez sprzedającego niskim przebiegiem.
  2. Zawor też już wymieniony🙂
  3. Znalazłeś rozwiązanie? Mam podobnie i brak pomysłów,dwumasa nowa,poduszki też.
  4. Panowie niech mnie ktoś oświeci bo już mam po dziurki tego samochodu. Od dłuższego czasu podczas jazdy mam drgania pochodzące jakby z silnika i stronic nie pracuje zbyt kulturalnie, wtryski korekty do max 0.2,ciśnienie paliwa trzyma,dwumas wymieniony,poduszki też 20tkm temu w aso błędów w sterowniku silnika brak. Ale ostatnio wyczytałem że wyłączenie stop/start w panelu klimatyzacji może powodować dziwne rzeczy a tak właśnie miałem do wczoraj wyłączony bo zrobiłem to prawilnie w sterowniku silnika. Myślę sobie wyłączę klimatyzację i zrobię trasę. Więc klima na off przejechane 100km i szok. Inny samochód! Skrzynia zmienia biegi w górę i dół płynnie i drgawki/wibracje mało wyczuwalne. Jak myślicie co może powodować taki stan rzeczy? Kompresor,koło pasowe wału,sprzegielko na alternatorze? Trochę chaotycznie napisane sorka🙂
  5. Ja wymieniałem dwumas przez te drgania w 150km. Założyłem sachs i jest znaczna poprawa choć do ideału brakuje,podniosłem też obroty biegu jałowego do 900.
  6. Ja stary zawór który wydawał się czysty namoczyłem w jakimś specyfiku na noc i tak to wyglądało na pompie czyściutko
  7. Tak wiem że występuje razem ze zbiornikiem,kładę się pod auto zobaczę jak wygląda wtyczka i wiazka przy sterowniku. Dziś jedyny błąd jaki się zapisał od czasu skasowania to niskie ciśnienie czynnika nic poza tym,to mnie skłania do wniosku że pompa ma dość. Edit. Ożyło,przeczyściłem kostki spryskalem kontaktem,zrobiłem reset ilości w zbiorniku i reset blokady scr w vcds I działa. Pytanie jak długo.
  8. Sprawy się mają następująco,robię test dawki zawór cyka ale jak widać na zdjęciu pompa nie pracuje choć jest wysterowana na 70%. Chyba pompa umarła i trzeba szukać
  9. Kiedyś gdzieś widziałem stronkę ze schematami elektrycznymi ale niestety nie pamiętam jej nazwy,podłączyłbym pompę na krótko w kostce żeby sprawdzić czy działa Edit. Znalazłem ale który to plus i minus😅 zielony i brązowy?
  10. Jutro porobię testy i napisze co ustaliłem,dzięki za pomoc👍 ale zwróć muskel uwagę że przy błędzie o za niskim ciśnieniu w zamrożonej ramce prędkość pompy jest 0 obr
  11. Jutro podłącze vcds i spróbuję włączyć pompę i wyjąć wtryskiwacz,zobaczę jak to wygląda. Ten błąd o zwarciu może świadczyć o sterowniku? Carscanner pokazał błędy na drugim zdjęciu
  12. I mnie dopadło,rok temu uszczelniony sterownik. Myślicie ze to sterownik czy pompa?
  13. Ona jest zintegrowana z vacum i to chyba przez vacum słychać te dźwięki. Podobno nie wpływa to na jej pracę.
  14. Tak,uxmnie też ja delikatnie słychać,poprzednim autem było c7 2.0tdi i tam chodziła bardzo głośno.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...