Skocz do zawartości

wert141

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wert141

Informacje

  • Imię
    Boleq
  • Miasto
    Boleslawiec

Auto

  • Model
    A6 C4
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia wert141

0

Reputacja

  1. wert141

    Przestawiony rozrząd

    Mam nieco problem z ustawieniem rozrządu w swoim 1.8 ADR, ustawiając na znakach koło pasowe wału, znak na wałku rozrządu jest przestawiony o 1,5 ząbka... ludziska piszą na internetach że 0,5 ząbku jest w granicach błędu. Auto normalnie odpala i jeździ (przynajmniej tak mi się wydaje), zmieniłem rozrząd ale bez ustawiania na znakach, po prostu jak było tak zmieniłem bo nie chciałem na razie kombinować, jak ustawię na kole pasowym dobrze to ten znak na wałku mam zbyt bardzo w lewo. Podpowiecie jak to dobrze ustawić ? Luzuję napinacz, ściągam pasek, kręcę wałkiem rozrządu w prawo (ustawiam na znak) zakładam pasek i wszystko ? Pierwszy raz to robię w samochodzie i się gubię. A co jeśli koło od rozrządu przypadkowo przekręciło by mi się za bardzo w prawo ? Można też nim kręcić w lewo ? Jaka nasadka powinna być na śrubę koła pasowego ? To jest torx czy spline i jaki rozmiar ?
  2. Panowie mam problem właśnie z tym przegubem/krzyżakiem jak zwał tak zwał. Mam A6 C4 z silnikiem 1.8ADR i sprawa wygląda tak że od jakiegoś czasu pojawił mi się taki delikatny stuk z wybieraka, ruszając lewarkiem w lewo i w prawo czuć takie przeskakiwanie i stuk. Nagrałem też filmik:
  3. Taa... problem mam od około roku a między czasie wymieniałem wtryski na Stag W-01. Nawet nie wiem zbytnio do jakiego by tu mechanika pojechać i poprosić o poradę, ale chyba poszukam jakiegoś lepszego gazownika, bo wydaje mi się takie osoby mają najwięcej wspólnego z Ecu.
  4. No właśnie to są chyba te korekty długoterminowe i instalacja gazowa ingeruje w mapy benzynowe. Ogólnie tak dla świętego spokoju sprawdziłem jeszcze grzałkę sondy lambda i jest okay. Najgorzej jest jak auto odpalam jak jest w "pół ciepłe" czyli około po 1-2 godzinach od dłuższej trasy, wtedy dodanie gazu to wysokie prawdopodobieństwo że silnik zgaśnie.....
  5. Log statyczny - obydwa na rozgrzanym silniku, ale między tymi logami wyczyściłem filtr powietrza, i wyczyściłem mocowanie filtra żeby lepiej pasował no i wygląda na to że jest gorzej: http://vaglogi.pl/log-002_007_009_3D5md.html http://vaglogi.pl/log-002_007_009_v0pWKJv.html (tam gdzie marker to przełączenie na benzynę) Log dynamiczny: Gaz: http://vaglogi.pl/log-002_007_009_867lRO.html Benzyna: http://vaglogi.pl/log-002_007_009_w6g6xv.html
  6. Dolot szczelny, wymieniłem wszystkie opaski, ściągałem cały kolektor. Po przytkaniu rury od dolotu ręką samochód automatycznie gaśnie. Jakie logi mam zrobić ? Odpalanie na zimnym i log dynamiczny podczas jazdy ? Już mi się nie chce bawić w kolejne odsyłanie, a chyba nie stać mnie na oryginalny przepływomierz.
  7. Wiem że stary temat ale długo się naszukałem sprawnego przepływomierza... kupiłem niedawno w 100% sprawny przepływomierz i wskazania takie same - 4g/s na jałowych. Wiecie może jak szybko zrestartować komputer przez VCDS? Nie chce mi się za każdym razem odpinać klemy. Nie wiem w czym problem, komputer nie pokazuje żadnych błędów, chyba wymienię reduktor gazu i pojadę do kogoś ogarniętego na regulację bo cały czas gaz mi ingeruje w mapy benzynowe.
  8. W sumie to nie wiem, po odpięciu przepływomierza jest taka sama reakcja. Dzisiaj spróbuję wyczyścić ten swój i założę go, na ciepłym silniku wszystko jest super, może trochę gaz kuleje, powoli mam dość. A pytanie, czy uszkodzona grzałka sondy lambda też może dawać taki objaw ?
  9. Kupiłem używany sprawny przepływomierz. Ale sprawny tylko w teorii, po pierwsze jest nie oryginalny (kupowałem z allegro i nie było dokładnych zdjęć). A po drugie po zamontowanie są takie odczyty (ciepły silnik): http://vaglogi.pl/log-007_002_3I5jv.html Po odpuszczeniu pedału gazu obroty masakrycznie spadają, wskazania lambdy na -25% to chyba przesada, już po odpięciu przepływomierza jest lepiej. Sprawdziłem szczelność dolotu zatykając rurę do dolotu i samochód automatycznie gasł. Więc chyba szukam kolejnej sztuki.
  10. Te 5800 to po odpuszczeniu gazu, już na sam koniec, po prostu za późno wyłączyłem logowanie. W tym logu na rozgrzanym: http://vaglogi.pl/log-002_003_007_0480oX.html Pokazuje chyba okay, jest od 3 do 4 g/s Ale faktycznie w pewnym momencie pokazuje powyżej 4 g/s na wolnych Jakie powinny być wartości na biegu jałowym w takim razie ?
  11. Świece ogólnie mają przejechane jakieś 3km km więc są nowe. Mogę podesłać logi z pracy sondy, ktoś mi już je oceniał i powiedział że generalnie jest wszystko ok. Po odpięciu aku: log statyczny z rana zaraz po odpaleniu (z przełączeniem na lpg pod koniec): http://vaglogi.pl/log-007 001 002 r4kVV5.html log dynamiczny na rozgrzanym silniku do 6K RPM: http://vaglogi.pl/log-008 002 007 9eNbN.html Ponowne odpięcie aku: log ze zmianą paliw co 60 sekund, (logowanie zaczyna się od benzyny): http://vaglogi.pl/log-002 003 007 0480oX.html Kolejne odpięcie aku i: log z pracą na zimnym na samej benzynie: http://vaglogi.pl/log-002 007 008 PREg70.html
  12. Dolot sprawdzony, kolektor zdjąłem, sprawdziłem wszystkie węże, odmę wyczyściłem, opaski metalowe pozmieniałem, zmieniłem wąż ezektor -> kolanko (do przy przepustnicy). Cewkę podmieniłem (już dwie w sumie podmieniałem), wymieniłem dwie nowe świece (ten sam model) bo akurat tylko tyle w sklepie mieli, wszystkie świece były szare z delikatnymi czarnymi miejscami na końcu gwintu, te które były czarniejsze te wymieniłem. No i generalnie bez różnic
  13. Witam. Jestem posiadaczem silnika 1.8 ADR 125KM 20V w budzie Audi A6 C4. Samochód jest wyposażony w instalację LPG STAG-4 Eco, nowe wtryski LPG W-01 Objawy: - Na początku na samym gazie, a później też i na benzynie gdy silnik jest zimny po dodaniu gazu samochód z opóźnieniem wkręca się na obroty, ma dołka, na LPG znacznie bardziej jest to odczuwalne. Komputer był na pewno od dłuższego czasu nie podpinany pod komputer, jakiś tydzień - dwa temu wykasowałem wszystkie błędy i żaden nie powrócił. Robiłem restart ECU, zakręcałem butlę od gazu, jeździłem na samej PB, czyściłem przepustnicę, adaptowałem przepływomierz. Pojawił się też problem że samochód "kopie", po jakimś czasie tak się elektryzuje że boję się dotykać drzwi Nagrałem film z pracy silnika, temp. płynu około 60 stopni. https://www.youtube.com/watch?v=hP9cvT7F_F8&index=1&list=UUX9S1VlZBKTbUPdOSMAj-uA https://www.youtube.com/watch?v=a4LkzV5PGhI&index=2&list=UUX9S1VlZBKTbUPdOSMAj-uA
×
×
  • Dodaj nową pozycję...