Przeciep
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Przeciep
Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Cieszyn
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AFN
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Przeciep
0
Reputacja
-
Witam jest tu może ktoś z Cieszyna lub okolic kto mógłby zrobić mi pełną diagnoze turbo? Audi a4b5 1.9TDI AFN
-
Witam. Kupilem opony w dobrej cenie 185/55 do audi a4b5 avant i wulkanizatorzy powiedzieli mi że mam ich nie zakładać bo mi wywali wszystkie wahacze i zawieszenie prosiłbym o waszą opinie auto seryjny zawias
-
Czyli rozumiem że on nie moze mieć żadnych luzów?
-
Witam.Mam taki problem ze jak depne mocniej to turbo wchodzi w stan awaryjny po wylaczeniu samochodu i ponownym zapaleniu jest okej az do czasu kolejnego depnięcia i pytanie jak najlepiej zdiagnozowac co to moze byc bo slyszalem ze to moze byc n75 przeplywka itd itp. Chodzi o to ze nie chce sie dac zrobić w balona ze od razu turbo do regeneracji
-
Chce mu to sprzedać z belka i wiązką a potrzebuje to na bagażnik rowerowy i nic więcej i stąd te pytanie czy ta belka bedzie pasowała
-
Witam. Nie wiem za bardzo w którym dziale to dodac a ten mi najbardziej trafny więc z góry sorki za nie ten dzial. A więc mam nie potrzebny hak w swojej a4b5 avant i pytanko będzie on pasował do a4b6 avant bo koledze by sie przydał a ja mu moge sprzedac za dobra sumke skoro mi nie potrzebny
-
Masz rację bo teraz spotkać się z takim dobrym człowiekiem to rzadkość dzięki za numer będzie kasa to od razu dzwonię Wysłane z mojego WAS-LX1A przy użyciu Tapatalka
-
Dzięki flopciu a wiesz może jak cenowo u nich mniej więcej to wychodzi? Wysłane z mojego WAS-LX1A przy użyciu Tapatalka
-
Okej dzięki za pomoc Wysłane z mojego WAS-LX1A przy użyciu Tapatalka
-
Czyli diagnostyka vagiem powinna wykazać co jest nie tak? Wysłane z mojego WAS-LX1A przy użyciu Tapatalka
-
I dodam jeszcze że problem znika dopiero po ponownym odpaleniu auta ale gdy znowu przekrocze te 3 tysiące obrotów znowu to samo Wysłane z mojego WAS-LX1A przy użyciu Tapatalka
-
Witam mam problem z którym sobie nie potrafię poradzić od dłuższego czasu. Jeździłem z tym już po 5 mechanikach żaden nie wie a jeden to już pobił wszystko mówiąc że to uszczelka pod głowicą [emoji23][emoji23] a więc chodzi o to że powyżej 3 tysięcy obrotów przeważnie na 3 4 lub 5 biegu auto tak zmuli że jedzie ledwo co 120km/h i nie przekracza więcej niż 2 tys obrotów. Słyszałem różne opcje że może to być przepływomierz, zawór n75, zasyfione łopatki turba a nawet filtr paliwa. Może ktoś miał identyczny przypadek i mógłby mi coś doradzić. Silnik to dokładnie 1.9 Tdi afn 110km Wysłane z mojego WAS-LX1A przy użyciu Tapatalka
-
I wydaje mi się że przedlift miały te fisy z kwadratami oddzielonymi w środku a ten jest pełny Wysłane z mojego WAS-LX1A przy użyciu Tapatalka