A81
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O A81
Informacje
-
Imię
Agata
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia A81
0
Reputacja
-
Żadna tajemnica;) robiłam w warsztacie pod Lublinem. Ale jak widać nie ma co się chwalić:(
-
Byłam w warsztacie gdzie był silnik robiony. Ale oprócz skasowania błędu nic nie zrobili bo nic nie znaleźli;( czekam aż od nowa błąd wyskoczy. A może nie wyskoczy;))) chociaż to mało prawdopodobne skoro oprócz skasowania błędu niż nie zrobili;(
-
Taki mam plan;) Jak mi znowu wyskoczy błąd podjade do ASO na kompa
-
Odma nowa bo zanim zrobiłam remont silnika to odmę wymieniłam...
-
Czy to ważne gdzie?;) ważne, że nie wiem co dalej robić:( chyba poczekam aż znowu wyskoczy błąd... eh... masakra!
-
Witam, jestem posiadaczką Audi A4 Avant B8 2009 r 2.0 TFSI 180 KM, benzyna, skrzynia manualna. Standardowo miałam problem z braniem oleju. Zrobiłam remont silnika. Oleju już nie bierze…. Natomiast pojawił się inny problem. Po przejechaniu 400 km wyskoczyła mi na desce pomarańczowa ikonka silnika i zaczął silnik nierówno pracować. Pojechałam podłączyć pod komputer i wyszło, że za wysoka temperatura oleju. Wymieniłam olej (podobno silnik się układa). W oleju, który był zlany z silnika było czuć benzynę. Zostawiłam auto do obserwacji ale nic nie znaleziono. Stwierdził facet w warsztacie, że może silnik się układa i wymiana oleju pomoże. Pomogło na tyle, że ikonka silnika wyskoczyła nie po 400 km tylko po 600 km. Znowu pojechałam do podpięcia na kompa i tym razem wyskoczył błąd coś „mieszanka paliwo – powietrze” – dokładnie się na tym nie znam ;(. W oleju już nie czuć benzyny. Gościu z warsztatu nie wie co to może być. Twierdzi, że sondy lambda są ok. Jedyne co to podejrzewa, że przepływomierz może zaczynać się psuć ale tez 100% pewności nie ma. No i nie wiem co teraz robić. Wymieniać przepływomierz (trochę szkoda mi kasy jeżeli nie wiadomo na 100% czy to to)? Miał ktoś kiedyś podobny przypadek? Przecież nie będę co 500 km jeździć i kasować błędu na kompie. POMOCY! Dodam jeszcze, że był robiony remont silnika i rozrząd.