Skocz do zawartości

Miłosz1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Miłosz1

Informacje

  • Imię
    Miłosz
  • Miasto
    Bielsko-Biała

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    APU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Miłosz1

1

Reputacja

  1. Wracając do klimy w passacie to już działa. Wszystko było sprawne, tylko w kostce, która łączy cewke z dalszym obiegiem wyszedł pin i nie stykał. Dobrze, że mechanik byl fair i sprawdził jeszcze raz przez montażem nowej cewki. Zaoszczędzone 4 stówki teraz jeszcze mam problem z 1 wentylatorem ale prawdopodobnie szczotki do wymiany lub bezpiecznik i wszystko będzie śmigać temat do zamknięcia.
  2. Witam, z racji, że zrobiło się troszkę ciepło, a u mnie klimatyzacja nie działa ( ) pojechałem do serwisu. Sprawdzono szczelność układu, nabito czynnik i dalej d*pa. Mechanik sprawdził połączenie na tzw. krótko i stwierdził, że sprężarka się nie załącza i problem jest cewka na kompresorze. Wymiana 150zł, zestaw sprzęgła z cewką 180 zł. Troszkę byłem zmartwiony i podpiąłem VAG i zrobiłem test mojego climatronica, a oto błędy: 1) 00792 - A/C Pressure Switch (F129) 64-10 - Not Currently Testable - Intermittent 2) 00281 - Vehicle Speed Sensor (G68) 64-10 - Not Currently Testable - Intermittent Z tym czujnikiem G68 już coś robiłem. Kupiłem jakiś zamiennik, elegancko podpiąłem i problem dalej był, pojechałem na myjkę i licznik przestał działać. Wymieniłem spowrotem na oryginalny, ten stary i licznik zaczął działać. Nie wiem jak pozbyć się tego błędu :/
  3. Miłosz1

    Zawór N249 1.8T

    Zaślepilem wezyk który wyjalem z kolektora oraz króciec na zaworku N249 który pozostał pusty po wyjęciu wezyka z DV. Podpialem to na krótko tak jak mówiłeś czyli prosto z DV do kolektora, oto log jak odpuszczam gaz przy 5tys: Spełnia swoje zadanie?
  4. Miłosz1

    Zawór N249 1.8T

    Zaraz pójdę to zrobić, mam nadzieje, że gdy rozkręcę przepustnicę będę miał miejsce, żeby tam rękę włożyć Po tym wszystkim zrobie logi + log do 4tys. i odpuszcze gaz, zobaczymy jak się auto zachowa.
  5. Miłosz1

    Zawór N249 1.8T

    Jedyne króćce, które mam na kolektorze to takie: Czy chodzi o ten króciec z pierwszego zdjęcia? On idzie pod kolektor do zaworka? Tam mam podpiąć wężyk prosto z zaworka DV? Co z wężykiem, który wypne?
  6. Jeśli czyściłeś przepływomierz to wypiąłeś wtyczkę od przepływki i dlatego taki błąd i teraz nasuwa się pytanie: czy usuwasz błędy (mimo, że ich nie ma) przed rozpoczęciem logów dynamicznych?
  7. Miłosz1

    Zawór N249 1.8T

    Odepnę jutro, zrobię logi i dam znać co i jak. Później uzgodnimy co dalej zrobić z (prawdopodobnie) zepsutym zaworkiem.
  8. Miłosz1

    Zawór N249 1.8T

    Dobra, doskonale wiem gdzie on jest. Powiedz mi jeszcze czy trzeba wypinać kostkę od N249, zaślepić w jakiś sposób albo coś? Czy taka operacja wystarczy, aby zabezpieczyć moją turbawkę?
  9. Miłosz1

    Zawór N249 1.8T

    Czyli jest sens w ogóle wymieniać ten N249? Koszt 250 zł (sam go zamontuje) za samą część. Dodatkowo ten obrazek jest tak mały, że nie widzę co to za króciec Nie masz większego może?
  10. Miłosz1

    Zawór N249 1.8T

    Do tego co jest zaznaczone na niebiesko? Czyli odpiąć wężyk od N249 i podpiąć pod ten króciec? Dodatkowo, po zrobieniu tej modyfikacji jak auto ma się zachowywać i czego to dowiedzie?
  11. Teraz działam w tym temacie: Ten można zamknąć
  12. Miłosz1

    Zawór N249 1.8T

    Od 2 tygodni diagnozowałem swoje auto w tym temacie: https://a4-klub.pl/topic/418449-ocena-logów-18t-apu/ Wymieniłem przepływkę i przepływ wrócił do normy. Zamontowałem zawór DV (2 tyg. temu kupiłem nowy). Tutaj log po podpięciu wężyka do DV (ten który idzie z zaworu N249): Tutaj była jeszcze stara przepływka! http://log.malonetuning.com/chart/230464#H8KLCADDvD3CtVoCA23CjkEOwoMgEEXDrzLDqyHCkWp7GcOCwoLClsKJwpIowphhMMK2wqfCr2DDksK4w6hyw57Du8O%2FZ8KMAcKmJW3CpMK8E8KXSQA1w7YWw7%2FDoVvDhcKvwrQ8QyQ1ciprBsOsTjgnDh86TsKEwpEiwrETwoLDk8OEwo1YwpQkwrUrwrfCh8OaODtTw7DCl8O1DsOvKFzCqBrDp8K9esO%2Fw4LDgGHCnMKkwo0dw4nCizAdw7bDuMKof8OhYBF0wovCuCIpwq9zaMKTesKww7YLGRDCksOVw6EAAAA%3D A tutaj log po odpięciu i zaślepieniu wężyka, który idzie do DV: Tutaj już po wymianie przepływki! http://log.malonetuning.com/chart/230643#H8KLCADCm3jCuloCA23CjkEOwoMgEEXDrzLDqyHCkWp7GcOCwoLClsKJwpIowphhMMK2wqfCr2DDksK4w6hyw57Du8O%2FZ8KMAcKmJW3CpMK8E8KXSQA1w7YWw7%2FDoVvDhcKvwrQ8QyQ1ciprBsOsTjgnDh86TsKEwpEiwrETwoLDk8OEwo1YwpQkwrUrwrfCh8OaODtTw7DCl8O1DsOvKFzCqBrDp8K9esO%2Fw4LDgGHCnMKkwo0dw4nCizAdw7bDuMKof8OhYBF0wovCuCIpwq9zaMKTesKww7YLGRDCksOVw6EAAAA%3D Z tego wynika, że prawdopodobnie uszkodzeniu uległ zawór N249, który cały czas puszcza podciśnienie. Podkreślam, że robiłem test wyjść (output test) i nie ma błędu od N249 ! Gdy wężyk jest podpięty do DV, turbo w ogóle nie chce wstawać, tak jakby już od początku zawór N249 upuszczał, zamiast dopiero po zdjęciu nogi z gazu (zamknięcie przypustnicy). Dodatkowo podpiąłem pod ten wężyk manometr na podciśnienie, auto stało, bieg jałowy, żadnego obciążenia, a zegar wskazywał -0,06MPa. Czy to już świadczy, że zawór ten jest do wymiany? Czy mogło coś innego ulec uszkodzeniu? Macie jakieś pomysły? Nie chce robić nie potrzebnej roboty (cały kolektor + instalacja gazowa, która jest nad nią wymaga demontażu) i wolę zapytać osoby, która zna się na rzeczy. Dzięki.
  13. A oto wynik po wypięciu wężyk do DV: http://log.malonetuning.com/chart/230590#H8KLCABfDcK5WgIDbcKOQQ7DgjAMBMO%2Fw6JzLBHDoDdRDsKGWiFSG1fCjlsVXk%2FCmkoVB8KuM2vDr8KGAMOKwpPCrMKMAxlVNnAXd8KLw64fwr7DrsO4KcOTIxfDhsKkwrLDjMK1w6EDwo7CosO5w4N7ChIXVjLChsODwpTClcOVw5AEN8KkLcOXw7MRDQPCvk8EwprDk8OLw7pJa8O7EcKhw4XCncKPDnzCl8K0wpjDlHnDjH3CkMK%2Fw4fDuAXDhhsmwqvDgQAAAA%3D%3D Idąc tym tokiem rozumowanie skoro zawór DV jest nowy, a gdy jest podpięty to upuszcza ciśnienie. Przed nim jest tylko N249. Podaje pełno nazwę zaworu N249 i oryginalne numery z zaworka do mojego modelu 1.8T APU: Zawór regulacji ciśnienia (026 906 283J)
  14. Przepływka zamówiona taka sama jak ori z boscha o tych samych numerach. Ja wpadłem na taki pomysł, że skoro bez DV dmuchało turbo od tych 3000rpm, po zamontowaniu jest taka tragedia to jest tylko jedno wytłumaczenie na to. Zawór N249 jest do wymiany i prawdopodobnie zamiast otwierać się przy zamknięciu przepustnicy to jest otwarty cały czas. Zrobie dziś jeszcze z zaślepionym wężykiem, który idzie od N249 i wtedy będziemy mieć pewność.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...