Skocz do zawartości

Kamsz82

Pasjonat
  • Postów

    101
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kamsz82

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Włocławek

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    BRB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kamsz82

2

Reputacja

  1. DDodam że na tą chwilę i podczas robienia logów założona była blaszka z otworem tłumiąca spaliny do egr( patent kolegi z forum)
  2. witam. problem jest następujący. pacjent a4 b7 1.9 tdi brb. zaczeło sie od regeneracji turbiny z powodu głosnego szumu swistu itp oraz zacinania sie i przechodzenia w tryb awaryjny. po rozebraniu okazało sie ze wirnik troche sie przytarł turbina została zrobiona przez warsztat szumy ustały jest cichutko lecz pojawił sie taki problem ze czuć ze auto nie ma mocy do 2 tys obrotow a ok 2 tys nagły wzrost mocy. problem w tym ze dokłanie nie wiem czy przed regeneracja tez tak było czy nie poniewaz tak jak wspomniałem auto raz miałło moc raz nie i zacinało wstawiam logi prosze o weryfikacje czy to wina zle wykonanej regeneracji czy cos innego.z gory dziekuje. log statyczny grupy 03 wykonałem 2 razy poniewaz po dłoższym postoju wartosci sie zmieniały a po przegazowaniu rowniez sie zminiły. Log #682105 LOG.TUNEZILLA.COM Log #682106 LOG.TUNEZILLA.COM Log #682107 LOG.TUNEZILLA.COM Log #682109 LOG.TUNEZILLA.COM Log #682111 LOG.TUNEZILLA.COM Log #682112 LOG.TUNEZILLA.COM Log #682113 LOG.TUNEZILLA.COM Log #682114 LOG.TUNEZILLA.COM Log #682115 LOG.TUNEZILLA.COM Log #682116 LOG.TUNEZILLA.COM Log #682117 LOG.TUNEZILLA.COM Log #682119 LOG.TUNEZILLA.COM Log #682120 LOG.TUNEZILLA.COM Log #682124 LOG.TUNEZILLA.COM Log #682125 LOG.TUNEZILLA.COM Log #682126 LOG.TUNEZILLA.COM
  3. Witam pacjent audi a4 b7 1.9 tdi brb. Problem jest taki że auto z reguły gdy jest zimne szarpie i ma brak mocy. Oraz słabiej się zbiera w dolnych partiach obrotów. Czasami zgaszenie i odpalenie poprawia sytuacje. Błędy jakie pokazuje vag to p3101-000 oraz p3103-000. Są to błędy od klapy gaszacej. Leczy czy ona może powodować takie objawy ? Z tego co wiem że jest używana tylko przy gaszeniu
  4. Klocki ate wiec chyba ok. Zaciski nowki wiec watpie by byl z nimi problem. Jeżdżę raczej agresywnie ale tez bez przesady nie jak jakis wariat? podejrzana sprawa roznica miedzy dwiema stronami to z prswej mam jakies 100% mniej niz zlewej mowa o zewnetrznych klockach
  5. Kamsz82

    Jakie szpilki?

    Jeszcze jedno pytanie na zime mam inne alufelgi ktore śruby do tych felg??
  6. Zaciski firmy skf nowe. Jak wracałem to swobodnie to szlo. Reczny nie blokuje. Dziwna sprawa? moim zdaniem za szybko zużyte. Co prawda duzo w trybie miejskim i jazda raczej agresywna niz ,,przemyslane hamowania,,?
  7. Kamsz82

    Jakie szpilki?

    Okfziekuje za odpowieedzi albo ye Bede doprowadzal do porzadku albo kupię nowe pozdrawiam?
  8. Witam auta a4 b7 2006r. Chodzi o klocki tył. Sprawa ma sie tak 20 tys temu wymieniłem na nowe tarcze klocki ate. Nowe zaciski plus te prowadniczki sruby wszystko nowe. Pierwsza sprawa czy klocki nie za szybko sie zużyty? Poniewaz z jednej strony juz ich prawie nie ma a druga sprawa ze zuzylu sie nierówno. Porownuje zewnetrzne klocki z prawej i z lewej strony. Wewnetrzynych nie ogladalem bo nie rozbieralem jeszcze
  9. Kamsz82

    Jakie szpilki?

    Czyli epzumiem ze nie ma prawa bytu taka zamiana?
  10. Kamsz82

    Jakie szpilki?

    Chodzi mi o to ze te śruby co w zestawiee z felgami dali bardzo rdzewieja co powoduje ze bardzo ciezko sie odkrecaja
  11. Kamsz82

    Jakie szpilki?

    Witam samochod a4 b7 2006 r. rok temu zakupilem nowe alufelgi borbeta. W zestawie do tych felg dali szpilki nowe na ktorych jezdzilem lecz strasznie one rdzewieja w przeciwnie do oryginalnych. Czy moge zalozyc te oryginalne roznia one sie troche tym stożkiem oryginalne maja mniejszy a przy tych co miCie dali jest wiekszy i szpilka jest troszke dluzsza. Lecz sama dlugosc gwintu jest taka sama. Jest dluzsza tylko dla tego ze ma wiekszy stożek
  12. Witam. Zauwazylem dziwne zapocenie przy chlodnicy spalin. Czy to plyn chlodniczy chlodnica przecieka? Bo oleju chyba nie ma mozliwosci by tam byl?
  13. Rozebrale dzic by zobaczyc ta koronke abs jest bardzo przerdzewiala i lekko peknieta w jednym miejscu. Musialem zawadzic gdzies przy wkladaniu aa ze zab czasu ja dotknął to duzo jej nie bylo trzeba? zamawiam nowa koszt na allegro 15 zl takze luz tylko znów robota z wymiana? mysle ze temat do zmkniecia wymiana przegubu pomogla a ten abs to na pewno wina tej peknietej koronki. Langista dziekie za pomoc pozdrawiam?
  14. Witam. Problem rozwiwzany. Winowajca byl przegub wewnetrzny mial lekko wyczuwany luz. Po wymiane spokój nic nie drży??? tylko,przy wymiane narobil sie inny problem. Gdy hamuje wlacza sie na sekunde abs. Prawie przy kazdym, hamowaniu. Od czego to może byc? Moze zabrudzilem smarem pierscien albo czujnik?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...