Skocz do zawartości

gacak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gacak

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

244 wyświetleń profilu

Osiągnięcia gacak

0

Reputacja

  1. gacak

    Jaki olej do 1.8T?

    Witam, poczytałem trochę ten temat, wiem że lepiej jeździć w moim audi na 5W40 i najlepiej żeby to nie był castrol, niestety mój jest zalany 5W30 i to jest castrol, pytanie moje jest takie czy muszę zroibić płukanke jeżeli chce przejść z 5W30 na 5W40 i czy mogę wlać inna marke oleju np. Motul. ?
  2. Witam, mam pytanie do kolegów. Jakie opony letnie polecicie do Audi A4 B6 1.8 T 150KM. Oczywiście interesuje mnie coś powyżej standardu tzn 195.
  3. gacak

    Jaki olej do 1.8T?

    Witam. Ostanio miałem robioną wymiane oleju był 5W40 wlany został 5W30 Castrol, muszę robić płukanke? i czy przeskoczyć na 5W40 bez zlewania oleju? Pozdrawiam
  4. nie mam lpg, wypadania zapłonów też nie ma
  5. Ok dzieki za odpowiedź, problem rozwiązany okazało się że wszystko było ok po wymianie napinacza i łańcucha padła cewka po założeniu napinacza i takie były objawy. Wymieniłem cewke i komplet świec. A ciśnienie oleju sprawdzałem 5 bar. tak chyba jest ok. Pytanie moje teraz brzmi inaczej, po całym tym zabiegu śilnik zachowuje się dobrze tylko na biegu jałowym przy minimalnych obrotach obroty lekko szarpią jest to tylko na biegu jałowym podczas jazdy tego nie ma. Czy może to być przepustnica tzn. adaptacja? czy moze np kolejna cewka sie kończy. Dodam jeszcze ze komputer żadnych błędów nie pokazuje. Z Góry dzieki za odp. Pozdrawiam
  6. Witam. Szukałem trochę na forum odpowiedzi do mojego pytania, ale nic konkretnego nie mogę znaleźć. Audi A4 B6 1.8T AVJ Samochód mam u mechanika na wymianie paska rozrządu z przodu i napinacza + łańcuch z tyłu. Mam problem z napinaczem i łańcuchem po wymianie na zamiennik tj. Stag i sprawdzeniu łańcuch stuka jeszcze bardziej jak na starym i obroty falują. Nie wiem czy jest to kwestia tego iż jest to zamiennik nie orginał czy może ciśnienie oleju. Proszę o pomoc. Nie wiem czy ściągać to wszystko i montować oryginał. Dzięki i Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...