Skocz do zawartości

Skier4s

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Skier4s

Informacje

  • Imię
    Seweryn
  • Miasto
    Władysławowo

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Skier4s

0

Reputacja

  1. Witajcie, Setup: A4 B6, Symphony II (zwykle, nie BOSE), zmieniarka 'czajna ali express' dwa wejscia: USB i AUX - klon Yatour w innym opakowaniu + bez zintegrowanego czytnika kart. Do tej pory działała bez problemów, zasada działania identyczna jak Yatour. Nigdy nie było problemów z samym USB, problem pojawił się gdy jednocześnie miałem podłączone oba złącza- AUX i USB (wycebuliłem sobie myk że odbiornik BT podpiąłem pod AUX i w razie telefonu mam dźwięk na głośnikach). Aby aktywować dźwięk z AUX należy wcisnąć SCAN, będąc w trybie emulatora (po wcisnieciu CD naciskamy ponownie, wtedy przechodzi na zmieniarke CDC01 itd.) Problem pojawił się po kilku dniach od wprowadzenia takiego setupu w życie - podczas przełączania się na AUX wywaliło mnie na FM. Od tej pory nie jestem w stanie w ogóle uruchomić emulatora zmieniarki. Najciekawsze jest to, że kombinując, co poszło źle, odkryłem, że odtwarzając płytę przy VOL na 0, to ledwie, ale jednak słychać muzykę z emulatora! Ledwie co, ale poznaję piosenki i generalnie widać że urządzenie nadal odtwarza. Tak jakby radio nie chciało/nie widziało urządzenia, ale mimo to sygnał w tle przebija. Spalone zasilanie emulatora...? Co sprawdziłem: inne pendrive, czytnik kart dołączony do zestawu (który działał), odpinałem aku, wyciagałem bezpiecznik radia, milion prób przepinania USB, wymuszenia na radiu żeby przeszło na emulator. nic. Myślicie że usmażyło się wyjście emulatora na radio? Może miał ktoś podobny problem nie koniecznie z chińczykiem, ale np z Yatourem? Od razu mówię, że nie mam szybkiej możliwości zajrzenia do emulatora, bo jest za radiem, a klucze poszły się kochać więc go nie wyjmę od ręki Kabelki poprowadzone do schowka. Z góry dziękuję za pomocne wypowiedzi. Wszystkiego dobrego, Seweryn
  2. Nie przejmuj się, bez spiny kiedyś tam przy okazji... i tak teraz nie mam pogody na dłubanie
  3. Cześć, mógłbyś wrzucić zdjęcie jak to teraz u Ciebie wygląda? Dzięki!
  4. Cześć, jest to mój pierwszy temat, zakładam ponieważ przekopałem sieć, żeby znaleźć odpowiedź - bezskutecznie, same nie jasne odpowiedzi - co potrzebne do przesiadki z b6 na b7 itd. Na forum tak samo. Obecnie mam A4 B6 Avant 1.9TDI AVF, kierownica 4-ramienna, poduszka bez multifunkcji, tempomat, pełen FIS, radio Syphony II. Chciałbym zamontować poduszkę 4-ramienną z MF, nie wiem, co konkretnie (najlepiej numery części) potrzebuję kupić, żeby poskładać to do kupy, oraz jakie zmiany w kodowaniu muszę poczynić. Z tego co wyczytałem, moduł kierownicy obsłuży MF (ma tempomat). Największą zagadkę stanowią dla mnie potrzebne wiązki. Odnośnie kodowania znalazłem informację, że muszę 'poinformować' komputer o innym typie założonej kierownicy (tu poduszki, suma wartości), ewentualnie kodowanie G65. Proszę, pomóżcie mi w stworzeniu listy zakupów oraz w wyjaśnieniu wymaganych zmian w kodowaniu. Czytanie wątków o przesiadce z b6 do kierownicy b7 wprowadziło u mnie niepotrzebne zakłopotanie - do b7 taka wiązka, nie z tym radiem, moduł niby się zgadza itd, kocioł. Dzięki za wyrozumiałość i szczere chęci pomocy Pozdrowienia Seweryn
×
×
  • Dodaj nową pozycję...