Skocz do zawartości

mario448

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mario448

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia mario448

0

Reputacja

  1. Dzięki wielkie za informację. Pozdrawiam, Mariusz.
  2. Widzisz, problem w tym że kupiłem MK z tej samej grupy, odpowiadający wyposażeniu a mimo to nie daje się zakodować.
  3. Dzięki. Obawiam się że ciężko będzie dorwać o takim samym oznaczeniu ale będę szukał. Wolę nie kupować już innych, bo to wyrzucanie kasy w błoto. Pozdrawiam.
  4. Witam, może ktoś podpowie co to za błąd: 18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - BŁĄD SPORADYCZNY Wiem, że świece do wymiany ale nie mam pojęcia czy ten błąd może mieć coś wspólnego? Dzięki i pozdrawiam.
  5. Zrobiłem to co mówisz i zostaje cały czas błąd: 1330 Sterownik centralny funkcji komfort uszkodzenie Co do kodowania kluczyków to próbowałem podanych tutaj sposobów i w nowym module komfortu nie ma możliwości dodania kluczyków, a w tym który mam (ten w którym wyskakuje taki błąd) po zakodowaniu kluczyka raz działa a raz nie. Pozostanie mi szukać MK o identycznym oznaczeniu.
  6. Witam, Mam problem z modułem komfortu. Raz działa a raz nie działa centralny zamek, na vagu wyskoczyły takie błędy: 1330 Sterownik centralny funkcji komfort uszkodzenie 1320 Nie znany kod błędu magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY 955 Kluczyk 1 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 956 Kluczyk 2 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 532 Napięcie zasilania uszkodzenie - BŁĄD SPORADYCZNY 1331 Moduł sterujący drzwi kierowcy-J386 magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY 1559 Drzwi kierowcy nie otwarte/zamknięte nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY 1332 Moduł sterujący drzwi pasażera-J387 magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY 1333 Moduł sterujący drzwi lewy tył-J388 magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY 1334 Moduł sterujący drzwi prawy tył-J389 magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY Najbardziej zastanawiają mnie pierwsze dwa, bo podejrzewam że pozostałe są następstwem właśnie tych. Może ktoś z Was będzie w stanie mi podpowiedzieć co i jak i czy MK jest do uratowania czy jednak nic z niego nie będzie. Dodam, że miałem już włożony inny MK - bez błędów ale nie było możliwości zakodowania kluczyków, mimo, że MK był o podobnych parametrach, ale miał inne oznaczenie literowe. Proszę o pomoc, pozdrawiam, Mariusz.
  7. Witam, wg oznaczeń na sprężynach posiadam obecnie: Przód: 0JG - klasa wagowa 7 - przy 1BE 861-899 kg Tył: 0YL - klasa wagowa 11 - przy 1BE/BV (Zawieszenie Sport): 598-625 kg O ile z tyłem nie mam wątpliwości i za te sprężyny powinny podejść: Tył: 0YM - klasa wagowa 12 - przy 1BA (Zawieszenie Standard): 598-625 kg to już z przodem jak dla mnie trochę gorzej i nie wiem których szukać. Proszę o podpowiedź które z poniższych będą właściwe: Przód: 0JH - klasa wagowa 8 - przy 1BA 854-885 kg 0JJ - klasa wagowa 9 - przy 1BA 886-918 kg Dzięki wielkie za podpowiedzi. Pozdrawiam, Mariusz.
  8. Jestem na forum już jakiś czas ale jakoś umknęło mi przywitanie, tak więc witam Wszystkich i pozdrawiam. Mariusz.
  9. Witam, czy stelaż z "naleśników" w B6 będzie pasował pod tapicerkę s-lina? Dzięki i pozdrawiam.
  10. Czy dobrze rozumiem, że skoro mam teraz 1BV o kat. wagowej OYL i OJG to szukając zawieszenia 1BA powinienem szukać OYM i OJH tak by waga się pokrywała, czy mam szukać takiego samego jak mam w BV?
  11. Jak się sprawa wywalenia kata ma w przypadku bexa, ktory ma 2 sondy? Również rura w środek i emulator 2 sondy czy inne rozwiązanie. Zależy mi na tym, żeby nie było głośno, no i auto do gazu pójdzie.
  12. mario448

    jaki gaz ?

    Witam, sam nie korzystałem ale jak będę gazował to pojadę tutaj: http://www.instalacjagazowa.com/ Polecany również na forum Lpg. Pozdrawiam, Mariusz.
  13. Super, wielkie dzięki, odezwę się z całą pewnością. Tylko to jest jakby zatuszowanie problemu, rozumiem że rozwiązaniem jest wycięcie kata lub jego wymiana.
  14. Dzięki za odpowiedź. Muszę sprawdzić Vagiem co i jak i będę myślał co dalej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...