Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy w MK - prośba o wyjasnienie.


mario448

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem z modułem komfortu. Raz działa a raz nie działa centralny zamek, na vagu wyskoczyły takie błędy:

1330 Sterownik centralny funkcji komfort

uszkodzenie

1320 Nie znany kod błędu

magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY

955 Kluczyk 1

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

956 Kluczyk 2

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

532 Napięcie zasilania

uszkodzenie - BŁĄD SPORADYCZNY

1331 Moduł sterujący drzwi kierowcy-J386

magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY

1559 Drzwi kierowcy nie otwarte/zamknięte

nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY

1332 Moduł sterujący drzwi pasażera-J387

magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY

1333 Moduł sterujący drzwi lewy tył-J388

magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY

1334 Moduł sterujący drzwi prawy tył-J389

magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY

Najbardziej zastanawiają mnie pierwsze dwa, bo podejrzewam że pozostałe są następstwem właśnie tych. Może ktoś z Was będzie w stanie mi podpowiedzieć co i jak i czy MK jest do uratowania czy jednak nic z niego nie będzie. Dodam, że miałem już włożony inny MK - bez błędów ale nie było możliwości zakodowania kluczyków, mimo, że MK był o podobnych parametrach, ale miał inne oznaczenie literowe.

Proszę o pomoc, pozdrawiam,

Mariusz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem to co mówisz i zostaje cały czas błąd:

1330 Sterownik centralny funkcji komfort

uszkodzenie

Co do kodowania kluczyków to próbowałem podanych tutaj sposobów i w nowym module komfortu nie ma możliwości dodania kluczyków, a w tym który mam (ten w którym wyskakuje taki błąd) po zakodowaniu kluczyka raz działa a raz nie. Pozostanie mi szukać MK o identycznym oznaczeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Obawiam się że ciężko będzie dorwać o takim samym oznaczeniu ale będę szukał. Wolę nie kupować już innych, bo to wyrzucanie kasy w błoto.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

numery masz w tym watku : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/79296-lista-modulow-komfortu-z-opisem-funkcji/#entry1296992



Lista modułów dla B6:

Centralny zamek (wersja I* – do końca czerwca 2002, do VIN 8E*3*100000)
8E0 959 433 J – 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, korby
8E0 959 433 K – 433MHz, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).
8E0 959 433 L – 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu
8E0 959 433 N – 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, korby
8E0 959 433 Q – fabryczny alarm, 315MHz, elektryczne szyby z tyłu
8E0 959 433 R – fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.
8E0 959 433 S
8E0 959 433 T – fabryczny alarm, 315MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.
8E0 959 433 AA
8E0 959 433 AB – fabryczny alarm, 433MHz, elektryczne szyby z tyłu
8E0 959 433 AC – fabryczny alarm, 433MHz, elektryczne szyby z tyłu
8E0 959 433 AD - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).
8E0 959 433 AE - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu
8E0 959 433 AF - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.
8E0 959 433 AG - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby)
8E0 959 433 AH - fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.
8E0 959 433 AJ – fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).
8E0 959 433 AK – fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu
8E0 959 433 AL – fabryczny alarm, 433MHz, korby
8E0 959 433 AM - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, korby
8E0 959 433 AN
8E0 959 433 AP - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu
8E0 959 433 AQ - 433MHz, korby

Centralny zamek (wersja II* – od lipca 2002, od VIN 8E*3*100001)
8E0 959 433 AR - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).
8E0 959 433 AS - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu.
8E0 959 433 AT - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.
8E0 959 433 BA - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).
8E0 959 433 BB – fabryczny alarm, 315MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.
8E0 959 433 BC - fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.
8E0 959 433 BD - fabryczny alarm, 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).

* - W B6 są dwa różne modele centralnego zamka – nie są ze sobą kompatybilne. Szukając modułu zastępczego należy kierować się powyższym podziałem (zakup komfortu z inną wersją, np. mieliśmy moduł AQ a kupiliśmy BA – zaowocuje brakiem możliwości przypisania kluczyka do centralki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz, problem w tym że kupiłem MK z tej samej grupy, odpowiadający wyposażeniu a mimo to nie daje się zakodować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem wywala blad 1331 czyli moduł sterujący dzrzwi kierowcy j386.

Drugi błąd to brak połączenia z magistrala can czy jakos tak. Przez to nie dzialala szyba kierowcy i pasażera, ale tylko jak ją wlaczam z drzwi pasażera. Byla jeszcze cala litania błędów z zamkami drzwi tylnych ale wracaja szybko. Gdzie szukac przyczyby, w MK czy drzwiach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...