Spróbuj taki patent na wypadanie zapłonu, odłącz aku, odłącz cewkę zapłonową z kabli elektrycznych, te wysokiego napięcia zostaw , podłąćz aku i pokręć rozrusznikiem chwile. Potem podłącz cewke i zobacz efekt. Mi w adr pomoglo na dziwaczenie zapłonu, szarpniecia itp. Patent z forum i działa. Na falujące obroty, zły skład mieszanki, parujący i głośny wydech w lato u mnie pomogła wymiana czujnika temp 2 pin- niebieski który podaje sygnał do kompa i na jego podstawie komputer steruje przepustnicą i składem mieszanki (vag nie pokazywał żadnych błędów ). Czujnik 4 pin podaje sygnał na wskażniki. Poza tym czysta przepustnica, szczelny układ podciśnienia , zasilania paliwem i silnik pracuje wzorowo.
Jeśli silnik rozgrzany gaśnie a po ostygnięciu odpala to może być czujnik położenia wału. Kolega w adr to przerabiał. Tyle z moich doświadczeń jako władcy pierścieni.
Posiadam przepływomierz i cewke w zapasie, gdyby ktoś chciał rozwiać wątpliwości mogę udostepnić na miejscu. Zgierz .
pozdro