Skocz do zawartości

Dima99

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dima99

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Podlaskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dima99

0

Reputacja

  1. Witam mam problem z odpalaniem, auto czasami szybko odpali, czasem trzeba kręcić z 5sek, w silniku był przestawiony rozrząd na wałku rozrządu o 1 ząbek wycięcie wałka nie zgrywało się z głowicą, wtedy mogłem ustawić statyczny kąt wtrysku na 70,55,60 j. bez wchodzenia w BS ile sie chciało, po ustawieniu na znaki i blokady, na postoju statyczny kąt jest 40-43 i kręcę na fasolkach w pompie i cały czas to samo, po dodaniu gazu czy podczas jazdy wyprzedza kąt i wartości zmieniają się płynnie ponad 100, jak włączę BS to na postoju jest 20 więc źle, w przewodach paliwowych po rozgrzaniu jest troche powietrza i nie wiem od czego zacząć, Czy kąt wtrysku ustawiać w BS? Auto jest troche mułowate i troszke więcej pali, przy odpalaniu puści dyma później nic, podejrzewam że do pompy wtryskowej nikt nie zaglądał, przebieg 367tys może orginalny bo na pompie jeszcze jakieś żółte farby na śrubach :D, czy takie objawy może dawać zatkany przestawiacz n108?
  2. Witam mam problem z mocą powyżej 1700obr , sprawdzone zostały wszystkie podciśnienia , na vacum jest -0.9bara a na gruszce -0.65bara na postoju , wcześniej zakładałem temat z przepływką bo myślałem że coś jest nie tak , egr mam zaślepiony przez co jest większy przepływ powietrza niż rządany przy mniejszych obrotach, ostatnio zauważyłem że auto przy jednostajnym przyspieszaniu na dwójce przy 1700 obr słychać jak spuszcza ciśnienie z turbiny zamiast pompować , do 2k obr jedzie i przyspiesza normalnie na każdym z biegów, powyżej jest mułowate jak wcisnę mu więcej jak połowę gazu to jakby się dławił, dolot rury wszystko szczelne i czyste. To już drugi n75 i to samo, gruszka szczelna bo nie opada jak zaciągnę pompką, sprawdziłem napięcie po przekręceniu kluczyka i nawet na odpalonym silniku na kostce zaworka jest 6.12v między pinami , zaworek jest 12v i chyba być tak powinno ? Kable przy kostce są ok nwm jak w komputerze? Czy ktoś to u siebie diagnozował ?
  3. Dima99

    1.9 tdi AFN (maf) i turbo

    Przejde do konkretu podczas jazdy na 2ójce podczas delikatnego przyspieszania turbo świszczy do 2000obr i jest szarpnięcie przestaje świszczeć, i zaczyna dobrze jechać, zaworek od turbiny mam założony z czarnym łbem apg 12v, zmieniłem na zaworek z egr , turbo lepiej wstawało, tego samego dnia znikło podciśnienie z sztangi vnt (muł), i wrzuciłem spowrotem tamten, w innych afnach zaworek ma białą czape , i mam pytanie czy czarny zaworek n18 gorzej steruje turbem? Na wysokich obrotach idzie dobrze nie przeładowuje tylko mam wrażenie że wolno wstaje , przepływka idzie do około 850-900mg i trzyma
  4. Dima99

    1.9 tdi AFN (maf) i turbo

    Witam mam pytanie, wyciąłem katalizator (by usłyszeć turbine :D), zaślepiłem egr blachą i wypaliłem kolektor ssący do czysta, na wolnych obrotach w grupie 03' mam ok 510mg rzeczywistego przepływu, tyle powinno być czy więcej ? Oczekiwałem na świst , a nie słychać turbiny wcale na wolnych, tylko tak jakby dopiero startowała, świszczy dopiero w przedziale 1100-2000 obr, inne afn'y jak odpalają to odrazu słychać . Turbo chyba nie orginał bo na muszli nie ma napisu "VNT15" , tylko garrett i sam numer seryjny i rok produkcji '02. Ładuje około 2000mbar i zbija do 1980mbar , silnik afn na bank nie jakieś tam 1z czy ahu (też bardzo dobre silniki).
  5. Witam chciałbym się spytać jakie powinno być doładowanie w afn?
  6. Dzis rano sprawdzilem i dopiero połowa jest ,
  7. Witam mam problem ze stanem oleju , otóż wczoraj sprawdzałem olej na zimnym i było równo maks po przyjezdzie z roboty, silnik ostygł odpalilem na 1minute i zgasilem , dzis rano ledwo ponad minimum , nic nie dolewałem przejechałem sie i na gorącym sprawdziłem i po 15min ściekło równo maks, nie wiem co jest?? Wygląda na to ze na zimnym jak zaciągnie to długo spływa , na gorącym ok Olej wymieniony 10w40 valvoline, odma drożna dmuchałem we wszystkie strony, nic sie nie zapala z kontrolek
  8. tam gdzie klocki chodzą było zagłebienie to pilnikiem na równo pozjeżdżałem , troszkę lepiej jest, ogólnie kołami da się kręcić jak popchnę to zrobi 3/4 obrotu, nie grzeją się, narazie pojeżdże ostrzej , na tarczach jest korozja na brzegach (widać że auto mało jeździło) , a widać że poprzednie klocki były węższe bo nowe zajmują całą szerokość tarczy i trze po tej rdzy , a poparciały przewód od serwa do vacum na co może szkodzić? ( na grodzi gdzie się załamuje, na złączce jest jedno małe pęknięcie)
  9. ide pokręce regulacją jeszcze
  10. jarzma pilnikiem zrobione na równo już nie mają rowków , klocki mają wystarczający luz chodzą gładko
  11. Dodam że po nocy puszczają , zaciski były już rozbierane ze 4 razy i tłoczki na pusto chodzą, a serwo da się poluzować żeby pompa więcej płynu zaciągała?
  12. Jak wyjmowałem klocki to w tych uchwytach co one chodzą , chyba "jarzma" ślizgi są wytarte na kształt jajka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...