Skocz do zawartości

AdrianB6

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O AdrianB6

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    WARSZAWA

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia AdrianB6

0

Reputacja

  1. Czyszczenie i smarowanie pomogło... warto uszczelnić smarem silikonowym po założeniu spinki co nie dopuści do zalania wodą. W nowych są uszczelki ale Wasza praca będzie kosztować tylko troszkę czasu a nie parę set PLN ? pozdro
  2. U Mnie musiałem palnikiem sobie pomóc...tak był zespolony rdzą ?
  3. tak wyglądał po wyjęciu? 30min i bedzie jeszcze długo działał?
  4. AdrianB6

    Problem z ogrzewaniem

    Przy okazji rozrządu wyszło jakie gówno było tam wsadzone. Wymieniłem na pompę z metalowym wirnikiem renomowanej firmy i jest oki. Połamany wirnik pewnie lata gdzieś po silniku bo nie został odnaleziony ?
  5. AdrianB6

    Problem z ogrzewaniem

    Nikt nic nie pisał to myślałem, że nikogo tu nie ma...? Za chwilę podeślę foto, to wszystko wyjaśni ?
  6. AdrianB6

    Problem z ogrzewaniem

    Problem rozwiązany... dziękuję koledze za udział w dyskusji ?
  7. Miałem kiedyś taki problem. Okazało się, że przewód w kostce od czujnika wałka rozrządu był naderwany. Izolacja, 5min i po problemie...a już obstawiałem najgorsze ? pozdro
  8. AdrianB6

    Problem z ogrzewaniem

    Działa wydajnie bo pompuje w mały i duży obieg a temperatura trzyma się dobrze, bez żadnych wahań. Zastanawiam się nad nagrzewnicą...może zapchana i na wolnych obrotach nie ma ciśnienia, żeby się przebić?
  9. AdrianB6

    Problem z ogrzewaniem

    Rok temu kupiłem auto i nie wymieniałem. Myślę, że gdyby to była wina wytartych wirników to chyba by się silnik grzał? Czy się mylę?
  10. AdrianB6

    Problem z ogrzewaniem

    Witam wszystkich użytkowników tej platformy i miłośników Audi. Jestem tu nowy. Podobny temat już był poruszany ale niestety nie zaspokoił mojej ciekawości. Mam problem techniczny. Audi A4 B6 2002, 2.0Alt LPG Na wolnych obrotach powietrze z nawiewów robi się zimne. Powyżej tysiąca obrotów wszystko wraca do normy i jest ukrop. Czasami ciepłe powietrze znika w kilka sekund a czasami jest nawet 2 min. Temperatura silnika wzrasta normalnie i trzyma środkowy zakres. Silnik odpowietrzony po wymianie chłodnicy. Korek zbiorniczka wymieniony. Wąż zasilający nagrzewnice gorący, wylotowy ciepły. Po dotknięciu wyczuwalny przepływ. Macie jakieś ciekawe podpowiedzi? Pozdrawiam i liczę na owocną współprace. Nadmieniam, iż auto posiada climatronic. Test głowicy i jej uszczelki negatywny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...