AdrianB6
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O AdrianB6
Informacje
-
Imię
Adrian
-
Miasto
WARSZAWA
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia AdrianB6
0
Reputacja
-
Czyszczenie i smarowanie pomogło... warto uszczelnić smarem silikonowym po założeniu spinki co nie dopuści do zalania wodą. W nowych są uszczelki ale Wasza praca będzie kosztować tylko troszkę czasu a nie parę set PLN ? pozdro
-
-
-
Przy okazji rozrządu wyszło jakie gówno było tam wsadzone. Wymieniłem na pompę z metalowym wirnikiem renomowanej firmy i jest oki. Połamany wirnik pewnie lata gdzieś po silniku bo nie został odnaleziony ?
-
Nikt nic nie pisał to myślałem, że nikogo tu nie ma...? Za chwilę podeślę foto, to wszystko wyjaśni ?
-
Problem rozwiązany... dziękuję koledze za udział w dyskusji ?
-
Miałem kiedyś taki problem. Okazało się, że przewód w kostce od czujnika wałka rozrządu był naderwany. Izolacja, 5min i po problemie...a już obstawiałem najgorsze ? pozdro
-
Działa wydajnie bo pompuje w mały i duży obieg a temperatura trzyma się dobrze, bez żadnych wahań. Zastanawiam się nad nagrzewnicą...może zapchana i na wolnych obrotach nie ma ciśnienia, żeby się przebić?
-
Rok temu kupiłem auto i nie wymieniałem. Myślę, że gdyby to była wina wytartych wirników to chyba by się silnik grzał? Czy się mylę?
-
Witam wszystkich użytkowników tej platformy i miłośników Audi. Jestem tu nowy. Podobny temat już był poruszany ale niestety nie zaspokoił mojej ciekawości. Mam problem techniczny. Audi A4 B6 2002, 2.0Alt LPG Na wolnych obrotach powietrze z nawiewów robi się zimne. Powyżej tysiąca obrotów wszystko wraca do normy i jest ukrop. Czasami ciepłe powietrze znika w kilka sekund a czasami jest nawet 2 min. Temperatura silnika wzrasta normalnie i trzyma środkowy zakres. Silnik odpowietrzony po wymianie chłodnicy. Korek zbiorniczka wymieniony. Wąż zasilający nagrzewnice gorący, wylotowy ciepły. Po dotknięciu wyczuwalny przepływ. Macie jakieś ciekawe podpowiedzi? Pozdrawiam i liczę na owocną współprace. Nadmieniam, iż auto posiada climatronic. Test głowicy i jej uszczelki negatywny.