Skocz do zawartości

pajonk85

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pajonk85

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    DG

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia pajonk85

0

Reputacja

  1. Jeżeli chodzi o te pod aku i serwem, to tak są drożne.
  2. Witam, mam problem z cieknaca wodą, po większych i tylko po większych ulewach woda leci mi gdzieś bokiem w okolicy słupka A, po lewej i prawej stronie, najczęściej woda spływa jak auto stoi przodem w dół (ale to nie reguła), raz woda była przy oświetleniu przy lusterku wsteczny, myślałem że gdzieś leci podsufitką od anteny, ale tam jest suchutko. Po ulewie wczoraj zobaczyłem kropelki wody na ramie metalowej w skrzynce bezpieczników (fot.), woda kapie na bezpieczniki. Rozebralem dzisiaj słupek A z plastików lałem wodę i nic nie ciekło, wyjołem osłone przy szybie, użyłem myjki ciśnieniowej, we wszystkie szczeliny przy szybie i przy relingu lałem wode i nic nie pociekło. Nie mam pomysłu skąd ta woda leci. Ktoś może coś podpowie bo już nie mam siły. Oczywiście odpływy w grodzi są drożne.
  3. hej, nr wtyczki 4B0973712 4pinowa, w ASO powinni mieć, ew aledrogo.
  4. ja co prawda xsenonow nie mam, ale jak miałem już akumulator na wykończeniu to przy rozruchu właśnie miałem komunikaty od abs, hamulca itd. Napięcie przy rozruchu spadało do takich niskich wartości że komputer wariował. Podjedz do jakiegoś sklepu z akumulatorami, niech go zobaczą do jakiego napięcia spada przy obciążeniu (przy okazji sprawdz ładowanie), może tu jest problem? Bo xsenony jednak trochę prądu do rozruchu potrzebują.
  5. Panowie doszedłem do czegoś, próbowałem waszych sposobów ale nic nie pomagało, zacząłem odpinać rożne czujniki i próbowałem odpalić, w końcu odpiąłem czujnik temperatury płynu chłodniczego i autko odpaliło od kopa! Tylko teraz pytanie co jest walnięte, bo czujnik na kompie pokazuje prawidłową temperaturę, przed odpięciem pokazuje 3°C (na dworze ok 0°C), po odpięciu 143°C, i jak wymienię na nowy to pewnie będzie pokazywać tak samo i będą problemy z odpalaniem, chyba że się mylę? Co się zmienia dla komputera po odpięciu czujnika? Jakie wartości zmienia? Wrzucam screeny z VCDS jak to wygląda przed i po. Wpięta: Odpięta:
  6. Troche poczytałem, czujnik położenia wału pokazuje prędkość w logach, a który blok pomiarowy jest odpowiedzialny za czujnik położenia wałka rozrządu?
  7. Super pomysł, przetestuje! Co ciekawe dzisiaj odpalił od strzała bez żadnych kombinacji. Może ten zawór regulacji faz się zawiesza? Dopisze jeszcze że jak ma problem z odpaleniem, to kreci rozrusznik ale nie słychać w ogóle żeby odpalał (jak by nie dostawał paliwa lub iskry).
  8. Cześć! Nie potrafię sobie poradzić z diagnozą, Audi A4 B6 2002r silnik 2.0 ALT benzyna +gaz. Objaw jest taki, że jak postoi cała noc to rano nie da się odpalić, kręci rozrusznikiem i słychać ze nie ma zapłonu; gasisz stacyjkę czekasz 30sekund, kręcisz i odpala ale obroty falują jak szalone, potrafi nawet zgasnąć, po kolejnych 30s wszystko się stabilizuje i auto jeździ normalnie. Błąd na kompie to 17927 który oznacza elektro zawór faz rozrządu przy wariatorze. Ten błąd mam od dłuższego czasu, i nie było problemu z odpalaniem. Sprawdziłem przy rozruchu po nocy na kompie czy sygnały są z czujnika wału, czy wtryski podają paliwo, czy przepływka mierzy, wszystko jest chyba ok. Za co się zabrać bo nie mam pomysłu? log z próby uruchomienia http://vaglogi.pl/log-002_020_091_ir138Uy.html ROZWIĄZANIE: Problem był w czujniku temperatury płynu chłodzącego, po wymianie na org wszystko działa jak dawniej.
  9. Ja kupuje na aparts.pl, ceny niskie w porównaniu ze sklepami stacjonarnymi i darmowa wysyłka. Chyba nie musisz sprawdzać oznaczenia skrzyni, sam ALT wystarczy, w etce też nic nie pisze o skrzyni. Pamiętaj jeszcze zamówić łożysko wyciskowe. Daj znać czy pomogła wymiana.
  10. pajonk85

    Rura intercoolera turbo

    na podstawie vin da się i tam właśnie to pisze DO nr vin 8e3-500-000 pasuje 8E0145834M, a OD nr 8e4-000-001 pasuje 8E0145834AR, końcówka P to do skrzyni automatycznej (tak mi się wydaje). Jak się mylę proszę mnie poprawić
  11. Panowie ogarnięte, przyczyna była banalna, jakimś cudem wypięła się wtyczka od przełączników. Stworzyłem nawet mały tutek jak zdjąć tapicerkę. https://www.youtube.com/watch?v=jIu1P93ZBUo
  12. Z rozebraniem nie ma problemu, już je rozbierałem w wakacje i malowałem Pociesza mnie fakt że obstawiacie przełączniki Niech już ten śnieg odpuści to biorę się za rozbiórkę... @enrike2 jak by co to ja mam 8Z0 959 851 A
  13. Co to może być? Nie otwiera mi się szyba kierowcy, ani pasażera z przycisków w drzwiach kierowcy, z pilota szyby się opuszczają i podnoszą, od strony pasażera szybą można normalnie sterować. Oczywiście wszystko działało jak należy, padło nagle, teraz zima to się nie używa za często, ale jeszcze w grudniu otwierałem, teraz przestało działać :/ Po podpięciu do kompa błędy są tylko od prawych tylnych drzwi, ale to mam od zawsze. Bezpieczniki sprawdzone, zresztą jak by były zjarane to chyba nie dało by się z pilota otworzyć? Podpowiedzcie czego szukać, rozebrał bym to wszystko w pierony, ale zima jest i średnio mi się widzi szukać po omacku w te mrozy. Szyby elektryczne tylko przód.
  14. a wymieniłeś ten termostat? jak nie, a masz możliwość zrobienia logów dynamicznych to zrób logi grupy 130, 131 i 002, zrób od zimnego silnika po nagrzanie do 90°C i tutaj wrzuć.
  15. pajonk85

    Problem z odpaleniem

    Ten silnik nie ma przewodów zapłonowych. Sprawdź na LPG czy odpali, oczywiście jak masz załączony tryb awaryjny w sterowniku gazu. Jak kręci i nie odpala to znaczy że nie dostaje iskry/paliwa ew. czujnik położenia wału bo może on nawalił.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...