tipmaniak

Pasjonat
  • Zawartość

    168
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O tipmaniak

  • Urodziny 18.09.1993

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Lokalizacja
    Opolskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. tipmaniak

    Panowie u dało mi się nagrac jak to wali podczas dodawaniu gazu. Może nie tak jak chciałem ale coś słychać [emoji3] http://www93.zippyshare.com/v/y7HuHMVW/file.html
  2. tipmaniak

    To może ja się przyłącze, szukam dobrych opon dla mojej drugiej połówki [emoji3] auto vw polo 6r 1.6 tdi 90km. Opona 185/60/15. Moze ktoś kupował i może się podzielić? Chciałem wziąść conti ale piszecie że się szybko zużywają :/ Panowie która wziąć? Goodyear Efficientgrip Performance 185/60 R15 84 H 2 Dunlop SP Sport Bluresponse 185/60 R15 84 H
  3. tipmaniak

    Ale to powinno być ciągle, a raz jest raz nie ma :/ Tak samo na "luzie" jak dodaje gazu też normalnie silnik chodzi. Ale jutro postaram się to sprawdzić [emoji4] Dodam jeszcze że hałas zauważalnie dobrze słyszalny jest na 5-6 biegu prędkość powyżej 120km/h
  4. Panowie proszę o pomoc. Może zacznę od początku [emoji3] przy "ostrym" wymijaniu 4, 5 bieg ponad 3 tys obrotów i wrzuciłem 6 i wsyztsko było ok. Jadąc dalej na 6 biegu prędkość 140km/h wsyztsko ok, gdy nagle chciałem przyśpieszyć od silnika wydobywal się głośny hałas, bardzo głośno. To ani stuki ani dzwonienie ... Zauważyłem że to się dzieje powyżej 2 tys obrotów i przy nagłym dodaniu gazy do podłogi. Chciałem nagrać filmik ale po zjechaniu na parking i zobaczaniu co pod maską, nic nie zauważyłem. I dalsza jazda 50km przebiegła bez problemu, zero halasu, nic... Może ktoś miał taki problem coś podobnego, co mogę sam sprawdzić. Wszelkie sugestie mile widziane!
  5. tipmaniak

    Panowie, problem został rozwiązany, a mianowicie rura, kolanko co wchodzi do egra miała pęknięcie. Nie do wykrycia z początku dopiero później jak się dziura zrobiła dużo większą zostało to zauważone [emoji23] także pozdrawiam i dziękuję za pomoc [emoji16]
  6. tipmaniak

    Panowie sciaglem pokrywę sprawdziłem odme i przelot jak w nowej... Co teraz mam sprawdzić? :/ Panowie kupiłem nowy korek i to samo.... Dalej wypycha ten olej spod korka. Macie jakieś pomysły?
  7. tipmaniak

    Kurde, żeby sprawdzić tylko droznosc tyle pracy trzeba wykonać [emoji6] Będę musiał to zostawić sobie na weekend. A powiedz mi jak dokrecasz śruby? Wyczucie czy masz klucz dynamometryczny?
  8. tipmaniak

    Takie szybkie pytanie, chcę dzisiaj odkręcić pokrywę, sprawdzić drożność i przykręcić spowortem. Muszę czyścić stara uszczelkę czy taki zabieg zdjąć założyć przejdzie?
  9. tipmaniak

    Pierwsze ja wyciągnę i zobaczę czy jest drożna. Jeśli nie wukastruje i będę szukał nowej pokrywy [emoji16] Nie wiesz może jakiej wielkości otwór musisz być zrobiony?
  10. tipmaniak

    Będę musiał Chyba tak zrobić, musze być pewny na 100%ze to pokrywa. Koszt pokrywy nie jest mały także.... [emoji3]
  11. tipmaniak

    Panowie, możecie sprawdzić u siebie, jak zdejmne wąż od odmy u siebie to przy włączonym silniku tak lekko dmucha, lekko, lekko a jak jest u was? Zdjęcie nie moje ale o to mi Chodzi [emoji16]
  12. tipmaniak

    To mam rozumieć że jak wywierce dziurę wyciągnie ta uszczelek odma będzie drozna? Czym to później zaślepic?
  13. tipmaniak

    Pytałem już o to mechaników i powiedzieli że to nic nie da ponieważ ten odma zawór jest w tej pokrywie. To że mam za duże ciśnienie to wiem tylko czemu. Boję się najgorszego :/
  14. tipmaniak

    No tak właśnie zrobiłem, kupiłem nowy korek dobrze wsyztsko wyczyścilem, odtłuściłę i jest mniej ale dalej pluje
  15. Witam, mam problemu z 1.9 tdi AVF. A mianowicie od wymiany oleju do wymiany nie dolewalem oleju może 200-300 setki. Ale po ostatniej wymianie i przejechaniu 6 tys km zapaliła się kontrolka że oleju jest min. Otworzyłem maskę i jedyny wyciek jaki zlokalizowalem to był spod korka oleju. Po wytarciu silnika przejechaniu kilkunastu km ewidentnie widać że olej pluje spod zamkniętego korka oleju. Wymieniłem korek na nowy jest mniej ale nadal pluje spod korka. Panowie co to może być winne?