Skocz do zawartości

Sulfur

Pasjonat
  • Postów

    139
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sulfur

Informacje

  • Imię
    Dżensen
  • Miasto
    Wwa

Auto

  • Model
    Infiniti
  • Nadwozie
    SUV
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    Inny
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

936 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Sulfur

1

Reputacja

  1. No i elegancko. Odpowietrznik wg. mnie wystarczy wymieniać co 2-3 serwisy olejowe zależnie od eksploatacji. Czasami wymiana co roku jest nieuzasadniona.
  2. Sulfur

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    Ja raczej twierdzę że to właściciele są "gówniani" jeżeli doprowadzili jednostkę do takiego stanu (longlife, upalanie godne Seby spod remizy, oszczędzanie na zamiennikach...). Zamiast trollować napisał byś coś konstruktywnego. Silnik d*py nie urywa, ale jest trwały. W dodatku jeżeli nie jest zakatowany/zaniedbany i nie żre oleju to jest i ekonomiczny (benzyny pali mało, dobrze się gazuje jak ktoś chce - a bez dolewek kolejne złotówy oszczędności). Ot zwykły wolnossak, który ma poturlać pupę z punktu A do punktu B tak jak np. R5 2.4 w Volvo (zwykły bazowy wolnossak 140km, który ma poturlać - a miał dużo bardziej kosztowne problemy z przepustnicą). Wymiana oleju w momencie gdy silnik już żre olej litrami mało co może zmienić. Była ważna wcześniej by m.in. do tego nie dopuścić... Bardziej zadba to o osprzęt w tym momencie niż pobór oleju. A dobre oleje zalewać do zdrowych egzemplarzy i tyle. 60-65% ALT'ów to zakatowane padaczki - problem jest tylko z weryfikacją ich stanu (prócz wariatora bo to słychać jak cos jest nie halo - kochane vanosy). Najlepiej szukać egzemplarzy, które robiły za autostradowe krążowniki (często A4 z 2.0 brały m.in. firmy). Pozostałe 35-40% to solidne, proste i przyzwoite "pupowozy" (bo kucy pod maską to on nie ma, o AWD też można zapomnieć).
  3. Mam już DENSO i mogę się wypowiedzieć. 1) Są dużo cichsze niż wycieraczki z ASO (ORI)... nie tłuką się... 2) Zbierają dużo lepiej! 3) Montaż dość... szajs-tandet-plastik ale się trzyma. Chociaż miałem wątpliwość co do jakości zacisków. Za cenę 80-paru złotych? Bajka. Pytanie jak długo wytrzymają.
  4. Jak ruda będzie brać Hondę (tak jak mojego accorda - nie bity) to po prostu do blacharza-lakiernika i zrobić. Koszt niski a spokój na X lat. a potem powtórka.
  5. Ze swojej strony zaproponuję Civica (1.4 bądź 1.6 plus LPG). Alternatywa (większa): Accord 2.0 LPG. Mało palą, twarde silniki, świetnie pracują z LPG (ja miałem 2.0 z BRC). Inne: Focus w dieslu (uwaga na poflotowe zakatowane egzemplarze). Wg. mnie Accord jest tutaj tytanem. Super wygoda, dobrze się zbiera, niewyżyłowany niezawodny silnik, świetnie pracuje z LPG, prosty technicznie. Co najwyżej nie ma takiego kozackiego audio jak B6.
  6. Nie podoba mi się ta aukcja. Nie podano producenta. Nie podano spełnianej normy EURO (nas interesuje EURO4). JMJ/AWG Polonez/Pamaku wiem że robią katalizatory. AWG powinien być najlepszy ale i najdroższy. Zadzwoń do nich (AWG Polonez bodajże nazwa firmy). Co do kompatybilności ciężko jest mi to stwierdzić, najlepiej kontaktować się ze sprzedającym.
  7. Zamówiłem ostatecznie Denso DF008 zamiast Boscha. Mam nadzieję że będą pasować do Aero. Dam znać jak przyjdą. Jednak co Japończyk to Japończyk..
  8. Sulfur

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    Wiem bo akurat mam go zalanego jestem bardzo zadowolony. Potem dodałem do niego Cerateca. Na to wychodzi że znów go zaleje.
  9. No a jak ? Jak siać chaos & anarchie to na całego. ? EDIT dla poniższej wiadomości bo już nie chcę spamić. Tak dla zasady i pozorów. ?
  10. Ja mam rdzę tylko na błotniku prawym (zrobię to w tym roku, z allegro od znanego sprzedawcy pewnie zakupie wer. niezaokrągloną z ocynkiem). Jak rdzwieje to zróbcie to i będzie spokój. Auto bite czy niebite może rdzewieć a jak rdzewieje to nie ma co biadolić tylko pokazać rudej drzwi. ? PS: Nie chcę być wredny albo coś ale to temat odnośnie reanimowania naszych altków na stołach operacyjnych a nie wątek o blacharce. ?
  11. Jednak wina cewki. Wypadło teraz mi na 3 cylindrze. Ori... "poprawiona". Teraz polecą BERU'sy. Ale okablowanie też trzeba zrobić... nie ma zmiłuj. Jak to zobaczyłem to teraz mam z tym koszmary po nocach. ?
  12. Tak, to może być powodem. Jaki masz odpowietrznik pokrywy zaworów, z B6 czy B7 (skoszona ścianka)? Gdzieś ci ten olej musi uciekać. Ale wg. mnie aż tyle w "oparach" by nie uciekało. Do tego: jaki jest twój styl jazdy, jaki zalany jest olej itp itd... milion czynników
  13. Moja reakcja : Jeszcze takich jaj z zapłonem nie miałem nigdy. Te wtyczki z linku podejdą? Zamówiłbym dwie żeby je ogarnąć i mieć to z głowy... Plus nie wiem czy zauważyłeś ale listwa z przewodami jest... nieprzykręcona... brak 1 śruby a druga... chyba za mała bo nie trzyma.
  14. Byłem, zrobiłem. 4 cylindry banglają, wkręca się aż do czerwonego pola. Co ja zobaczyłem to mi się aż dosłownie przykro zrobiło... Jakbym miał nie dość stresu na co dzień. Chyba mi głąby uszkodzili kable/konektory wchodzące do cewki przy wymianie świec & pomiarze kompresji w październiku... Cewka nr 1 ma w ogóle wystający konektor. Cewka nr 2 ma ułamany konektor (luźny)! Jak można tak spartolić robotę... Zamieniłem cewkę nr 1 z 3 mimo wszystko "prewencyjnie". Silnik pracuje OK, bez błędów, do odcinki. 6km test, że silnik nie ostygł prawie od razu było 90*c to po 3km sprawdziłem jak się wkręca. Co nie zmienia faktu że boje się teraz jechać do pracy żeby mi to nie wypadło... chyba rano dokleję izolką żeby konektory się dobrze trzymały... Jaki jest numer tych części żebym mógł kupić jakieś na allegro? Dam radę sam to wymienić? Czy to takie? http://allegro.pl/1j0973724-kostka-zlacze-wtyk-vw-audi-germany-2-8-i5015042677.html Martwi mnie tylko: co to był za smród spalenizny w kabinie? Od przewodów? Zdjęcia:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...