Jacek Ja
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Jacek Ja
Informacje
-
Imię
Jacek
-
Miasto
Katowice
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BRD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Jacek Ja
0
Reputacja
-
Wreszcie udało mi się wyeliminować falowanie obrotów przy nagrzewaniu silnika (50st C - 80st C) i dymienie przez to spowodowane. U mnie przyczyną był chip sterownika wykonany przez poprzedniego właściciela (pompowtryski przy nagrzewaniu lały po 2,5 a normalnie max to jest 2,2). Soft został wymieniony na oryginalny dla mojego typu sterownika i chodzi jak nówka. Moc też jest OK.
-
Sorki, że nie odpisywałem ale niestety nie miałem możliwości. Oddałem auto do mechanika i będę testował. Sprawdzając po necie to dosyć częsty problem i każdemu coś innego pomaga . Jak uda mi się wyeliminować usterkę to na pewno dam znać.
-
Dodatkowo dzisiaj zaczęła mi mrugać kontrolka świec żarowych i auto ciągnie przerywając. Co do uszczelnienia pompek to przy wymianie nowe zestawy oringów i śruby były montowane. Po świętach jestem umówiony z mechanikiem na dłuższy postój w warsztacie i będę testował po kolei: chłodniczkę saplin, egr, itd.
-
Hej Najki udało ci się usunąć przyczynę falowania obrotów i gryzącego dymu? Mam ten sam problem z 2.0 170KM silnik BRD. Wskazówka przekracza 50 stopni Celsjusza i zaczyna się falowanie obrotów i kopci gryzącymi spalinami. Mam wymienione pompowtryski, ustawioną synchronizację rozrządu i jedyne co to zastanawiam się nad chłodniczką spalin czy jej nie wymienić, chodź płynu chłodzącego nie ubywa. Dodam, że przy 90 stopniach wszystko wraca do normy. Silnik chodzi spokojnie i nie ma dymienia.