Skocz do zawartości

CortexA3

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O CortexA3

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A3 8P
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    BLS
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia CortexA3

0

Reputacja

  1. Witam Was, Jestem na wakacjach 800km od domu, mam problemy z autem, w okolicy zlokalizowałem jednego mechanika, który jest z typu "pokaż palcem co zrobić a to zrobię", dlatego potrzebuje Waszej pomocy, gdzie może leżeć problem, tak by nie zakopać się tu finansowo ani czasowo. Nie ma co już pisać wstępów do rzeczy. Podczas jazdy w tę stronę, jechałem około 4h bez przerwy, zatrzymałem się na postój 30 minutowy. Po postoju odpaliłem auto i na wyświetlaczu zobaczyłem kontrolkę CHECK ENGINE. Zgasiłem auto, odpaliłem, kontrolka nadal była. Zatrzymałem się na postoju, wziąłem w ręke laptopa, sprawdzenie błędów. Jest jeden, który mam od maja tego roku związany z czujnikiem DPF. Po usunięciu błędów, kontrolka zgasła. Ale podczas jazdy zaczęła mi mrugać ikonka od świec żarowych! I teraz kilka ważnych kwestii: Auto nie traci na mocy, jedzie normalnie i nie widzę żadnych różnic Kontrolka raz mruga bez przerwy przez 2 minuty, a raz przez 15 minut jest cisza Komputer pokazuje błąd od czujnika DPF (tylko! Błąd jest od maja) Mam nieszczelną rurę od turbo, ale niewielka nieszczelność Świece żarowe wymieniane w tym roku Jadąc ostatnio drogą przy 50km/h usłyszałem dźwięk turbo jakbym gwałtownie przyspieszył, mimo że jechałem cały czas tą samą prędkością - turbo się kończy? Paliwo Orlen Verva, Olej w normie na poziomie MAX. Ostatnio na forum nawet pisałem swój problem - podczas jazdy raz na ciepłym, raz na zimnym silniku, dostaje auto szarpania jakbym jechał na zbyt wysokim biegu (mimo że mam około 2tys obrotów). Dzieje się to różnie, raz gdy jadę dłuższą trasę, raz po dłuższym postoju. Nie ma różnicy. Wyłącze i włącze auto i problem znika. Zacząłem studiować forum a3, forum a4 i kilka innych źródeł. Obstawiam trzy rzeczy : Wtryskiwacze zaczynają lecieć, Turbina pada, lub wystąpiła jeszcze większa nieszczelność przy turbo, Czujnik dpf, ale czy on by powodował aż taką choinkę? Będę wdzieczny jeśli admin nie podepnie tego tematu pod inny, szukałem na forum i żaden wątek nie pokrywa się z moim problemem. A po podpięciu pod inny temat, z reguły nie ma żadnej odpowiedzi na problem ?
  2. Witam, W mojej a3 1.9tdi BLS posypał mi się wąż od turbiny o numerze 3C0145828K. W ASO ten kawałek gumy kosztuje prawie 500zł, dlatego zacząłem rozglądać się za zamiennikami ... pytanie czy ktoś ma coś wartego polecenia? No i przede wszystkim czy warto pchać się w zamiennik, ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć takiego który ma taką samą końcówkę jak oryginał ... Tutaj zdjęcia. Zamiennik podejdzie bez problemu? Tak wygląda oryginalny wąż z ASO, Tak wyglądają zamiennik
  3. Auto stoi u mnie "pod chmurką" non-stop, nigdy nie widziałem nawet na 5 minut żeby palemka zgasła. Niestety odłączyłem akumulator na kilka godzin, nic się nie zmieniło. Doczytałem też że komuś potrafiło zmienić wartość odświeżania, więc Podłączyłem VCDS wszedłem w 17 Instruments > 19 > i mam ustawione na 10. Nie wiem czy jest jeszcze sens coś sprawdzać, raczej moduł do wywalenia. Pytanie tylko czy kupować 4B0919145B czy szukać od razu 8P0919145A ?
  4. Podpowiesz, który jest to bezpiecznik u nas w a3 ? Kurde trochę nie chce mi się wierzyć, że by padł tak nagle akurat po moim przestawieniu godziny :/ Mogłem jakoś "odłączyć", wyłączyć opcje podczas przestawiania zegara? Bo najpierw kręciłem przyciskiem przy zegarze dopiero przypomniałem sobie że przecież w Fisie się to ustawia
  5. Witam wszystkich Otóż od momentu kupna auta, do 25 marca tego roku, palemka była u mnie w aucie nonstop (a3 8p 2009 rok) i nigdy nie zniknęła. Gdy przyszedł dzień zmiany czasu na letni, w aucie miałem ciągle starą godzinę. Ręcznie zmieniłem godzinę o jedną do przodu. I gdy zgasiłem auto, następnego dnia zobaczyłem że palemka zniknęła. Minęły już ponad 2 tygodnie - parkuje pod blokiem w Łodzi, jeżdżę około 300km tygodniowo przez większość województwa, więc jeśli miałoby złapać zasięg to na pewno by złapało. Studiowałem temat i zamierzam odłączyć akumulator, albo wyjąć na moment bezpiecznik, bo nie chce mi się wierzyć że taki zbieg okoliczności że zmieniłem godzinę ręcznie i padł moduł. Może ktoś miał podobnie że po zmianie godziny palemka padła ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...