
seboss
Pasjonat-
Postów
32 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O seboss

Informacje
-
Imię
Sebastian
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B8 Allroad
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2014
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CDNC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
wymiana elektromegnesu rozwiązała problem dzięki !
-
ostatnie pytanie czy muszę rozbierać cały przód, czy da radę bez tego wymienić ten zawór sterujący ?
-
tak zrobię. Do wymiany tego zaworka wystarczy odkręcenie magnesu czy trzeba całą obudowę rozrządu zdejmować ?
-
dzieki ! zamienię czujniki o zobaczymy
-
który wałek to będzie wydechowy ? (od strony kierowcy czy od pasażera )
-
zastanawiam się czy to może byc problem związany z tym: https://www.czesciauto24.pl/febi-bilstein/7556412
-
nie wydaje mi się, silnik chodzi bezproblemowo. A wczęśniej (od ponad 20 tys km) pojawiały się sporadycznie błędy: 16447 - Zespół 1; przestawianie wałka rozrządu strony wydechowej P000B 00 [096] - za wolne 14869 - Z1; przest.wałka rozrz.str.wydechowej w kier. później P0014 00 [096] - Nieosiągnięta wart.wymagana
-
to co w takim razie ?
-
Witam, silnik CNCD wyskoczył taki błąd: 14867 - Z1; czuj.poł.wałka rozrz.(G300) / czuj.poł.wału korb.(G28) P0017 00 [096] - Niepraw.przyporządkow. Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 164468 km który to będzie czujnik ?
-
Montaż i działanie Audi Lane Assist w Audi A4 B8 2007-2011
seboss odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Jaki bedzie numer kierownicy polift do lane assist z lopatkami do tiptronica ? jakoś nigdzie nie moge tego namierzyć ... -
Czy z MMI 3GP można zrobić wyjście video ? chodzi o podłączenie np monitorów w zagłówkach ...
-
zeby to działało to MMI musiałoby mieć sterowniki do modemu na USB a takich nie ma. Ma za to sterowniki do wybranych kart kart sieciowych.
-
Witam, pojawiły mi się takie dwa błędy, silnik pracuje prawidłowo, co może być przyczyną ? silnik 2.0 TFSI 225km CNCD: 16447 - Zespół 1; przestawianie wałka rozrządu strony wydechowej P000B 00 [096] - za wolne Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 154153 km Data: 2018.05.04 Czas: 16:39:18 Prędkość obrotowa silnika: 1100.75 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 61 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 104 °C Temperatura powietrza zasysanego: 32 °C Ciśnienie atmosferyczne: 930 mbar Napięcie zacisku 30: 14.570 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 12 Silnik: stan pracy: PU STATE_VCP: enable T_AST_SAE: 1838 s Temperatura oleju silnikowego: 97.0 °C T_ES: 0 min STATE_PWM_VCP[IN_1]: pas STATE_PWM_VCP[EX_1]: ACT 14869 - Z1; przest.wałka rozrz.str.wydechowej w kier. później P0014 00 [096] - Nieosiągnięta wart.wymagana Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 7 Przebieg: 152940 km Data: 2018.04.29 Czas: 14:54:10
-
zadziałało, wcześniej nie widziełam Bit 4, dopiero musiłałem przełączyć na LCODE2