xKizys
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O xKizys
Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Lubin
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.7 TDI V6
-
Kod silnika
CGKA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia xKizys
0
Reputacja
-
Dla potomnych - u mnie błąd wywołany był przez uszkodzony zawór ciśnienia oleju. Po wymianie wszystko wróciło do normy
-
VCDS, kanał 181 z 65535 na 64608, 195 z 14849 na 5123, 196 z 14881 na 5155, 197 z 14852 na 3076, 198 z 14884 na 3108, 203 z 14849 na 5 oraz 204 z 14881 na 37.
-
STOP jest też w tych LEDach, tylko światła świecą z większym natężeniem.
-
Cześć wszystkim! Ostatnio zmieniłem w swojej Audi tylne lampy na LED. Generalnie wszystko gra, zmieniłem kodowanie, ale cały czas święcą mi się „środki” tych LEDów, które z tego co widziałem zarezerwowane są dla stopów. To kwestia kodowania czy po prostu tak ma być? Pozdrawiam
-
Dzień dobry, mam dość specyficzny problem z moją Audi A4 B8 wyposażoną w silnik diesla o pojemności 2.7 litra. Generalnie wszystko było ok, oddałem auto do lakiernika, gdzie pojazd stał ok. 2 tygodnie. Po odpaleniu generalnie wszystko grało, żadnych błędów etc. Dzień później pojechałem w trasę, przyspieszam i zonk, na liczniku napis "Do not exceed 2500 RPM" i samochód odcina moc powyżej 2500 obrotów na minutę oraz miga kontrolka świec żarowych. Po zgaszeniu auta wszystko wróciło do normy, ale dzień później spotkała mnie ta sama sytuacja. Po sprawdzeniu auta VCDSem jedyny błąd jaki znalazłem w sterowniku silnika to ten dotyczący "Oil Pressure Switch". Czym ten problem może być spowodowany? Poniżej dodaje fotke z VCDSa. Pozdrawiam