Skocz do zawartości

elcioo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O elcioo

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia elcioo

0

Reputacja

  1. Siemka. Filmik - https://youtu.be/J8XiSwF6K9A Poniżej zdjęcia z krótkim opisem, myślę, że na filmie wszystko widać. Mój pierwszy, nie piętnować ! :D 1. Odkręcamy śruby zaznaczone czerwonymi strzałkami oraz zdejmujemy kratki halogenu+halogen 2. Wyjmujemy lampy. Odkręcamy po 3 śruby na stronę pod lampami. Odkręcamy śruby przy osłonie nadkola, śruby mocujące osłonę silnika z zderzakiem oraz 2 śruby wchodzące nad halogenem ( zaznaczone małą czerwoną strzałką - widoczne na następnym zdjęciu ) Śruby mocujące belkę ze zderzakiem można wykręcić, natomiast one stanowią jakby prowadnice na które potem wchodzi zderzak, więc trzeba pamiętać aby te śruby przed montażem wkręcić na miejsce. 3. Wszystkie śruby zaznaczone na czerwono. Niebieskie strzałki pokazują gdzie dać nowe gumki i ewentualnie nowy czujnik na zielono zaznaczony. Uwaga na ciśnienie z rurki od klimy! 3. 4 OSUSZACZ. Znajduje się po lewej stronie. Śruby na czerwono, gumki na niebiesko. Potrzeba, podstawowy zestaw narzędzi oraz nasadek. Coś do podważania (np. wyjmak) i 2h. Zapraszam Panowie również do polubienia strony (byłbym wdzięczny) oraz do odwiedzenia mnie osobiście https://www.facebook.com/CrystalQulity/ Jeszcze raz powtarzam. Post jest tylko obrazowy, wszystko na filmiku widać Miłej zabawy, jedna z przyjemniejszych robót. Pozdrawiam.
  2. Siemanko. Szukam kogoś w łódzkim co ogarnie mi DP (mam już komplet od tomka) i kogoś kto wytnie mi to w sofcie. Najfajniej jakby to była jedna osoba
  3. elcioo

    Spociki Łódzkie

    Siemanko. Szukam kogoś w łódzkim co ogarnie mi DP (mam już komplet od tomka) i kogoś kto wytnie mi to w sofcie. Najfajniej jakby to była jedna osoba :D
  4. Cześć. Jestem tuż przed Swapem na 320mm (tak przeczytałem cały przypięty temat poświęcony swapowi na 320mm). Posiadam A4 B6 1.8t 2001 sedan. Zastanawiam się nad numerem na jarzmach. Znalałem zaciski 973 974 odmalowane zregenerowane z jarzmami za dobra cenę, natomiast jarzma mają numer 630 i są z auta Audi A6 C5 2.5tdi 2004 po lift. Z tego co czytałem to powinno mieć numer 718 a powiem Wam szczerze, że ni kiego nie wiem co one oznaczają (pewnie wielkość czy coś) kwestia taka.. Czy można je założyć P&P do mojego auta? Jaka jest róznica między tymi 630 a 718
  5. Jak się nazywa ta blaszka. Gdzie ją można dostać? Przeszukałem całe google i nic. Jest złamana w pół i cały mechanizm lata jak szalony. *Pierwsze to należy się przywitać w odpowiednim dziale, a potem szukać pomocy. ->Nowicjusz Zapraszam również tu ->Regulamin.
  6. Jako, że jest to mój pierwszy post to chciałbym się przywitać, więc cześć! Pytanie moje dotyczy rozrządu oraz historii z nim, uznalem za stosowne napisać to w tej kategorii, jeśli złe zrobiłem to przepraszam. Posiadam a4 b6 avj, po zakupie zrobiłem rozrząd. Zamówiłem komplet z allegro od INTRADER. Zestaw to, napinacz oryginalny (zeszliwowane znaki towarowe, więc albo chińskie podjebki albo oryginalny kradziony) Łańcuch febi i uszczelki tez. Po 1,5tkm, silnik zaczął chodzić jak diesel tak jak przed wymiana (glosno). Ostatnio wywalil blad 1cylindra, walka rozrzadu(jakos tak), potem mieszanka paliwa. Objawy nasilają się wraz ze zwiększeniem temperatury oleju. Przy wymianie wyczyszczony został smok, sprawdzone ciśnienie oleju. Mechanik powiedział, że łańcuch zawsze będzie trochę słychać, ale jak na moje to jest trochę dużo bardziej niż trochę, słychać. Jak będę w domu to podeślę filmik. Moje pytania.. Zakładając, że rozrząd, jest zrobiony na ori (kradzionych) częściach istnieje prawdopodob8enstwo, że zestaw został złe założony? (Nie robiłem to u zdziska w garażu tylko w warsztacie, w którym mają jakieś pojęcie o mechanice. Czy zakładać nowy napinacz zostawiając łańcuch od tego 1 sprzedawcy? Jaki zestaw kupić by mieć spokój, słyszałem, że dwa są dobre (febi i jakiś drugi). Czy ktoś poleci gdzie kupić zestaw? Sprawdzony, niezawodny? Ile mniej więcej wyjdzie to na częściach dobrych, ale nie ori(z tego co się orientuję to napinacz 3k, tyle to pieniędzy nie mam). Ile za robotę tego mechanik powinien zawolac? Pozdrawiam. *Pierwsze to należy się przywitać w odpowiednim dziale. ->Nowicjusz Zapraszam również tu ->Regulamin.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...